Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
|
Ulica |
ul. J. Uphagena 27
|
Nr domu |
27
|
Miejscowosc |
Gdańsk
|
Kod poczt |
80-237
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
58 3017916
|
Fax |
58 3017916
|
Internet |
http://www.pomorska.ohp.pl
|
Regon |
00103674400000
|
E mail |
pomorska@ohp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: instytucja rynku pracy
|
Rodzaj zam inny |
instytucja rynku pracy
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2016
|
Wadium |
Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postepowaniu.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunek określony w art. 22 ust.1 pkt.2 PzP i wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie co najmniej: jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych o wartości dostawy minimum 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych). Należy dołączyć dowody, że dostawy zostały wykonane należycie.
|
Potencjal |
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - min. 5 osób zatrudnionych na umowę o pracę.
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: Modyfikacji (zmiany) konspektu godzinowego programu nauczania, pod warunkiem że łączna ilość godzin przypadająca na dany kurs zamówienia, nie ulegnie zmniejszeniu.Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy. W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np.
zmiana urzędowej stawki podatku VAT, stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS jeszcze nie dokonano.
W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne,
przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy.
Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym Wpływ na realizację umowy.
zmiany instruktora, zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego lub na wniosek zamawiającego.
Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego.
W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany kursu dla danego uczestnika. Zamiana kursu może dotyczyć tylko zmiany kursu na inny realizowany przez zamawiającego z tego postępowania przetargowego. Zamiana taka nie może spowodować zwiększenia ogólnej kwoty zamówienia. Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej.
Przewidziane powyżej okoliczności stanowiących podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
15
|
Kryt 3 |
Zatrudnienie
|
Kryt 3p |
15
|
Spec www |
http:// pomorskaohp.bip.gov.pl http:/www.pomorska.ohp.pl
|
Spec war |
Gdańsku, ul. Uphagena 27 (sekretariat ogólny) 6 piętro, pokój numer 605, nieodpłatnie w godzinach 8,00 - 15,00
|
Data skl |
25/04/2016
|
Godz skl |
08:00
|
Miejsce |
Gdańsku, ul. Uphagena 27 (sekretariat ogólny) 6 piętro, pokój numer 605,
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|