Budowa kompleksu edukacyjnego w północnej części gminy - gimnazjum (etap II) i przedszkole wraz ze żłobkiem (etap III) wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kamionki gmina Kórnik

Publication date 2016-04-15
End date 2016-05-10 10:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Kórnik
Miejscowość Kórnik
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42487 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 453300009, 453311007, 453312008, 453110000, 320000003, 452141001, 453100003, 453300009, 451112914, 452233009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje budowę:
Etap II
- budynek gimnazjum połączony ze szkołą podstawową poprzez blok centralny,
Powierzchnia zabudowy - 2.899,93m2
Powierzchnia użytkowa - 3.813,13 m2
Kubatura - 18 229,95 m3
Wysokość budynku - 10,42 m
- droga wewnętrzna wzdłuż ul. Mieczewskiej - fragment na odcinku pomiędzy wjazdem północnym a centralnym,
- parking nr 1 dla samochodów osobowych wzdłuż ulicy Mieczewskiej, na 43 miejsca postojowe, w tym 2 stanowiska dla osób niepełnosprawnych,
- plac gospodarczy - dojazd do strefy zaplecza hali sportowej,
- ciągi piesze w obrębie II etapu inwestycji,
- ogrodzenie docelowe części terenu wraz z demontażem części ogrodzenia tymczasowego,
- układ zielni niskiej, średniej i wysokiej na terenie kompleksu oraz wzdłuż ciągów komunikacyjnych,
- infrastruktura techniczna w obszarach powyższych elementów zainwestowania,
- przyłącze kanalizacji sanitarnej do projektowanego budynku,
- sieć kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami do projektowanego budynku, separatorem substancji ropopochodnych z osadnikiem oraz systemem odprowadzenia wód opadowych, w obrębie obszaru II etapu inwestycji,
- kablowa sieć rozdzielcza nn w obrębie obszaru II etapu inwestycji,
- sieć oświetleniowa terenu - dróg, ciągów pieszych, wraz z szafkami sterowniczymi i rozdzielniami elektrycznymi, w obrębie obszaru II etapu inwestycji,

Etap III
- budynek przedszkola wraz ze żłobkiem,
Powierzchnia zabudowy - 2.135,59 m2
Powierzchnia użytkowa - 1.793,98 m2
Kubatura - 6.272,94 m3
Wysokość budynku - 3,94 m
- plac manewrowy przed zapleczem kuchennym i pomieszczeniem na odpady stałe,
- parking nr 4 dla samochodów osobowych dostępny z ulicy Porannej Rosy, na 60 miejsc postojowych, w tym 4 stanowiska dla osób niepełnosprawnych,
- ciągi piesze w obrębie III etapu inwestycji,
- ogrodzenie docelowe terenu,
- układ zieleni niskiej, średniej i wysokiej na terenie kompleksu,
- infrastruktura w obszarach powyższych elementów zainwestowania,
- przyłącze wodociągowe do projektowanego budynku,
- przyłącze kanalizacji sanitarnej do projektowanego budynku,
- sieć kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami do projektowanego budynku, separatorem substancji ropopochodnych z osadnikiem oraz systemem odprowadzania wód opadowych, w obrębie obszaru III inwestycji,
- przyłącze gazowe do projektowanego budynku,
- kablowa sieć rozdzielcza nn w obrębie obszaru III etapu inwestycji,
- sieć oświetleniowa terenu - dróg, ciągów pieszych, wraz z szafkami sterowniczymi i rozdzielniami elektrycznymi, w obrębie obszaru III etapu inwestycji.

Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie budowlanym, wykonawczym wraz z opisem technicznym, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto i Gmina Kórnik
Ulica Plac Niepodległości 1
Nr domu 1
Miejscowosc Kórnik
Kod poczt 62-035
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 8170411
Internet www.kornik.pl
Regon 63125863200000
E mail ksiazek@kornik.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/07/2017
Captcha sec code TqBrb
Query select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and kodnuts = 0 and (data_term >= current_date or (data_term is null and datawydaniabiuletynu >= current_date - 31)) and datawydaniabiuletynu = current_dateB,PN
Wadium 200.000,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2)
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca w wykazie robót budowlanych musi wykazać że wykonał należycie minimum: - dwie roboty budowlane w zakresie obiektów użyteczności publicznej (w tym jeden obiekt oświatowy taki jak np szkoła, przedszkole, żłobek wraz z infrastrukturą towarzyszącą) o wartości minimum 8.000.000, 00 zł brutto każda. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.
Zdolne Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi: kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych, kierownik robót elektrycznych - muszą posiadać doświadczenie zawodowe oraz odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem postępowania oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie załączyć oświadczenie dotyczące posiadanych uprawnień). Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz posiadać doświadczenie zawodowe tj. należy wykazać pełnienie przez w/w osobę funkcji kierownika budowy co najmniej dwóch budynków użyteczności publicznej w tym jednego budynku oświatowego takiego jak szkoła, przedszkole wraz z infrastrukturą towarzyszącą (doświadczenie poparte referencjami, protokołem odbioru robót, zaświadczeniem wystawionym przez Inwestora bądź zatrudniającego.
Sytuacja W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi posiadać: - opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 6.000.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu. - środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 8.000.000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 - dwie roboty budowlane w zakresie obiektów użyteczności publicznej (w tym jeden obiekt oświatowy taki jak np szkoła, przedszkole, żłobek wraz z infrastrukturą towarzyszącą) o wartości minimum 8.000.000, 00 zł brutto każda. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty a) formularz oferty (zał. nr 1), b) dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków, określone w rozdziale VI SIWZ, c) kosztorysy ofertowe z tabelami elementów scalonych dla etapu II i etapu III, d)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; e) pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty lub kserokopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym); f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę (konsorcjum).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) w przypadku wystąpienia sytuacji, o których mowa w ust. 2 lit. c) lub d) poniżej. 2. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawo budowlane, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. 3. Pozostałe zmiany: a) z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT przez władzę ustawodawczą kwota brutto wynagrodzenia zostanie zmieniona poprzez wprowadzenie odpowiedniej zmiany do umowy; b) zmiana osób, podwykonawców przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz te które wymagał Zamawiający. Zmiany te będą dokonywane na podstawie zatwierdzonych wniosków przez strony; c) zmiany określone w ust. 1 i 2 nie powodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy z wyłączeniem ust. 3 lit. a). okoliczności wymienione w punkcie 1 i 2 z wyłączeniem ust. 3 lit. a) stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zmiany do umowy może zainicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie. Powyższe zmiany zostaną dokonane w taki sposób, aby dodatkowy czas był uzasadniony okresem trwania przeszkody, w przypadku gdy strony w drodze negocjacji dojdą do porozumienia odnośnie zakresu i treści wprowadzonych zmian, podpisana zostanie zmiana do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja i rękojmia
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.kornik.pl/
Spec war Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik - pokój 205
Data skl 10/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Kórnik, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik-sekretariat Burmistrza - I pięro
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)