Usługi wprowadzania danych do systemów informatycznych i usługi biurowe dla urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego
| Publication date | 2016-04-15 |
| End date | 2016-04-26 12:15:00 |
| Instytucja | Izba Skarbowa we Wrocławiu |
| Miejscowość | Wrocław |
| Województwo | dolnośląskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 93260 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 723120005, 795510001, 795000009 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wprowadzaniu danych do systemów informatycznych, komputerowego maszynopisania oraz świadczeniu pomocniczych usług biurowych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 77 części, w ramach dwóch zadań. Zadanie 1: w zakresie egzekucji administracyjnej (EA), które obejmuje części: 1, 2, 4, 6, 8, 10, 13, 15, 20, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 36, 39, 43, 45, 47, 50, 51, 60, 67, 70, 71, 73, 75, 77. Zakres usługi w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt we dług rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office) Zadanie 2: w zakresie obsługi bieżącej (OB), które obejmuje części; 3, 5, 7, 9, 11, 12, 14, 16, 17, 18, 19, 21, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 35, 37, 38, 40, 41, 42, 44, 46, 48, 49, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 69, 72, 74, 76. Zakres usługi w ramach tych części jest jednakowy i obejmuje niżej wymienione czynności:1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; m) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel). 3. Podana ilość godzin ma charakter orientacyjny, ułatwiający wycenę przedmiotu zamówienia oraz porównanie ofert w ramach poszczególnych części zamówienia. Faktyczna ilość roboczogodzin będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku zlecenia przez Zamawiającego mniejszej liczby godzin niż wskazana w załączniku. 4. Usługi będą realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godzinach urzędowania jednostek Zamawiającego tj. pomiędzy godziną 7:30 a 15:30. W celu prawidłowego wykonania zamówienia Zamawiający nieodpłatnie udostępnia w swoim lokalu odpowiednio wyposażone stanowisko każdej osobie świadczącej usługę. Zamawiający przewiduje możliwość przeszkolenia Wykonawcy w zakresie systemu kancelaryjnego, funkcjonującego w jednostkach Zamawiającego OpisZakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) rozpakowywanie korespondencji; c) rejestrowanie korespondencji w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; d) skanowanie dokumentów; e) dystrybucja korespondencji do komórek organizacyjnych Urzędu, w tym tworzenie wydruków z Biblioteki Akt; f) tworzenie książek nadawczych; g) tworzenie zbiorów pism przychodzących do Urzędu; h) wypożyczanie dokumentów ze zbiorów; i) przygotowanie do wysyłki pism, w tym: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; j) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; k) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; l) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru; ł) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office, Excel)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX; 2) wprowadzanie informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego; 3) rejestracja czynności egzekucyjnych podejmowanych przez sądowe i administracyjne organy egzekucyjne; 4) rejestracja czynności i zdarzeń związanych z dokonanymi zajęciami wierzytelności; 5) obsługa korespondencji wychodzącej w systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym oraz wykonanie czynności nadawczych: a) przygotowanie pism do wysyłki: kopertowanie, adresowanie kopert i zwrotnych potwierdzeń odbioru; b) rejestrowanie wysyłanych pism w systemach Biblioteka Akt i kancelaryjnym; c) rejestrowanie w Bibliotece Akt potwierdzeń odbioru wpływających do komórki egzekucji administracyjnej; d) podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z urzędu pocztowego; e) podłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru do poszczególnych spraw. 