Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.

Publication date 2016-04-15
End date 2016-04-28 10:00:00
Instytucja Miasto Rybnik
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91346 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301240004, 301921136, 301921129, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Przewidywane orientacyjne zapotrzebowanie zostało określone w SIWZ.
Rzeczywiste ilości poszczególnych materiałów eksploatacyjnych mogą się różnić od podanych w SIWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania.
Zamawiający wymaga dostawy oryginalnych materiałów eksploatacyjnych, tj. wyprodukowanych od podstaw przez producenta danego urządzenia lub równoważnych oryginalnym. Przez pojęcie równoważnych Zamawiający rozumie produkt w pełni kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem drukującym) w którym ma być użytkowany jako materiał eksploatacyjny oraz posiadający nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca obowiązany jest do wykazania w ofercie, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Materiały eksploatacyjne muszą posiadać cechy pierwotnego opakowania, tj. opatrzenie materiału oraz opakowania jego symbolem, zabezpieczenie materiału przed uszkodzeniami w transporcie (opakowanie kartonowe, folia ochronna, zabezpieczenie producenta przed wysypaniem proszku z kasety, zabezpieczenie producenta przed wylaniem tuszu
z kartridża zaschnięciem głowicy). Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych (powtórnie napełnianych).
W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca ma obowiązek:
1) załączyć do oferty oświadczenie producenta materiałów równoważnych o tym, że proces produkcji i stosowanie jego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych (produkowanych lub zalecanych przez producentów urządzeń drukujących) tuszy i tonerów;
2) załączyć do oferty ważne terminowo dokumenty (certyfikaty), wystawione dla producenta materiałów eksploatacyjnych - zaświadczające o spełnieniu normy ISO 9001:2008 (System Zarządzania Jakością) oraz normy ISO 14001:2004 (System Zarządzania Środowiskowego);
3) załączyć do oferty specyfikację (kartę katalogową) każdego z zaoferowanych materiałów (dane producenta materiałów zawierające jego wydajność oraz pojemność w porównaniu do materiału oryginalnego);
4) dla każdego rodzaju oferowanych materiałów równoważnych załączyć do oferty:
- wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych w postaci certyfikatu (zaświadczenia) wydanego przez niezależny podmiot,
- wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711
i ISO/IEC 24712 dla wkładów atramentowych (tuszy) w postaci certyfikatu (zaświadczenia) wydanego przez niezależny podmiot,
- wyniki testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych w postaci certyfikatu (zaświadczenia) wydanego przez niezależny podmiot.
Poprzez niezależny podmiot Zamawiający rozumie podmiot zajmujący się testowaniem i sprawdzaniem jakości, który nie jest producentem oferowanych materiałów, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem oferowanych materiałów.
Zamawiający żąda powyższego zaświadczenia w celu potwierdzenia, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. Możliwość żądania tego dokumentu jest narzędziem, jakie ustawodawca przyznaje Zamawiającemu w celu sprawdzenia jakości produktów. Zamawiający ma na celu zakup materiałów eksploatacyjnych o udowodnionej jakości.
5) zapewnienia, że produkt równoważny jest kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia;
6) zapewnienia, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone;
7) zapewnienia, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy liczoną
od daty dostawy;
8) pokrycia kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało
w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu. Naprawa urządzenia zostanie zlecona w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Wykonawca zostanie poinformowany e-mailem lub faksem przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca;
9) podania odpowiedniego kodu materiału równoważnego w zestawieniu Formularza oferty (dodatkowa kolumna).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Rybnik
Ulica ul. B. Chrobrego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Rybnik
Kod poczt 44-200
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 4223011
Fax 032 4224124
Internet www.rybnik.eu
E mail rybnik@um.rybnik.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 7.000 zł
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Rodzaj oferowanych materiałów
Kryt 2p 40
Spec www bip.um.rybnik.eu
Spec war Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych
Data skl 28/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Realizacja dostawy materiałów odbywać się będzie sukcesywnie na zlecenie przesłane faksem, mailem lub telefonicznie przez przedstawiciela Zamawiającego. Wielkość poszczególnych dostaw określana będzie każdorazowo w zleceniu. Realizacja nastąpi w terminie 72 godzin od złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione materiały do siedziby Urzędu Miasta Rybnika przy ul. Bolesława Chrobrego 2 i złożyć we wskazane miejsce magazynowe. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10% ceny (z podatkiem VAT) podanej w ofercie.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)