Wykonanie ewidencji dróg gminnych wraz z obiektami inżynierskimi na terenie Miasta i Gminy Głogów Małopolski oraz wprowadzenie pozyskanych danych do komputerowego systemu ewidencji.

Publication date 2016-04-15
End date 2016-04-25 10:00:00
Instytucja Gmina Głogów Małopolski
Miejscowość Głogów Małopolski
Województwo podkarpackie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi w zakresie danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 90552 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 723000008, 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ewidencji dróg gminnych wraz z obiektami inżynierskimi na terenie Miasta i Gminy Głogów Małopolski oraz wprowadzenie pozyskanych danych do komputerowego systemu ewidencji.

Część 1 - Pozyskanie danych do programu ewidencji dróg.
Do zadań Wykonawcy należy:
1. Wykonanie komputerowej referencyjnej siatki dróg gminnych z uwzględnieniem dróg wyższej kategorii, naniesienie istniejących punktów referencyjnych na podstawie materiałów udostępnionych przez Zamawiającego (110,0 km)1.
2. Dostarczenie map modelu sieci drogowej w formie wydruku na podkładzie papierowym
w ilości:
- skala 1:25000 - dla obszaru gminy Głogów Małopolski - 3 szt.
- skala 1:10000 - dla obszaru miasta Głogów Małopolski - 3 szt.
Dodatkowo mapę sieci drogowej należy dostarczyć w formie elektronicznej, w formacie umożliwiającym przeglądanie z poziomu oferowanego oprogramowania.
3. Inwentaryzacja w korytarzu drogi w oparciu o dane ewidencyjne określone w Książce Drogi w zakresie niezbędnym dla dróg gminnych. Wyniki pomiarów należy przekazać Zamawiającemu w formie papierowej Książki Drogi. oraz bazy danych zgodnych
z proponowanym oprogramowaniem, umożliwiającym również ich edycję zarówno w formie Książki Drogi jak i planu liniowego drogi.
4. Wykonanie fotorejstracji korytarza dróg gminnych oraz konwersja do programu jako warstwy mapy (110,0 km)1). Wykonane zdjęcia dodatkowo, należy przekazać na nośnikach typu DVD -1kpl., oraz na przenośmy dysku twardym 2,5`` USB 3.0
5. Zgromadzenie danych dla obiektów drogi wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom.(110,0 km)1).
6. Wykonanie wizualnej oceny stanu technicznego dróg gminnych (110,0 km)1).
7. Określenie kilometrażu dróg i obiektów inżynierskich w oparciu o istniejący system referencyjny.
8. Wprowadzenie do programu danych dotyczących oznakowania poziomego, pionowego, zjazdów, oświetlenia itp.
9. Opracowanie zgromadzonych danych i wprowadzenie ich do komputerowego systemu ewidencji.

1)
Możliwe jest, że w trakcie realizacji zadania zakres opracowania ze względu na faktyczną długość ulic może ulec zmianie - do 5 %, w granicach miasta - ok. 45km , poza granicami miasta - ok. 65km

Zamawiającego.
W skład zamawianego oprogramowania wchodzą następująco:
1. Program do ewidencji dróg.
2. Program do ewidencji obiektów mostowych.
3. Program do obsługi wydawania decyzji zajęcia pasa drogowego.
4. Baza danych.
5. Program do prezentacji i edycji danych graficznych i opisowych zapisanych w bazie danych.
6. Program do tworzenie map techniczno-eksploatacyjnych.
7. Licencja na 2 stanowiska

Wymagania odnośnie oprogramowania:
1. Oprogramowanie musi być dostarczone w polskiej wersji językowej.
2. Aplikacja powinna przechowywać dane związane z systemem ewidencyjnym pasa drogowego, oraz aplikacja winna posiadać funkcjonalność, dzięki której w sposób automatyczny wykonywana będzie kopia bazy danych.
3. Środowisko systemowe: Microsoft Windows 7,8,8.1,10
4. Program winien obsługiwać model sieci drogowej oparty na systemie referencyjnym
z pikietażem
5. Program winien obsługiwać mapę interaktywną wraz z możliwością automatycznego wyszukiwania przez użytkownika drogi, odcina lub grupy odcinków.
6. Program musi umożliwiać użytkownikowi generowanie i drukowanie mapy techniczno- eksploatacyjnej w dowolnej skali i formacie.
7. Aplikacja winna posiadać możliwość dodawania i usuwania odcinków drogi wraz
z elementami powierzchniowymi, liniowymi i punktowymi na drodze (np. oznakowanie pionowe, poziome, zjazdy itp.)
8. System musi umożliwiać automatyczne generowania (na podstawie wprowadzonych do bazy danych informacji) raportów przewidzianych dla książki drogi

W ramach Części 2 do zadań Wykonawcy będzie należało również:
1. Instalacja i konfiguracja zamówionych programów oraz sprawdzenie sprawności systemu na stanowiskach wskazanych przez zamawiającego.
2. Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia personelu (minimum 3 osób)
w zakresie obsługi całego systemu, które powinno zawierać takie elementy jak:.
a. szkolenie ogólne w systemie, procedury działania, pracy i funkcjonalności,
b. szkolenie w zakresie funkcjonowania (korzystanie z danych wprowadzonych, nowych danych, bieżące aktualizowanie ewidencji),
c. przekazanie instrukcji programu w postaci tradycyjnej lub elektronicznej na płycie CD.

UWAGA !!!
Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznego bezpłatnego wsparcia informatycznego (licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.)w zakresie:
1. poprawienie błędnej konfiguracji oprogramowania, jeśli zajdzie konieczność,
2. aktualizacji oprogramowania,
3. pomocy podczas użytkowana programu przez lokalnych użytkowników systemu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Głogów Małopolski
Ulica ul. Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Głogów Małopolski
Kod poczt 36-060
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 17 8515123, 8515124
Fax 17 8515120
Internet ww.glogow-mlp.pl
Regon 69058207400000
E mail umig@glogow-mlp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 4
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku zał. nr. 3 do SIWZ
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: - co najmniej zadania w zakresu ewidencji dróg gminnych wraz z obiektami inżynierskimi oraz wprowadzenie pozyskanych danych do komputerowego systemu ewidencji w kwocie 30 000,00 każde - druk zał. nr. 6 do SIWZ
Potencjal Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku zał. nr. 3 do SIWZ
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: Kierownik zespołu - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej uzyskane na podstawie ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą uznane w Polsce przez właściwy organ- druk zał. nr. 7 do SIWZ
Sytuacja Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku zał. nr. 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 koszt eksploatacji
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.glogow-mlp.pl
Spec war Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski pok. nr 23
Data skl 25/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski pok. nr 4 ( sekretariat Urzędu)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)