DOSTAWA RĘKAWIC MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SPDSK W WARSZAWIE - REJZAMPUB/14/2016

Publication date 2016-04-15
End date 2016-04-25 09:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 93758 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych jednorazowego użytku dla SPDSK w Warszawie.
2. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
18.42.43.00-0 - rękawice jednorazowe
3. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i formularz cenowy - Załączniki Nr 1 i Nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Dziecięcy Szpital Kliniczny w Warszawie
Ulica ul. Żwirki i Wigury 63A
Nr domu 63A
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-091
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 317 97 63/88/90
Fax 22 317 97 97
Internet www.spdsk.edu.pl
Regon 00028896900000
E mail dzp.spdsk@litewska.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Wiedza Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie przedmiotu zamówienia tego samego rodzaju tj. rękawic medycznych jednorazowego użytku, o wartości brutto minimum 84 180,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 15.A.2, tj. wykaz wykonanych głównych dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy zostały wykonane należycie - wg Załącznika Nr 6 do SIWZ. 1. Dowodami, o których mowa w pkt 15.A.2 są: 1.1. poświadczenia; 1.2. w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1.1. 2. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego, dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 15.A.2. zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda aby pisemne zobowiązanie, o którym mowa powyżej zawierało co najmniej nw. informacje: a) rodzaj zasobów oddanych Wykonawcy do dyspozycji w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, b) okres korzystania przez Wykonawcę z zasobów oddanych mu do dyspozycji, c) formę uczestnictwa przy wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, doradztwo) - w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu oddanych mu do dyspozycji, d) imiona i nazwiska osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia oddanych mu do dyspozycji. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
Potencjal Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: 1. Katalogów lub folderów lub ulotek (w języku polskim) dla oferowanego produktu potwierdzającego spełnianie wymagań bezwzględnych, określonych w formularzu cenowym. 2. Deklaracji zgodności CE dla oferowanego produktu. 3. Deklaracji zgodności z normą EN 455 - 1, 2, 3 lub równoważną wystawioną przez producenta. 4. Deklaracji zgodności z normą EN 374 lub równoważną wystawioną przez producenta. 5. Deklaracji zgodności z normą EN 420 lub równoważną wystawioną przez producenta
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.spdsk.edu.pl
Spec war Dział Zamówień Publicznych SPDSK w Warszawie, 02-091 Warszawa (Administracja, piętro 5, pokój nr 121.5.D lub 122.5.D)
Data skl 25/04/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Dział Zamówień Publicznych SPDSK w Warszawie, 02-091 Warszawa (Administracja, piętro 5, pokój nr 121.5.D lub 122.5.D)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)