Dostawa wraz z montażem ekranów kinowych oraz systemów do projekcji 3D dla Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu

Publication date 2016-04-15
End date 2016-05-06 14:00:00
Instytucja Centum Kultury Filmowej Stylowy
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 91482 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 323512000, 323220006, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem 3 szt. ekranów kinowych oraz 2 kpl. systemu pasywnej projekcji 3D dla Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek, montaż, instalację oraz uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń oraz zestrojenie i regulację systemu 3D.
3.W ramach zamówienia wymagane jest przeszkolenie personelu technicznego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu.
4.Przybliżone wymiary ekranów: 15mx6,3m; 11,30mx6,3m; 10,10mx4,20m.
5.Dostawca samodzielnie dokona pomiarów ekranów i zapozna się z obecną infrastrukturą i możliwościami montażu. Wizja lokalna odbywać będzie się w Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu przy ul. Odrodzenia 9, w godz. 09.00 - 14.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu jej dokonania. Osobą do kontaktu w sprawie ustalenia szczegółowego terminu dokonania wizji lokalnej jest Pan Tomasz Jagi tel.(84) 639 23 13.
6.Rozliczenie końcowe za przedmiot umowy nastąpi fakturą końcową, wystawioną po zakończeniu czynności odbioru końcowego i protokolarnym stwierdzeniu, że przedmiot umowy jest wolny od wad.
7.Szczegółowe warunki realizacji dostawy zostały określone w umowie, której projekt stanowi Załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będzie stanowić załącznik do umowy, po jej zawarciu.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centum Kultury Filmowej Stylowy
Ulica ul. Odrodzenia 9
Nr domu 9
Miejscowosc Zamość
Kod poczt 22-400
Wojewodztwo lubelskie
Tel 84 639 23 13
Fax 84 639 23 13
Regon 95000149000000
E mail kino@stylowy.net
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający przy ocenie spełniania przez Wykonawcę warunku wiedzy i doświadczenia będzie brał pod uwagę wyłącznie główne dostawy wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dowodami wskazującymi, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże należyte wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należyte wykonywanie co najmniej jednej dostawy wraz z montażem sprzętu kinotechnicznego, w tym ekranów kinowych, o wartości dostawy co najmniej 150.000,00 zł brutto. Wykonawca załączy dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane lub - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane należycie. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach złożonych przez Wykonawcę w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Wykonawca powinien przyjąć kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykaże należyte wykonanie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należyte wykonywanie co najmniej jednej dostawy wraz z montażem sprzętu kinotechnicznego, w tym ekranów kinowych, o wartości dostawy co najmniej 150.000,00 zł brutto. Wykonawca załączy dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane lub - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - są wykonywane należycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku tym dopuszczalna jest również zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) dopuszczalne są zmiany postanowień zawartej umowy powodujące poprawienie parametrów technicznych, wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy bez wpływu na cenę ryczałtową brutto, o której mowa w §4 umowy, 3) zmiana terminu realizacji umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) dopuszcza się zmianę terminu, o którym mowa w §3 umowy, jeżeli zmiana terminu realizacji umowy jest konieczna z powodu działania siły wyższej, tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: -o charakterze niezależnym od Stron, -którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, -którego nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: -powódź, pożar, -silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, nietypowe dla obszaru na którym realizowany jest przedmiot umowy, szczególnie w dłuższym okresie, -inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie również: -zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, -nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, -promieniowanie lub skażenia, -nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, -wystąpienie na obszarze, na którym realizowany jest przedmiot umowy zakażeń lub zachorowań na chorobę zakaźną lub innych zjawisk związanych ze zdrowiem w liczbie większej niż zwykle albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących, 4) zmiana kwoty wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw i usług objętych przedmiotem zamówienia, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy/prace, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 5) wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, 6) inne zmiany niż wymienione w pkt 1-5 w następujących sytuacjach: a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, b) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, d) dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Powyższe zmiany zostaną wprowadzone aneksami i dokonane po przeprowadzeniu uzgodnień przez Strony umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 3
Spec www www.bip.stylowy.net
Spec war SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu ul.Odrodzenia 9, 22-400 Zamość, pokój nr 208
Data skl 06/05/2016
Godz skl 14:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu - ul.Odrodzenia 9, 22-400 Zamość pok. nr 208
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.05.2016r. o godz. 14:30 w siedzibie Zamawiającego - Centrum Kultury Filmowej Stylowy w Zamościu - ul. Odrodzenia 9, 22-400 Zamość, pok. nr 203. 2. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Tomasz Jagi; fax (84) 639 23 13, adres e-mail: ckf@stylowy.net. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 3.1. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2. Z pełnomocnikiem tym będzie prowadzona wszelka korespondencja wiążąca dla wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 3.3. Dokumenty, które składa i podpisuje odrębnie każdy Wykonawca to dokumenty wymagane w celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (pkt III.4.2. ogłoszenia) oraz dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej (pkt III.4.4. ogłoszenia). 3.4. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, mogą być złożone wspólnie przez Wykonawców lub oddzielnie.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)