Bezgotówkowa, sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w 2016 roku.

Publication date 2016-04-15
End date 2016-04-25 08:00:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 93864 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301976002, 301251105, 301243007, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne bezgotówkowe dostawy artykułów biurowych, szkolnych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego, będącego na stanie PWK OHP. Wszystkie materiały mają być fabrycznie nowe. Wszystkie produkty są przeznaczone do użytku biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, zamawiany towar dostępne są w SIWZ oraz w tabeli arkusz A oraz arkusz B-URP.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
Ulica ul. J. Uphagena 27
Nr domu 27
Miejscowosc Gdańsk
Kod poczt 80-237
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 3017916
Fax 58 3017916
Internet http://www.pomorska.ohp.pl
Regon 00103674400000
E mail pomorska@ohp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: instytucja rynku pracy
Rodzaj zam inny instytucja rynku pracy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postepowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełni warunek określony w art. 22 ust.1 pkt.2 PzP i wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie co najmniej: jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych o wartości dostawy minimum 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych). Należy dołączyć dowody, że dostawy zostały wykonane należycie.
Potencjal Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - min. 5 osób zatrudnionych na umowę o pracę.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: Modyfikacji (zmiany) konspektu godzinowego programu nauczania, pod warunkiem że łączna ilość godzin przypadająca na dany kurs zamówienia, nie ulegnie zmniejszeniu.Zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy. Zmian osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy. W przypadku zmian unormowań prawnych powszechnie obowiązujących np. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, stawki ZUS. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, stawki ZUS Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT lub ZUS. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia w przypadku realizacji tej części zamówienia, której w dniu zmiany stawki podatku VAT, stawki ZUS jeszcze nie dokonano. W innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym Wpływ na realizację umowy. zmiany instruktora, zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego lub na wniosek zamawiającego. Zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany kursu dla danego uczestnika. Zamiana kursu może dotyczyć tylko zmiany kursu na inny realizowany przez zamawiającego z tego postępowania przetargowego. Zamiana taka nie może spowodować zwiększenia ogólnej kwoty zamówienia. Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiących podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienia Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 15
Kryt 3 Zatrudnienie
Kryt 3p 15
Spec www http:// pomorskaohp.bip.gov.pl http:/www.pomorska.ohp.pl
Spec war Gdańsku, ul. Uphagena 27 (sekretariat ogólny) 6 piętro, pokój numer 605, nieodpłatnie w godzinach 8,00 - 15,00
Data skl 25/04/2016
Godz skl 08:00
Miejsce Gdańsku, ul. Uphagena 27 (sekretariat ogólny) 6 piętro, pokój numer 605,
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)