Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Politechniki Łódzkiej wraz z dostawą sprzętu telekomunikacyjnego

Publication date 2016-04-15
End date 2016-05-10 12:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Telefony komórkowe,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94178 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 642000008, 642100001, 322500000, 325524104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz Politechniki Łódzkiej
wraz z dostawą sprzętu telekomunikacyjnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne
Ulica ul. Żeromskiego 116
Nr domu 116
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-924
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 631 20 12
Fax 42 631 24 04; 42 631 21 04
Regon 00000158300000
E mail azp@adm.p.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający ustalił wadium w wysokości 7.000,00PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne Dz.U. 14.243 z późn. zm.
Wiedza Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - tj. min. 1 usługi w ramach której wykonano świadczenie usługi telekomunikacyjnej o wartości min. 250.000,00 PLN brutto. Jedna usługa oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy
Potencjal Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia, na kwotę min. 250 000,00 PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający określa następujące zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1 stawki podatku od towarów i usług: Strony ustalają protokolarnie wartość prac usług wykonanych wg stanu na dzień poprzedzający zmianę stawki podatku VAT. Nowa stawka podatku VAT będzie miała zastosowanie do usług prac wykonywanych po dniu zmiany stawki podatku VAT. 2.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pacę -Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz zatrudnianych do realizacji umowy pracowników dla których ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne- Wykonawca przedkłada Zamawiającemu wykaz personelu, który realizuje przedmiot umowy i dla którego ma zastosowanie zmiana wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany. 4.Zmiany o których mowa w niniejszym punkcie będą wprowadzone do umowy na pisemny uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Niezależnie od obowiązku załączenia do wniosku szczegółowej kalkulacji kosztów o której mowa powyżej, Wykonawca jest zobowiązany wykazać i udowodnić Zamawiającemu wpływ zmian na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tyt. realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegał weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych w niniejszym punkcie. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Odstąpienie od umowy w przypadku określonym w ww. pkt. nastąpi w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, bez naliczania kar umownych. Zamawiający zastrzega zmiany umowy w odniesieniu do: zakresu przedmiotu zamówienia - wynikającego w szczególności ze zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, oraz np. likwidacji numerów telefonów a także innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy; terminu realizacji wynikającego z okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy m. in. związanych z procedurami, zmianami organizacyjnymi i uwarunkowaniami w jednostkach i instytucjach zewnętrznych, mających wpływ na terminy i realizację przedmiotu zamówienia, a także w przypadku, kiedy wprowadzenie zmian zakresu przedmiotu zamówienia może spowodować zmianę terminów realizacji określonych w umowie. zmiany modelu zaoferowanego urządzenia w przypadku wprowadzenia nowej technologii urządzeń lub wyższej klasy urządzeń pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: na model o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; niezmienności wynagrodzenia umownego; przedstawienia przez Wykonawcę karty katalogowej urządzenia potwierdzającej, iż nowy model urządzenia posiada parametry techniczne i jakościowe nie gorsze niż parametry urządzeń stanowiących przedmiot dostawy w ramach umowy. Zmiany treści umowy w przypadku zmiany Regulaminu Wykonawcy (operatora) na korzyść Zamawiającego. Zmiany podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy pod warunkiem , że Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Możliwość zwiększenia do 250 aktualnych użytkowników telefonów komórkowych, modemów GSM, tabletów itp przy świadczeniu w sieci telefonii komórkowej GSM -publicznie dostępnych usług telefonicznych, SMS, MMS i transmisji danych. Zmiana treści umowy nastąpi także w razie konieczności udzielenia przez Zamawiającego zamówień dodatkowych lub uzupełniających, mających wpływ na realizację umowy podstawowej. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Każda ze Stron może odstąpić od umowy z tytułu przedłużającego się trwania Siły Wyższej. Siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający ponadto zastrzega, że w przypadku opóźnienia w podpisaniu umowy na skutek przedłużającego się postępowania m.in. poprzez wnoszenie przez Wykonawców środków odwoławczych powodujących, że do dnia 7.06.2016 r. nie zostanie podpisana umowa między Zamawiającym a wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą - Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, na co Wykonawca wyraża zgodę i zrzeka się jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy tj. min. w sytuacji nie podjęcia świadczenia usług przez Wykonawcę w terminie wskazanym w umowie lub świadczenia usług przez Wykonawcę w sposób sprzeczny z postanowieniami umowy w terminie 30 dni, od chwili powzięcia wiadomości o okolicznościach stanowiących powody odstąpienia od umowy, z jednoczesnym naliczaniem kar umownych w wysokości 20% od kwoty wynagrodzenia brutto określonej w umowie. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadku zaprzestania świadczenia przez Wykonawcę usług w całości lub części z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wykonawca w przypadku zaistnienia tych okoliczności zobowiązany jest do udzielenia wyjaśnień, w terminie określonym w punkcie 3 a brak odpowiedzi w tym terminie strony uważają za przyznanie przez Wykonawcę zawinionego przez niego spowodowania tych okoliczności. W przypadku złożenia wyjaśnień, termin w ciągu którego Zamawiający może odstąpić od umowy, liczy się od dnia złożenia wyjaśnień. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy na skutek zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w tym m.in. zmiany stawki podatku VAT. Zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych. Zmiana umowy pod rygorem nieważności musi być stwierdzona na piśmie w formie aneksu.
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Warunki oferty na zakup aparatów telefonicznych i modemów
Kryt 2p 10
Kryt 3 Rozszerzenia funkcjonalne usług
Kryt 3p 5
Spec www www.zp.p..lodz.pl
Spec war Odpłatnie po uprzednim złożeniu wniosku. Politechnika Łódzka, pok.206/207, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116.
Data skl 10/05/2016
Godz skl 12:00
Miejsce Politechnika Łódzka, Kancelaria, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Zam uzupelniajace Do 40% wartości zamówienia.
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)