Wykonanie ewidencji dróg gminnych wraz z obiektami inżynierskimi na terenie Miasta i Gminy Głogów Małopolski oraz wprowadzenie pozyskanych danych do komputerowego systemu ewidencji.
| Publication date | 2016-04-15 |
| End date | 2016-04-25 10:00:00 |
| Instytucja | Gmina Głogów Małopolski |
| Miejscowość | Głogów Małopolski |
| Województwo | podkarpackie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 90552 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 723000008, 722600005 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ewidencji dróg gminnych wraz z obiektami inżynierskimi na terenie Miasta i Gminy Głogów Małopolski oraz wprowadzenie pozyskanych danych do komputerowego systemu ewidencji. Część 1 - Pozyskanie danych do programu ewidencji dróg. Do zadań Wykonawcy należy: 1. Wykonanie komputerowej referencyjnej siatki dróg gminnych z uwzględnieniem dróg wyższej kategorii, naniesienie istniejących punktów referencyjnych na podstawie materiałów udostępnionych przez Zamawiającego (110,0 km)1. 2. Dostarczenie map modelu sieci drogowej w formie wydruku na podkładzie papierowym w ilości: - skala 1:25000 - dla obszaru gminy Głogów Małopolski - 3 szt. - skala 1:10000 - dla obszaru miasta Głogów Małopolski - 3 szt. Dodatkowo mapę sieci drogowej należy dostarczyć w formie elektronicznej, w formacie umożliwiającym przeglądanie z poziomu oferowanego oprogramowania. 3. Inwentaryzacja w korytarzu drogi w oparciu o dane ewidencyjne określone w Książce Drogi w zakresie niezbędnym dla dróg gminnych. Wyniki pomiarów należy przekazać Zamawiającemu w formie papierowej Książki Drogi. oraz bazy danych zgodnych z proponowanym oprogramowaniem, umożliwiającym również ich edycję zarówno w formie Książki Drogi jak i planu liniowego drogi. 4. Wykonanie fotorejstracji korytarza dróg gminnych oraz konwersja do programu jako warstwy mapy (110,0 km)1). Wykonane zdjęcia dodatkowo, należy przekazać na nośnikach typu DVD -1kpl., oraz na przenośmy dysku twardym 2,5`` USB 3.0 5. Zgromadzenie danych dla obiektów drogi wg obowiązującego Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom.(110,0 km)1). 6. Wykonanie wizualnej oceny stanu technicznego dróg gminnych (110,0 km)1). 7. Określenie kilometrażu dróg i obiektów inżynierskich w oparciu o istniejący system referencyjny. 8. Wprowadzenie do programu danych dotyczących oznakowania poziomego, pionowego, zjazdów, oświetlenia itp. 9. Opracowanie zgromadzonych danych i wprowadzenie ich do komputerowego systemu ewidencji. 1) Możliwe jest, że w trakcie realizacji zadania zakres opracowania ze względu na faktyczną długość ulic może ulec zmianie - do 5 %, w granicach miasta - ok. 45km , poza granicami miasta - ok. 65km Zamawiającego. W skład zamawianego oprogramowania wchodzą następująco: 1. Program do ewidencji dróg. 2. Program do ewidencji obiektów mostowych. 3. Program do obsługi wydawania decyzji zajęcia pasa drogowego. 4. Baza danych. 5. Program do prezentacji i edycji danych graficznych i opisowych zapisanych w bazie danych. 6. Program do tworzenie map techniczno-eksploatacyjnych. 7. Licencja na 2 stanowiska Wymagania odnośnie oprogramowania: 1. Oprogramowanie musi być dostarczone w polskiej wersji językowej. 2. Aplikacja powinna przechowywać dane związane z systemem ewidencyjnym pasa drogowego, oraz aplikacja winna posiadać funkcjonalność, dzięki której w sposób automatyczny wykonywana będzie kopia bazy danych. 3. Środowisko systemowe: Microsoft Windows 7,8,8.1,10 4. Program winien obsługiwać model sieci drogowej oparty na systemie referencyjnym z pikietażem 5. Program winien obsługiwać mapę interaktywną wraz z możliwością automatycznego wyszukiwania przez użytkownika drogi, odcina lub grupy odcinków. 6. Program musi umożliwiać użytkownikowi generowanie i drukowanie mapy techniczno- eksploatacyjnej w dowolnej skali i formacie. 7. Aplikacja winna posiadać możliwość dodawania i usuwania odcinków drogi wraz z elementami powierzchniowymi, liniowymi i punktowymi na drodze (np. oznakowanie pionowe, poziome, zjazdy itp.) 8. System musi umożliwiać automatyczne generowania (na podstawie wprowadzonych do bazy danych informacji) raportów przewidzianych dla książki drogi W ramach Części 2 do zadań Wykonawcy będzie należało również: 1. Instalacja i konfiguracja zamówionych programów oraz sprawdzenie sprawności systemu na stanowiskach wskazanych przez zamawiającego. 2. Przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia personelu (minimum 3 osób) w zakresie obsługi całego systemu, które powinno zawierać takie elementy jak:. a. szkolenie ogólne w systemie, procedury działania, pracy i funkcjonalności, b. szkolenie w zakresie funkcjonowania (korzystanie z danych wprowadzonych, nowych danych, bieżące aktualizowanie ewidencji), c. przekazanie instrukcji programu w postaci tradycyjnej lub elektronicznej na płycie CD. UWAGA !!! Wykonawca zobowiązany jest udzielić 12 miesięcznego bezpłatnego wsparcia informatycznego (licząc od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.)w zakresie: 1. poprawienie błędnej konfiguracji oprogramowania, jeśli zajdzie konieczność, 2. aktualizacji oprogramowania, 3. pomocy podczas użytkowana programu przez lokalnych użytkowników systemu. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Gmina Głogów Małopolski |
| Ulica | ul. Rynek 1 |
| Nr domu | 1 |
| Miejscowosc | Głogów Małopolski |
| Kod poczt | 36-060 |
| Wojewodztwo | podkarpackie |
| Tel | 17 8515123, 8515124 |
| Fax | 17 8515120 |
| Internet | ww.glogow-mlp.pl |
| Regon | 69058207400000 |
| E mail | umig@glogow-mlp.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Tak |
| Zam uzupelniajace | Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 4 |
| Wadium | nie dotyczy |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku zał. nr. 3 do SIWZ |
| Wiedza | Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: - co najmniej zadania w zakresu ewidencji dróg gminnych wraz z obiektami inżynierskimi oraz wprowadzenie pozyskanych danych do komputerowego systemu ewidencji w kwocie 30 000,00 każde - druk zał. nr. 6 do SIWZ |
| Potencjal | Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku zał. nr. 3 do SIWZ |
| Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowanym personelem bezpośrednio zatrudnionym do wykonania zamówienia, tj.: Kierownik zespołu - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej uzyskane na podstawie ustawy - Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409, ze zm.), lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą uznane w Polsce przez właściwy organ- druk zał. nr. 7 do SIWZ |
| Sytuacja | Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte w druku zał. nr. 3 do SIWZ. |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Dok podm zag 2 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 95 |
| Kryt 2 | koszt eksploatacji |
| Kryt 2p | 5 |
| Spec www | www.bip.glogow-mlp.pl |
| Spec war | Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski pok. nr 23 |
| Data skl | 25/04/2016 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Urząd Miejski w Głogowie Małopolskim ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski pok. nr 4 ( sekretariat Urzędu) |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |