Usługa asysty technicznej dla posiadanego systemu kopii zapasowych Avamar firmy EMC

Publication date 2016-04-15
End date 2016-04-25 10:00:00
Instytucja Sąd Apelacyjny w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42079 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Usługę asysty technicznej dla posiadanego systemu kopii zapasowych Avamar firmy EMC w wymiarze 1200 roboczogodzin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 5 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia może być wykonywany przez Wykonawcę, u którego wdrożono system zarządzania jakością ISO 9001:2001 lub równoważny.
4. W celu potwierdzenia spełniania wymogu o którym mowa w pkt 3 wykonawca przedłoży certyfikat wdrożonego
systemu zarządzania jakością ISO 9001:2001 lub równoważnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sąd Apelacyjny w Krakowie
Ulica ul. Przy Rondzie 3
Nr domu 3
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-547
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 41 75 423
Fax 12 41 75 426
Internet www.krakow.sa.gov.pl
Regon 00389466000000
E mail a_pecak@krakow.sa.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 180
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. a)Wykonawca spełni powyższy warunek poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia na usługę asysty technicznej dla systemów teleinformatycznych świadczonej w siedzibie klienta, co najmniej przez 6 miesięcy i realizowanej w oparciu o pule roboczogodzin do wykorzystania na cele projektowo-utrzymaniowe z minimalną liczbą roboczogodzin - do wykorzystania w projekcie -1000. b)poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał należycie co najmniej dwie dostawy systemu backupu lub rozbudowy systemu backupu o wartości nie mniejszej niż 200 000 (dwieście tysięcy) złotych brutto każda.
Potencjal Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi osobami, które będą osobiście wykonywały przedmiot zamówienia, w tym a) Jedną osobą - Kierownik projektu- posiadającą wykształcenie wyższe, znajomość metodyki PRINCE2 udokumentowaną certyfikatem PRINCE2 oraz posiadającą znajomość najlepszych praktyk utrzymywania systemów informatycznych potwierdzoną certyfikatem ITIL (Foundation Certificate in IT Service Management). Osoba ta musi legitymować się, co najmniej 5-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania projektami w zakresie tworzenia nowych systemów informatycznych (co najmniej dwóch); b) Dwoma osobami - Inżynier wdrożeniowy - posiadającymi wykształcenie oraz kwalifikacje w zakresie projektowania systemów kopii zapasowych w oparciu o rozwiązania Avamar firmy EMC - posiadane przez Zamawiającego - potwierdzone najwyższym stopniem certyfikacji, tj. Implementation Engineer, Avamar Expert (EMCIEe) oraz Implementation Engineer, Data Domain Specialist.
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000 zł oraz posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ, ( załącznik nr 1 do SIWZ ) 2) Odpowiednie pełnomocnictwa (tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej - rozdział III pkt 1 siwz), 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia 4) Dokument, o którym mowa w rozdz. XIX pkt 3 niniejszej siwz.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 okres realizacji umowy
Kryt 2p 5
Spec www www.krakow.sa.gov.pl
Spec war Sąd Apelacyjny w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3, pok. 3A 04 (IIIp.)
Data skl 25/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Sąd Apelacyjny w Krakowie, 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3, pok. 3A 04 (IIIp.)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)