| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
|
| Ulica |
Al. Piłsudskiego 11
|
| Nr domu |
11
|
| Miejscowosc |
Łomża
|
| Kod poczt |
18-404
|
| Wojewodztwo |
podlaskie
|
| Tel |
086 4733610
|
| Fax |
086 4733210
|
| Internet |
www.szpital-lomza.pl
|
| Regon |
45066502400000
|
| E mail |
przetargi@szpital-lomza.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
30/09/2016
|
| Wadium |
1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 6.000,00 zł (słownie:sześć tysięcy złotych 00/100 zł).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze:
Hexa Bank Spółdzielczy w Piątnicy - nr 31 8762 0009 0004 6819 2000 0030
5. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien podać nazwę postępowania przetargowego oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.
6. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10 w części VIII SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna za odrzuconą.
11. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji ma wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych członków konsorcjum.
* - jeśli dotyczy.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże się doświadczeniem realizacji dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykazać się realizacją minimum 2 dostaw agregatu prądotwórczego wraz z montażem i uruchomieniem o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł każda
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
|
| Zdolne |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach:
1) konstrukcyjno-budowlanej;
2) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
-posiadającej co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych.
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych
uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane,
które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru
Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz
innych przepisów ustawy Prawo budowlane z dn. 07 lipca 1994r. (Dz. U. 2013 r. poz.
1409 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania
kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394). Ocena spełnienia warunków wymaganych od
Wykonawców zostanie dokonana według formuły, spełnia nie spełnia, w oparciu o
informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże
ich treścią, że je spełnia.
|
| Sytuacja |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. Karty katalogowe proponowanych urządzeń w celu ich weryfikacji.
2. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane urządzenia posiadają rok produkcji 2016.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Niedopuszczalna jest istotna zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z następujących okoliczności:
1) W terminie ustawowym lub 30 dni od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie decyzji administracyjnej lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, właściwy organ administracyjny lub instytucja nie wydały stosownego dokumentu - o ten czas zwłoki w wydaniu dokumentów;
2) Zaistnieje brak frontu robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy na okres powyżej 1-go tygodnia - termin ulega przedłużeniu o ten czas;
3) Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę osób realizujących przedmiot umowy określonych w złożonej ofercie w odniesieniu do podwykonawców oraz osób odpowiedzialnych za prawidłowe wykonanie robót budowlano - instalacyjnych objętych przedmiotem zamówienia;( zapis stosowany w przypadku udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu umowy);
4) Nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, o procent +/- tej zmiany;
5) Zmian oznaczenia danych Zamawiającego i / lub Wykonawcy;
6) Zmian personelu Zamawiającego lub Wykonawcy;
7) Zmian nazwy, siedziby stron umowy, nr-ów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
8) Zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy - potwierdzone wpisem do dziennika budowy;
9) Wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
10) Zmian sposobu realizacji zamówienia, gdy będą wynikać ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację umowy;
11) Wstrzymanie finansowania przez instytucje finansującą przedmiot zamówienia w takim przypadku zapłata za wykonane prace nastąpi po dokonanej inwentaryzacji robót;
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin gwarancji
|
| Kryt 2p |
10
|
| Spec www |
www.szpital-lomza.pl
|
| Spec war |
Sekcja Zamówień Publicznych Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża, hotel Pielęgniarek - I piętro, Al. Piłsudskiego 11a
|
| Data skl |
29/04/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Kancelaria Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, pokój 235, Al. Piłsudskiego 11, 18 - 404 Łomża.
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
1. Informacje dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1)
1) Zamawiający informuje o możliwości wizji lokalnej w celu zapoznania się ze szczegółami zakresu zamówienia, uzyskania niezbędnej wiedzy dotyczącej miejsca wykonania zamówienia, zakresu i rozmiaru prac niezbędnych do osiągnięcia celu oraz aby wziąć pod uwagę wszelkie niedogodności wynikające z aktualnego uwarunkowania przedmiotu zamówienia oraz w celu wykonania pomiarów sprawdzających.
2) Obiekt jest funkcjonującym szpitalem wielospecjalistycznym, w związku z tym Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów dla części szpitala niebędącej przedmiotem inwestycji, należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym ( wymagana zgoda Zamawiającego).
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi w danym zakresie przepisami prawa, w tym przepisami ustawy Prawo Budowlane, przepisami BHP i Ppoż, normami, wiedzą i sztuka budowlaną. Przedmiot zamówienia należy również wykonać wyłącznie z materiałów nowych dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej, posiadających aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty, atesty.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w części V pkt 1.1. - 1.2. SIWZ tj. posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w części V pkt 2 i 3 SIWZ tj. dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Uwaga: 1. Korzystając z wiedzy i doświadczenia innych podmiotów Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie jaki zakres prac wykona ten podmiot jako podwykonawca co pozwoli na wykorzystanie ich doświadczenia i wiedzy. 2. Podmiot , który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 4. Zamawiający żąda podania przez wykonawcę nazw ( firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust1 ustawy Pzp. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły, spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Zamawiający uważał będzie te warunki za spełnione wtedy, gdy Wykonawca wykaże ich treścią, że je spełnia
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|