6) archiwizacja akt egzekucyjnych: a) segregowanie zlikwidowanych tytułów wykonawczych; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) archiwizacja akt egzekucyjnych, w tym klasyfikacja i kwalifikacja akt według rzeczowego wykazu akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej; 7) komputerowe maszynopisanie, usługi przetwarzania tekstu i inne dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office)Zakres usługi w ramach tej części obejmuje niżej wymienione czynności: 1) wprowadzanie i ewidencjonowanie w systemie informatycznym POLTAX danych zawartych w zeznaniach o wysokości osiągniętego dochodu, korektach zeznań podatkowych, informacjach, deklaracjach podatkowych oraz innych dokumentach; 2) tworzenie paczek z wpływających do urzędu zeznań, informacji, deklaracji z podziałem na rodzaje formularzy podatkowych; 3) rejestrowanie kopii zeznań w systemie informatycznym Biblioteka Akt w celu aktualizacji danych ewidencyjnych podatników; 4) sporządzanie rejestrów przypisów i odpisów z wprowadzonych dokumentów; 5) archiwizacja dokumentów: a) segregowanie dokumentów; b) zakładanie teczek archiwizacyjnych; c) układanie akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt; d) sporządzanie wykazu spraw podlegających archiwizacji; e) wykonywanie prac przy porządkowaniu i układaniu akt; f) brakowanie dokumentacji nie archiwalnej. 6) obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Urzędu: a) podział korespondencji przychodzącej pod względem rejestracji w obowiązujących systemach: Biblioteka Akt i kancelaryjnym; b) ro |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Izba Skarbowa we Wrocławiu |
| Ulica | ul. Powstańców Śląskich 24,26 |
| Miejscowosc | Wrocław |
| Kod poczt | 53-333 |
| Wojewodztwo | dolnośląskie |
| Tel | 71 36 52 403 |
| Fax | 71 36 52 781 |
| Internet | www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl |
| Regon | 00102086100000 |
| E mail | is2@ds.mofnet.gov.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja rządowa terenowa |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 77 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 15/12/2016 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
| Wiedza | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi polegającej na wprowadzaniu danych do systemów informatycznych w administracji podatkowej przez okres minimum 3 miesięcy. |
| Potencjal | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
| Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobą zdolną do wykonania zamówienia. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, jako osobę, którą dysponuje Wykonawca należy wskazać osobę składającą ofertę. Wskazana osoba powinna posiadać: - w dniu składania oferty ukończony 18 rok życia, - doświadczenie we wprowadzania danych do systemów informatycznych w administracji podatkowej przez okres co najmniej 3 miesięcy, - wykształcenie co najmniej średnie, - znajomość języka polskiego, - umiejętność obsługi programu komputerowego - podstawowy pakiet biurowy, - znajomość aplikacji Biblioteka Akt, - znajomość aplikacji EGAPOLTAX - wymagane w przypadku złożenia oferty na części w ramach zadania 1 (w zakresie egzekucji administracyjnej), - znajomość aplikacji POLTAX - wymagane w przypadku złożenia oferty na części w ramach zadania 2 (w zakresie obsługi bieżącej), |
| Sytuacja | Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w zakresie: 1) miesięcznego wymiaru godzin określonego w § 6 ust. 4 umowy w przypadku niemożności ich dochowania z przyczyn obiektywnych, przy czym Strony zobowiązują się do niezwłocznego powiadomienia się wzajemnie o wystąpieniu lub możliwości wystąpienia tej sytuacji i przewidywanym okresie jej trwania; 2) osoby wskazanej w Oświadczeniu wskazującym osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, stanowiącym załącznik do Umowy, pod warunkiem, że Wykonawca wskaże na piśmie inną osobę zdolną do wykonania zamówienia spełniającą warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 3) waloryzacji wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmian wysokości wynagrodzenia minimalnego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2008); 4) wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa. |
| Kryt cena | B |
| Kryt 1p | 70 |
| Kryt 2 | Doświadczenie osoby bezpośrednio świadczącej usługę |
| Kryt 2p | 30 |
| Spec www | www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl |
| Spec war | Pocztą, po uprzednim złożeniu wniosku na adres: Izba Skarbowa we Wrocławiu ul. Powstańców Śl. 24,26, 53-333 Wrocław, faksem lub e-mailem lub osobiście, pod ww. adresem, pok 8 |
| Data skl | 26/04/2016 |
| Godz skl | 12:15 |
| Miejsce | Izba Skarbowa we Wrocławiu, ul. Powstańców Śl. 24,26, 53-333 Wrocław, kancelaria pok. 5 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |