ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA SIEDZIBY NADLEŚNICTWA PRZEMKÓW
| Publication date | 2016-04-15 |
| End date | 2016-04-27 10:00:00 |
| Instytucja | Nadleśnictwo Przemków |
| Miejscowość | Przemków |
| Województwo | dolnośląskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 91118 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 391300002, 799340000, 397100002, 391311000 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie mebli wbudowanych w pomieszczeniach siedziby Nadleśnictwa Przemków, dostawa umeblowania i sprzętu AGD oraz ich montaż. Zamówienie będzie wykonywane w dwóch etapach realizacyjnych. Pierwszy etap dotyczy pomieszczeń w części nowej, dobudowanej (oznaczone na rysunkach kondygnacji i opisane z symbolem P). Zakończenie pierwszego etapu realizacyjnego planowane jest na 31.07.2016 r. Drugi etap dotyczy pomieszczeń w istniejącej części siedziby Nadleśnictwa Przemków i jego realizacja planowana jest w okresie od 15.01.2017 do 28.02.2017. W zakres zamówienia wchodzi: 1) opracowanie projektu wykonawczego mebli wbudowanych tj. szaf oraz zabudowy kuchennej wg przekazanych przez Zamawiającego w SIWZ wytycznych (w zakres opracowania wchodzi wykonanie inwentaryzacji i zwymiarowania pomieszczenia, konstrukcje każdego projektowanego mebla (szafy do zabudowy, meble kuchenne), zestawienia materiałowe) 2) dostawa i montaż umeblowania (biurowego, kuchennego, archiwum), 3) dostawa i montaż wyposażenia AGD do mebli pod zabudowę kuchenną (zlewozmywak x 2, zmywarka, lodówka x 2, kuchnia mikrofalowa, ekspres do kawy x 2), 4) zaprojektowanie i wykonanie oraz montaż tablic i tabliczek, które będą spełniały wymagania określone w Księdze Identyfikacji Wizualnej PGL LP (tablica informacyjna, dwie tablice ogłoszeń, tabliczki przy drzwiach). Zaprojektowane i dostarczone meble muszą być funkcjonalne, estetyczne, trwałe i ergonomiczne, wykonane z materiałów wysokiej jakości. W pierwszym etapie realizacyjnym należy wyposażyć następujące pomieszczenia: 1. P0.04 archiwum - system przechowywania materiałów archiwalnych, w tym 2 regały stacjonarne o długości ok. 2000 mm każdy, 3 regały przesuwne podwójne dwusekcyjne o długości ok. 2000 mm każdy; biurko oraz krzesło pracownicze obrotowe, 2. P1.06 hol - dwie ławki - siedziska, dwie tablice ogłoszeniowe wykonane zgodnie z wytycznymi z Księgi Identyfikacji Wizualnej PGL LP o wymiarach 100 x 150, tablica informacyjna oraz tabliczki przydrzwiowe wykonane zgodnie z wytycznymi z Księgi Identyfikacji Wizualnej PGL LP. 3. P1.01 sekretariat z aneksem kuchennym - lada recepcyjna z nadstawką i podświetleniem, szafka pod drukarkę, szafa zabudowa - 2 szt. (do zaprojektowania), parapet - zabudowa pod okno, zabudowa socjalna (do zaprojektowania) wyposażona w zlewozmywak jednokomorowy z baterią, lodówkę, ekspres do kawy, część aktową, szafa ubraniowa (do zaprojektowania), fotel dla interesanta, 4. P1.02 biuro Zastępcy Nadleśniczego - biurko, komoda niska do biurka, kontener mobilny, stół konferencyjny, 4 krzesła do stołu konferencyjnego, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 298 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 3 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), wysokiej klasy fotel menedżerski obrotowy. 5. P1.03 biuro Nadleśniczego - biurko, dostawka do biurka, kontener mobilny, stół konferencyjny, 8 krzeseł do stołu konferencyjnego, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 382 x wys.250 x gł.60 cm, fronty podzielone na 4 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), wysokiej klasy fotel menedżerski obrotowy. 6. P2.03 kuchnia - zabudowa kuchenna narożna na wymiar wg wcześniejszych pomiarów i projektu. Zabudowa kuchenna powinna być wyposażona w: lodówkę do zabudowy wysokość min.140 cm, mikrofalówkę, zamontowaną w blacie płytę elektryczną dwu palnikową, zamontowany w blacie zlewozmywak jednokomorowy z ociekaczem i baterią oraz zmywarkę do zabudowy, 2 krzesła barowe, 7. P2.01 biuro Zastępcy Nadleśniczego - biurko, komoda niska do biurka, kontener mobilny, stół konferencyjny, 4 krzesła do stołu konferencyjnego, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 180 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 2 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), wysokiej klasy fotel menedżerski obrotowy. 8. P2.02 pokój Działu Technicznego - 3 biurka opierane na komodzie, 3 komody, 3 krzesła obrotowe pracownicze, stół konferencyjny, 2 krzesła konferencyjne, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 550 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 6 skrzydeł przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 9. P2.07b łazienka damska - szafa stanowiąca magazyn na środki czystości o wymiarach ok. szer. 120 x wys. 250 x gł. 40, dwudrzwiowa. W drugim etapie realizacyjnym należy wyposażyć następujące pomieszczenia: 1. 2.05 gabinet Głównego Księgowego - biurko opierane na komodzie, komoda, krzesło obrotowe pracownicze, dwa krzesła konferencyjne, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 535 x wys.230 x gł.60, fronty podzielone na 6 skrzydeł przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 2. 2.04 pokój Działu Księgowego - 4 biurka opierane na komodzie, 4 komody, 4 krzesła obrotowe pracownicze, dwie szafy przesuwne do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 458 x wys.230 x gł.150, fronty podzielone na 3 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 3. 2.01 pokój Działu sprzedaży drewna - 3 biurka opierane na komodzie, 3 komody, 3 krzesła obrotowe pracownicze, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 360 x wys.230 x gł.60, fronty podzielone na 4 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), dwa krzesła konferencyjne, stolik, komoda, 4. 1.07 gabinet Inżyniera Nadzoru - 2 biurka opierane na komodzie, 2 komody, 2 krzesła obrotowe pracownicze, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 390 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 4 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 5. 