Zakup wsparcia dla urządzeń WAF Proxy
| Publication date | 2016-04-15 |
| End date | 2016-04-28 09:00:00 |
| Instytucja | Urząd Komisji Nadzoru Finansowego |
| Miejscowość | Warszawa |
| Województwo | mazowieckie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 94056 / 2016 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 722500002 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup usług serwisowych oraz wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń i oprogramowania systemów bezpieczeństwa.OpisZakup wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania Secure Track Tufin na okres 12 miesięcy.Szczegółowa specyfikacja posiadanych elementów systemu Secure Track Tufin - ver. 14.2 z TufinOS Release 1.18 Wymagania Zamawiającego co do wsparcia technicznego Zamawiający otrzyma aktywny dostęp do portalu producenta na okres 12 miesięcy dla dwóch użytkowników gdzie będzie miał możliwość bezpośredniego kontaktu z inżynierami producenta. Wsparcie będzie świadczone za pomocą: Kontaktu telefonicznego; e-mail; W trybie 9x5 poprzez najbliższe geograficznie centrum wsparcia technicznego w języku polskim; czas reakcji do 1h na zgłoszenie. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie czas od momentu zgłoszenia awarii do momentu przesłania przez Serwis Wykonawcy potwierdzenia przyjęcie zgłoszenia i przystąpienia do rozwiązywania zgłoszonego problemu. Wsparcie będzie uwzględniać: obsługę zgłoszeń; rozwiązywanie problemów technicznych i konfiguracyjnych zgłaszanych przez Zamawiającego; bezpłatny dostęp do aktualizacji oprogramowania; pomoc techniczna w przeprowadzeniu operacji aktualizacji oprogramowania; Zamawiający otrzyma wsparcie techniczne dla posiadanego oprogramowania na podaną ilość licencji: TF-SECTRK-SVR-STD-SUPP - 1 lic. TF-SECTRK-FW-CLS-STD-SUPP - 2 lic. TF-SECTRK-F5-MOD-STD-SUPP - 4 lic. TF-SECTRK-BLUECOAT-MOD-STD-SUPP - 2 lic.Zakup wsparcia i serwisu pogwarancyjnego na urządzenia Blue Coat Proxy na okres 12 miesięcy. Szczegółowa specyfikacja posiadanych elementów systemu Blue Coat ProxySG 600-35 s/n 2014150440 (SGOS 6.5.8.4 Proxy Edition) ProxySG 600-35 s/n 2014150147 (SGOS 6.5.8.4 Proxy Edition) Reporter 9.4.1.1 lic. Enterprice-Unlimited ProxyAV AV1200-B 3.5.2.1 s/n 1514220129 (SOPHOS 3.61.0) ProxyAV AV1200-B 3.5.2.2 s/n 1514220126 (SOPHOS 3.61.0) III. Wymagania Zamawiającego co do wsparcia technicznego a. Zamawiający otrzyma aktywny dostęp do portalu producenta na okres 12 miesięcy dla dwóch użytkowników gdzie będzie miał możliwość bezpośredniego kontaktu z inżynierami producenta. b. Czas reakcji na zgłoszenie wynosi do 1h. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie czas od momentu zgłoszenia awarii do momentu przesłania przez Serwis Wykonawcy potwierdzenia przyjęcie zgłoszenia i przystąpienia do rozwiązywania zgłoszonego problemu. c. Wsparcie techniczne będzie świadczone w trybie 24x7 poprzez najbliższe geograficznie centrum wsparcia technicznego w języku polskim za pomocą: i. Kontakt telefoniczny; ii. e-mail. d. Wsparcie musi być aktywne przez cały czas trwania umowy i uwzględniać: i. obsługę zgłoszeń; ii. rozwiązywanie problemów technicznych i konfiguracyjnych zgłaszanych przez Zamawiającego (e-mail, telefon); iii. dostęp do aktualizacji oprogramowania; iv. aktualizacje systemów operacyjnych; v. pomoc techniczna w przeprowadzeniu operacji aktualizacji oprogramowania i upgrade sprzętu i zmianach w jego konfiguracji; vi. aktualizacje baz antywirusowych. e. Serwis pogwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu (tzn. w siedzibie Zamawiającego). W przypadku kiedy Wykonawca uzna za konieczną naprawę sprzętu w serwisie, wówczas uszkodzony sprzęt będzie odbierany z siedziby Zamawiającego, a po naprawie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. f. Całkowity koszt przywrócenia funkcjonalności sprzętu po naprawie ponosi Wykonawca. g. Zamawiający otrzyma serwis pogwarancyjny i wsparcie techniczne dla sprzętu na okres podpisanej umowy. h. Serwis pogwarancyjny sprzętu będzie serwisem świadczonym przez Wykonawcę w trybie 24x7 z czasem reakcji do 1h. Gwarantowany czas dostawy sprawnego urządzenia po wymianie uszkodzonego to następny dzień