Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+ z podziałem na 11 części

Publication date 2016-04-15
End date 2016-04-25 12:00:00
Instytucja Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Rękawice,
  • Obuwie ochronne,
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny,
  • Sprzęt bezpieczeństwa,
  • Gogle

Szczegóły

Numer ogłoszenia 92700 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 351134003, 188300006, 184240007, 337351002, 331900008, 350000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+ z podziałem na 11 części, szczegółowo określone w Załączniku nr 6 do SIWZ

Opis

Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 1 Załącznika nr 6 do SIWZ.Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 2 Załącznika nr 6 do SIWZ.Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 3 Załącznika nr 6 do SIWZ.Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 4 Załącznika nr 6.Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 5 Załącznika nr 6.Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 6 Załącznika nr 6.Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 7 Załącznika nr 6.Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 8 Załącznika nr 6.Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 9 Załącznika nr 6.Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 10 Załącznika nr 6.Dostawa środków ochrony na potrzeby WCB EIT+, zgodnie z zakładką nr 11 Załącznika nr 6.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Ulica ul. Stabłowicka 147
Nr domu 147
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 54-066
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel +48 71 720 16 28
Fax +48 71 720 16 29
Internet www.eitplus.pl
Regon 02067163500000
E mail gabriela.nowak-piechota@eitplus.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 11
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjal nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień, ii) z powodu działania siły wyższej, o której mowa w § 9 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o czas jej występowania, iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, iv) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych, v) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw, vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres, vii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji zadań badawczych realizowanych przez Zamawiającego, b) zmiana miejsca dostawy, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego, c) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, w zakresie wynikającym ze zmian przepisów i ww. dokumentów, d) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, e) zmniejszenie zakresu Umowy, a tym samym wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze i/lub istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, f) zmiana parametrów Materiałów w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Materiałów i/lub wprowadzenia Materiałów nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać z zastrzeżeniem, iż zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiej zmiany Umowy jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób Materiałów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, g) w przypadku zmiany numerów katalogowych Materiałów przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony przedmiot Umowy musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.eitplus.pl
Spec war Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o. o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Polska
Data skl 25/04/2016
Godz skl 12:00
Miejsce w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Stabłowicka 147; budynek 1, Recepcja
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Termin realizacji zamówienia od daty przesłania zamówienia (maksymalnie 10 dni roboczych, minimalnie 5 dni roboczych ).
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)