Budowa parkingu dla samochodów osobowych oraz dwóch zjazdów publicznych z ul. Królowej Jadwigi w Brzostku działka nr ew. 758 i oświetlenia parkingu na działce nr ew. 796 obręb 1 położonej w Brzostku gm. Brzostek

Publication date 2016-04-15
End date 2016-05-04 09:30:00
Instytucja Gmina Brzostek
Miejscowość Brzostek
Województwo podkarpackie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91276 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 451122100, 452233009, 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. Budowa parkingu dla samochodów osobowych oraz dwóch zjazdów publicznych z ul. Królowej Jadwigi w Brzostku działka nr ew. 758 i oświetlenia parkingu na działce nr ew. 796 obręb 1 położonej w Brzostku gm. Brzostek
Zakres robót:
I Część drogowa
Zestawienie powierzchni i dane liczbowe - powierzchnia całkowita projektowanej budowy parkingu, przebudowy drogi (uwzględniając planowane miejsca postojowe, place manewrowe, zjazd i poszerzenia jezdni) wynosi 1526,06 m2 w tym:
- powierzchnia terenu inwestycji wyznaczona linią rozgraniczającą 1808,5 m2
- miejsca postojowe (płyty ażurowe i krawężnik) 456,45 m2
- place manewrowe (kostka betonowa i krawężnik) 813,80 m2
- place manewrowe (płyty ażurowe) 221,86 m2
- zjazd Z1 (beton asfaltowy, kostka betonowa i krawężnik) 14,88 m2
- zjazd Z2 (beton asfaltowy, kostka betonowa i krawężnik) 19,07 m2
- ilość wydzielonych miejsc postojowych 31 szt.
- szerokość projektowanego zjazdu Z1 5,1 m
- szerokość projektowanego zjazdu Z2 5,0 m
- ilość projektowanych latarni 3 szt
Rozwiązania konstrukcyjne - miejsca postojowe, place manewrowe z płyt ażurowych.
- betonowe płyty ażurowe typu MEBA zasypane gruntem piaszczystym - 10 cm
- podsypka piaskowo - cementowa - 3 cm
- podbudowa - kliniec stabilizowany mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm
- podbudowa - pospółka stabilizowana mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm
W miejscach wyniesienia niwelety więcej niż 40cm ponad teren istniejący po usunięciu humusu wykonać pod warstwami parkingu nasyp z gruntu niespoistego stabilizowanego mechanicznie do Is=0,95.
place manewrowe, zjazd
- kostka brukowa - 8 cm
- podsypka piaskowo - cementowa - 5 cm
- podbudowa - kliniec stabilizowany mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm
- podbudowa - pospółka stabilizowana mechanicznie do Is=0,98 - 20 cm
W miejscach wyniesienia niwelety więcej niż 40cm ponad teren istniejący po usunięciu humusu wykonać pod warstwami parkingu nasyp z gruntu niespoistego stabilizowanego mechanicznie do Is=0,95.
zjazd na szerokości pobocza drogi
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 4 cm
- podbudowa - kliniec stabilizowany mechanicznie do Is=0,98 - 25 cm
- podbudowa - pospółka stabilizowana mechanicznie do Is=0,98 - 10-20 cm
II Część elektryczna
Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 300 kg - słup stalowy, ocynkowany, wysokości
h=8m posadowiony na fundamencie betonowym F150/200 szt. 3 szt.
Montaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie - wysięgnik 2-ramienny 120st. dla
słupa oświetleniowego
Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki
przy wysokości latarń do 10 m - przewód kabelkowy YDY 3x2,5mm2 450/750V
Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na słupie - oprawa oświetleniowa w obudowie wykonanej
z aluminium wtryskiwanego wysokociśnieniowo, malowana na kolor szary z szybą hartowaną,
źródła światła Led o łącznej mocy 100W z systemem optycznym w postaci soczewek, moc
oprawy 110W, strumień oprawy 11000lm, temperatura barwowa 4000K, współczynnik oddawania
barw Ra>70 szt. 6
Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania (pierwszy pomiar) szt.3
Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza kpl 1
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Brzostek
Ulica Rynek 1
Nr domu 1
Miejscowosc Brzostek
Kod poczt 39-230
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 14 680 30 26
Fax 14 680 30 25
Internet www.bipbrzostek.mserwer.pl
Regon 85166108500000
E mail zamowienia@brzostek.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 3% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 10/07/2016
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4800,00 zł (cztery tysiące osiemset złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- zał. nr 3 do SIWZ
Wiedza wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto, obejmujące swym zakresem wykonanie robót drogowych, oraz załączą dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich rodzaj, wartość, daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa powyżej.
Potencjal złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia - zał. nr 3 do SIWZ
Zdolne wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (załączą wykaz osób - zał. nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą: - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, odpowiadającymi wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym. - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, odpowiadającymi wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym.
Sytuacja złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia- zał. nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto, obejmujące swym zakresem wykonanie robót drogowych, oraz załączą dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich rodzaj, wartość, daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp. d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) Zmiany podwykonawców 4) Zmiany technologiczne w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu zamiennych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, przy możliwej modyfikacji wynagrodzenia Wykonawcy, w sytuacji konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu użytkowego w sytuacji gdy nie zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 5) Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji 6) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. 2. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów; 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja jakości
Kryt 2p 5
Spec www www.bipbrzostek.mserwer.pl
Spec war Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4 ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.
Data skl 04/05/2016
Godz skl 09:30
Miejsce Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)