roboczy. i. Uszkodzone dyski twarde urządzenia pozostają w posiadaniu Zamawiającego.Zakup wsparcia i serwisu pogwarancyjnego na urządzenia Juniper na okres 12 miesięcy. Szczegółowa specyfikacja posiadanego systemu Juniper SSG 550M sn JN11B15C0ADB firmware version 6.3.0r21.0 Firewall VPN SSG 550M sn JN11B1519ADB firmware version 6.3.0r21.0 Firewall VPN Wymagania Zamawiającego co do wsparcia technicznego Zamawiający otrzyma aktywny dostęp do portalu producenta na okres 12 miesięcy dla dwóch użytkowników gdzie będzie miał możliwość bezpośredniego kontaktu z inżynierami producenta. Czas reakcji na zgłoszenie wynosi do .. h maksymalny akceptowany czas wynosi 2h. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie czas od momentu zgłoszenia awarii do momentu przesłania przez Serwis Wykonawcy potwierdzenia przyjęcie zgłoszenia i przystąpienia do rozwiązywania zgłoszonego problemu. Wsparcie techniczne będzie świadczone w trybie 24 na 7 poprzez najbliższe geograficznie centrum wsparcia technicznego w języku polskim za pomocą: Kontakt telefoniczny email Wsparcie musi być aktywne przez cały czas trwania umowy i uwzględniać: obsługę i rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez Zamawiającego email, telefon dostęp do aktualizacji oprogramowania aktualizacje systemów operacyjnych pomoc techniczna w przeprowadzeniu operacji aktualizacji oprogramowania, upgrade sprzętu i zmianach w konfiguracji urządzeń. Serwis pogwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu tzn. w siedzibie Zamawiającego. W przypadku kiedy Wykonawca uzna za konieczną naprawę sprzętu w serwisie, wówczas uszkodzony sprzęt będzie odbierany z siedziby Zamawiającego, a po naprawie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. Całkowity koszt przywrócenia funkcjonalności sprzętu po naprawie ponosi Wykonawca. Zamawiający otrzyma serwis pogwarancyjny i wsparcie techniczne dla sprzętu na okres podpisanej umowy. Serwis pogwarancyjny sprzętu będzie standardowym serwisem świadczonym przez producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora oferowanego rozwiązania świadczonym w trybie 24 na 7 z czasem reakcji do 1h. Gwarantowany czas dostawy sprawnego urządzenia po wymianie uszkodzonego to następny dzień roboczy. Uszkodzone dyski twarde urządzenia pozostają w posiadaniu Zamawiającego.Zakup wsparcia dla wirtualnych elementów systemu Imperva na okres 12 miesięcy. Szczegółowa specyfikacja posiadanych elementów systemu Imperva Virtual GW V2500 moduł ( WAF, DBF) G1- Serial Number: VMware-42 37 fb 43 5e e1 b2 0a-a8 5b 9e 97 5e fb 47 ec Virtual GW V2500 moduł ( WAF, DBF) G2- Serial Number: VMware-42 37 c9 01 12 44 44 a3-f4 af 01 52 04 21 9b 08 Virtual Management Server SecureSphere ver. 10.0 , lic. Enterprise MX - Serial Number: VMware-42 37 4c 94 0d e2 a3 c2-86 47 40 b1 c4 0a 96 6f Wymagania Zamawiającego co do wsparcia technicznego Zamawiający otrzyma aktywny dostęp do portalu producenta na okres trwania umowy dla dwóch użytkowników gdzie będzie miał możliwość bezpośredniego kontaktu z inżynierami producenta. Czas reakcji na zgłoszenie wynosi do 1h. Przez czas reakcji Zamawiający rozumie czas od momentu zgłoszenia awarii do momentu przesłania przez Serwis Wykonawcy potwierdzenia przyjęcie zgłoszenia i przystąpienia do rozwiązywania zgłoszonego problemu. Wsparcie techniczne będzie świadczone w trybie 24x7 poprzez najbliższe geograficznie centrum wsparcia technicznego w języku polskim za pomocą: Kontakt telefoniczny Wsparcie musi być aktywne przez cały czas trwania umowy i uwzględniać: obsługę zgłoszeń; rozwiązywanie problemów technicznych i konfiguracyjnych zgłaszanych przez Zamawiającego e-mail, telefon; dostęp do aktualizacji oprogramowania; pomoc techniczna w przeprowadzeniu operacji aktualizacji oprogramowania. Wykonawca zapewni Zamawiającemu w ramach ceny ofertowej 100 godzin konsultacji realizowanych w siedzibie Zamawiającego przez inżyniera posiadającego certyfikat Imperva Web Security Specialist IWSS, lub wyższy, w zakresie dostosowania systemu Imperva do potrzeb Zamawiającego. |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Urząd Komisji Nadzoru Finansowego |
| Ulica | Pl. Powstańców Warszawy 1 |
| Nr domu | 1 |