1.06 gabinet Straży Leśnej - 2 biurka opierane na komodzie, 2 komody, 2 krzesła obrotowe pracownicze, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 160 x wys.250 x gł.70, fronty podzielone na 2 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 6. 1.05 gabinet Kadr - 2 biurka opierane na komodzie, 2 komody, 2 krzesła obrotowe pracownicze, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 500 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 3 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), dwa krzesła konferencyjne, stolik, 7. 1.03 gabinet Działu Administracji - biurko opierane na komodzie, komoda, krzesło obrotowe pracownicze, krzesło konferencyjne, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 210 x wys.250 x gł.50, fronty podzielone na 2 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 8. 1.02 gabinet Działu Administracji - 3 biurka opierane na komodzie, 3 komody, 3 krzesła obrotowe pracownicze, szafa przesuwna do zabudowy stałej o wymiarach ok. szer. 438 x wys.250 x gł.60, fronty podzielone na 4 skrzydła przesuwne, wykonane z płyty laminowanej grubości 18mm, oklejone wydrukiem zdjęcia na foli wraz z laminatem zabezpieczającym - zdjęcie do jednorazowego wykorzystania - prawa autorskie, wewnątrz półki wykonane z płyty laminowanej oraz wydzielona część ubraniowa z drążkiem (do zaprojektowania), 9. 1.08. serwerownia - biurko, krzesło obrotowe pracownicze, szafa metalowa na serwery o wymiarach ok. szer. 50 x wys. 250 x gł. 80, szafa aktowa, dwudrzwiowa o wymiarach ok. szer. 120 x wys.250 x gł. 60, 10. 1.09. portiernia - biurko, kontener, krzesło obrotowe pracownicze, dwie szafy ubraniowe o wymiarach ok. szer. 60 x wys. 250 x gł. 60, 11. 2.03. kasa - biurko z nadstawkami, kontener mobilny, komoda, krzesło obrotowe pracownicze, 12. Hol - komoda na urządzenie wielofunkcyjne. Przedmiot zamówienia zostanie doprecyzowany w trakcie negocjacji z Wykonawcami w sposób ostateczny. Zamawiający oczekuje, że w trakcie negocjacji Wykonawcy na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia zaproponują najkorzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązania odpowiadające jego potrzebom i oczekiwaniom. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Nadleśnictwo Przemków |
| Ulica | ul. Ceglana 3 |
| Nr domu | 3 |
| Miejscowosc | Przemków |
| Kod poczt | 59-170 |
| Wojewodztwo | dolnośląskie |
| Tel | 76 832 04 04 |
| Fax | 76 8320655 |
| Internet | www.wroclaw.lasy.gov.pl |
| Regon | 39023866000000 |
| E mail | karolina.zalcman@wroclaw.lasy.gov.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP |
| Rodzaj zam inny | Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej PGL LP |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Nie |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 28/02/2017 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. |
| Wiedza | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę zaprojektowania oraz dostawę mebli biurowych dla podmiotów instytucjonalnych o wartości co najmniej 200 000,00 złotych brutto. |
| Potencjal | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. |
| Zdolne | Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. |
| Sytuacja | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wysokości sumy ubezpieczenia co najmniej 300 000,00 zł. |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 16 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Inne dokumenty | 1. Pełnomocnictwo do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem w przypadku podmiotów występujących wspólnie. Dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający wymaga, aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego (dokument ma być złożony w oryginale i podpisany przez podmiot udostępniający swoje zasoby) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o udzielenie zamówienia odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu b) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem np. umowa, porozumienie. |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | NO |
| Liczba wyk | 3 |
| Wybor wyk | Do składania ofert wstępnych zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz uzyskają największą liczbę punktów wg kryterium wiedzy i doświadczenia. Zamawiający ustali listę Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zgodnie z następującym systemem oceny: Ocenie podlegać będzie ilość wykonanych w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, usług polegających na zaprojektowaniu i wykonaniu dostawy wraz z montażem zaprojektowanego umeblowania dla podmiotów instytucjonalnych o zakresie zbliżonym, jaki jest określony w przedmiocie zamówienia. Ocena nastąpi w skali 0-100 w następujący sposób: za największą ilość wykonanych usług o zakresie jw. Wykonawca otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt, kolejne oceny będą przyznawane na zasadzie proporcji matematycznej wg wzoru: ilość realizacji badanego wniosku / największą ilość realizacji x 100 Oceny spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie załączonego do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykazu wykonanych usług i dostaw jw. wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi i dostawy zostały wykonane należycie. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny usług i dostaw jw. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) wyłącznie w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu. Korzystanie z zasobów wiedzy i doświadczenia innych podmiotów w celu zwiększenia ilości punktów jest niedopuszczalne. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 90 |
| Kryt 2 | Okres gwarancji |
| Kryt 2p | 10 |
| Spec www | nie dotyczy |
| Spec war | SIWZ zostanie przekazana wybranym Wykonawcom zaproszonym do składania ofert wstępnych |
| Data skl | 27/04/2016 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Nadleśnictwo Przemków, ul. Ceglana 3, 59-170 Przemków, Sekretariat |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |