ZP/76/2016 Dostawa i wdrożenie systemu elektronicznej inwentaryzacji, współpracującego z posiadanym przez Zamawiającego modułem Środki Trwałe i Wyposażenie firmy Asseco Poland S. A.

Publication date 2016-04-16
End date 2016-05-06 11:00:00
Instytucja Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Stacje robocze,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42849 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 302321108, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


1. Terminal umożliwiający spisywanie środków trwałych - 2 szt.

2. Stacjonarna drukarka etykiet - 1 szt.

3. System elektronicznej inwentaryzacji - licencja - 1 szt.

4. Usługi wdrożeniowe - 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
Ulica ul. Rzgowska 281/289
Nr domu 281
Nr miesz 289
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 93-338
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 271 17 52; 271 17 53
Fax 42 271 17 50
Internet www.iczmp.edu.pl
Regon 47161012700000
E mail zamowienia@iczmp.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Instytut Badawczy
Rodzaj zam inny Instytut Badawczy
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw
1. Ustawa z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności - Certyfikat zgodności CE - dotyczy pozycji 1 i 2
2. Dokumenty opisujące specyfikę produktu - Oświadczenie wykonawcy, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Firma serwisowa będzie posiadała ISO 9001
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany modelu lub symbolu lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2. zmiana terminu realizacji umowy;
3. zmiany terminu lub zasad płatności w przypadku zmiany terminu realizacji umowy
4. zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie bądź niższej;
5. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji na terminale
Kryt 2p 5
Spec www www.iczmp.edu.pl
Spec war Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A(Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź
Data skl 06/05/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A(Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Kryt 3 Okres gwarancji na drukarkę
Kryt 3p 5

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)