Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

Publication date 2016-04-15
End date 2016-04-26 10:00:00
Instytucja Zarząd Transportu Miejskiego
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Systemy operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 92284 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302130005, 302300000, 302360002, 302370009, 302372001, 486200000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. Sprzęt musi zostać dostarczony do siedziby Zamawiającego, przy ul. Na Stoku 49, IV piętro, pokój 418, w opakowaniach.
Zakres zamówienia - szczegółowy opis nw. zamówienia opisano w załączniku nr 1 do SIWZ:
Zadanie nr 1:
1. Drukarka szt. 1,
2. Głośniki szt. 2,
3. Przedłużacze USB 3.0 szt. 5,
4. Karta graficzna szt. 2,
5. Skaner szt. 2,
6. Klawiatura komputerowa szt. 2,
7. Monitor 24 1 - szt. 3,
8. Mysz komputerowa szt. 3,
9. Kabel DVI-HDMI 1m - szt. 3,
10. Bezprzewodowa mysz+klawiatura wraz z akumulatorkami - szt. 2,
11. Ładowarka do akumulatorków - szt. 2,
12. Kable USB - mini USB - szt. 5,
13. Kable USB - micro USB - szt. 5,
14. inetrkom - szt. 1,
15. Drukarka do etykiet wraz z materiałami eksploatacyjnymi - szt. 1,
16. Laminator - szt. 1,
17. Patchcordy LSZH 3m - szt. 15,
18. Patchcordy LSZH 2m - szt. 15,
19. Patchcordy LSZH 1m - szt. 30,
20. Patchcordy 3m - szt. 20,
21. Patchcordy 2m - szt. 20,
Zadanie nr 2 - FORIS - szt. 1,
Zadanie nr 3 - Zestawy komputerowe - szt. 3,
Zadanie nr 4 - WinRAR - szt. 1, IrfanView - szt. 3
Zadanie nr 5 - Drukarki do kart - szt. 2,
Zadanie nr 6 - Rozszerzenie programu licencyjnego Open (Open License) dla administracji publicznej - szt. 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Transportu Miejskiego
Ulica ul. Na Stoku 49
Nr domu 49
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-874
Wojewodztwo pomorskie
Tel 058 3091323 do 25 w. 410
Fax 058 3091323 w. 402
Internet www.ztm.gda.pl
Regon 22004675300000
E mail i.ciechowska@ztm.gda.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 15
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1.próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego: a)Dla Zadania nr 1, 4, 5 i 6 - W celu wykazania spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.2.1. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą szczegółowego opisu parametrów technicznych zaproponowanego sprzętu oraz akcesoriów w języku polskim wg wzoru przez siebie opracowanego, wraz z ewentualnymi prospektami reklamowymi, handlowymi itp. pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę z wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia (pkt. 3.4. SIWZ). Opis ten winien zawierać także nazwę, markę lub/i typ każdego oferowanego urządzenia w ramach sprzętu. b) Dla Zadania nr 5 oprócz ww. opisu wykonawca winien dostarczyć drukarkę do kart celem wykonania testów, wraz z niezbędnymi akcesoriami (również z taśmą do drukowania taką samą jaką Wykonawca będzie dostarczał w ramach tego zamówienia). Przy czym Zamawiający wskazuje, iż z uwagi na duży koszt żądanej drukarki zostanie ona zwrócona wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy: a) związane ze zmianami organizacyjnymi m.in. zmiana rachunku bankowego b) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy oraz w przypadku waloryzacji stawki o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego z ostatnich dwunastu miesięcy poprzedzających miesiąc od którego obowiązywać ma waloryzacja, c) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia w dniach kalendarzowych
Kryt 2p 10
Spec www http://www.ztm.gda.pl/hmvc/index.php/test/przetargi_lista
Spec war w siedzibie Zamawiającego tj. przy ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 106
Data skl 26/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego tj. przy ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, I piętro, pokój 112 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.04.2016 o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego tj. przy ul. Na Stoku 49 w Gdańsku, IV piętro, pokój 411, 2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: A) w sprawach formalno-prawnych: Izabela Ciechowska-Karczewska (58) 309-13-23 wew. 1061 w godz. 8:00 - 14:00, adres mailowy: i.ciechowska@ztm.gda.pl B) w sprawach związanych z opisem przedmiotu zamówienia: Andrzej Organiak (58) 309-13-23 wew. 410 w godz. 8:00 - 14:00, adres mailowy: a.organiak@ztm.gda.pl
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)