| Miejscowosc | Warszawa |
| Kod poczt | 00-030 |
| Wojewodztwo | mazowieckie |
| Tel | 22 262 57 77 |
| Fax | 22 262 52 74; 262 52 70 |
| Internet | www.knf.gov.pl |
| Regon | 14067464900000 |
| E mail | renata.sobieraj@knf.gov.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Podmiot prawa publicznego |
| Rodz zam | U |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 4 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 12 |
| Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu. |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. |
| Wiedza | Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. |
| Zdolne | Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. |
| Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) w przypadku zmian stanu prawnego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; 2) w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT. 2. Zmiana Umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które będą potwierdzać okoliczności zmian i będą właściwie umotywowane. 3. Nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych następujące zmiany: a) danych teleadresowych; b) danych rejestrowych; c) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 4. W odniesieniu do Wykonawców realizujących usługi zgodnie z przepisami obowiązującymi w Polsce - w przypadku gdy w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana: 1) wysokości minimalnego wynagrodzenia w Polsce za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015 r. Nr 2008), 2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w Polsce oraz gdy zmiana ta lub zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę - zastosowanie mają zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, określone w ust. 5. 5. Z uwzględnieniem okoliczności, o których mowa w ust. 4, Wykonawca może przekazać Zamawiającemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany Umowy najwcześniej w dniu wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany, o których mowa w ust. 4. Wniosek ten powinien zawierać propozycję zmiany Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, czy zmiany, o których mowa w ust. 4, mają lub będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniają zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie, a w szczególności: 1) Przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania Umowy oraz założenia co do wysokości dotychczasowych oraz przyszłych kosztów wykonania Umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń - takimi jak Umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń. 2) Wykazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 4, na wysokość kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę. 3) Szczegółową kalkulację proponowanej zmienionej stawki wysokości wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatności propozycji do zmiany wysokości kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę: a) W terminie 1 miesiąca od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 5, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego uzupełnienie, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów (oryginałów do wglądu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem). b) Zamawiający zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 1 miesiąca od dnia otrzymania kompletnego - w jego ocenie wniosku. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy. c) W przypadku uwzględnienia wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego, Strony podejmą działania w celu uzgodnienia treści aneksu do Umowy oraz jego podpisania. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy dotyczyć będzie części przedmiotu Umowy, wykonanego po dniu zawarcia aneksu. |
| Kryt cena | C |
| Spec www | www.knf.gov.pl |
| Spec war | UKNF, ul. Niedźwedzia 6 e, Warszawa, pok.209 |
| Data skl | 28/04/2016 |
| Godz skl | 09:00 |
| Miejsce | Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w Warszawie (00-030), w Biurze Podawczym przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od Placu Powstańców Warszawy |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |
| Potencjal | Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. |