Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 5 Pakietów na potrzeby Sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej

Publication date 2016-04-15
End date 2016-04-25 10:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Miejscowość Nowa Sól
Województwo lubuskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty dla niemowląt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 92678 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158840008, 151315000, 152210003, 153310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w rozbiciu na 5 Pakietów na potrzeby Sekcji Żywienia Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
Ulica ul. Chałubińskiego 7
Nr domu 7
Miejscowosc Nowa Sól
Kod poczt 67-100
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 3882111
Fax 68 3871281
Internet www.szpital-nowasol.pl
Regon 97077473300000
E mail zpszpital.ola@wp.pl; zpszpital.justyna@wp.pl; zpszpital.krystyna@wp.pl; zpszpital.agata@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wysokość wadium łącznie wynosi: 4 081,00 zł w tym: Pakiet 1 - 1 005,00zł Pakiet 2 - 297,00zł Pakiet 3 - 1 600,00zł Pakiet 4 - 834,00zł Pakiet 5 - 345,00zł UWAGA: W przypadku składania ofert np. na dwa Pakiety należy zsumować kwoty wadium (np. Pakiet 1 i 2 wadium opiewać będzie na łączną kwotę 1 302,00 zł. )
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym, okresie, wykonał łącznie jedną dostawę przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż łącznie 159 000,00 zł brutto lub, gdy Wykonawca składa ofertę na poszczególne Pakiety wykazuje dostawę o wartości: - W Pakiecie I jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto. - W Pakiecie II jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 11 000,00 zł brutto. - W Pakiecie III jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 62 000,00 zł brutto - W Pakiecie IV jednej dostawy obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 33 000,00 zł brutto - W Pakiecie V jednej obejmującej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto W przypadku składania ofert np. na dwa Pakiety należy zsumować ww wartości i wykazać się dostawą na łączną kwotę (np Pakiet 1 i 2 na kwotę 51 000,00 zł brutto) z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu na rzecz, którego dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone),ale również wykonywane, w takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa wyżej będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 5.1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie atestów na wszystkie zaoferowane produkty oraz potwierdzenie gotowości dostarczenia ich do Zamawiającego na jego żądanie. 5.2. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane produkty spełniają wymagania ustawodawstwa żywnościowego (w tym ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2006 nr 171 poz. 1225). 5.3. Wymagany HACCP. Do oferty musi być złączony dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP. 5.4 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie aktualnego rejestru czystości samochodu dostawczego potwierdzający mycie i dezynfekcję pojazdu oraz aktualna książeczka zdrowia kierowcy oraz przedstawienie ich Zamawiającemu na jego żądanie. 5.5 Załączyć do oferty przetargowej SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, podpisany przez upoważnionego Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia wszystkich wymogów Zamawiającego. 5.6. Załączyć do oferty wykaz środków transportu dopuszczonych do przewozu żywności zgodnie z decyzją/ zezwoleniem wydanym przez właściwy Państwowy Inspektorat Sanitarny w oparciu o przepisy ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 nr 136 poz. 914) wg załącznika nr 10 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć aktualne kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem decyzji zezwoleń Państwowego Inspektora Sanitarnego dopuszczające wymienione w wykazie pojazdy do przewozu żywności. zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 5.7 Załączyć do oferty oświadczenie o następującej treści: Wykonawca wyraża zgodę na przesłanie dodatkowych próbek oferowanego asortymentu, na wezwanie Zamawiającego, celem potwierdzenia zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami określonymi w treści załącznika nr 1 pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do SIWZ. Przesłane próbki nie będą podlegały zwrotowi. 5.8 Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację surowców.
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z zał. Nr 3-3.4 do SIWZ 3) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale III pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. 4) Pełnomocnictwo - (zgodnie z działem VI rozdziału II ustawy z dnia 23.04.1946 - Kodeksu cywilnego (Dz.U z 204r, poz. 121 z późn. zm) złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania dokumentów ze zgodność z oryginałem - jeśli dotyczy, 5) Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy. 6) Oświadczenie Wykonawcy- Załącznik Nr 9 do SIWZ. 7) Wykaz środków transportu - Załącznik Nr 10 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1 Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej podanych okoliczności: 2.1 Stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia. W tym przypadku zmiana dotyczyć będzie zakresu przedmiotu zamówienia oraz wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2.2 Stwierdzenia przez Zamawiającego konieczności zmiany w ilościach nabywanego asortymentu. W tym przypadku Zamawiający może dokonywać zmian pomiędzy poszczególnymi pozycjami wymienionymi w załączniku do umowy Formularz cenowy, a Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia po cenie jednostkowej wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty. Strony umowy obowiązuje limit maksymalnej wartości umowy. 2.3 Zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto. 2.4 Konieczności przesunięcia terminów umownych, jako następstwa okoliczności, których nie można było przewidzieć, a wynikających: a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. b) z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2.5 Wygaśnięcia umowy przed terminem określonym w § 3 ust. 1 umowy z uwagi na to, że wartość przedmiotu umowy, który został dostarczony na podstawie złożonych przez Zamawiającego zamówień, przed upływem terminu na jaki została zawarta niniejsza umowa ,osiągnie wysokość maksymalnego wynagrodzenia, które Wykonawca otrzyma zgodnie z postanowieniami § 4 ust. 1 umowy. 2.6 Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzania aneksu do umowy. 2.7 Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy . 3. Warunkiem dokonanie zmian, o których mowa w pkt. 2 z zastrzeżeniem punktu 2.3 jest to, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej. Zmiany tylko do dostaw asortymentowych 4. Wszczęcie procedury dokonania zmian w umowie uzależnione jest od złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian. 5 Każda ze zmian wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu do zawartej umowy. 6. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kryt cena A
Spec www www.szpital-nowasol.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego tj. w Wielospecjalistycznym Szpitalu Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego7 - biurowiec pokój nr 6.
Data skl 25/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego tj. w Wielospecjalistycznym Szpitalu Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego7 - biurowiec pokój nr 34
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)