Dostawy środków dezynfekcyjnych i wanien dezynfekcyjnych.

Publication date 2016-04-16
End date 2016-05-09 10:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Różny sprzęt,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 94354 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 336316008, 331000001, 393000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy środków dezynfekcyjnych dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 10 Pakietów. Zakres rzeczowy oraz wymagania jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia ujęty w Pakietach Nr 1-10 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Sprawa AE/ZP-27-59/16.

Opis

Dostawy środków do dezynfekcji endoskopów i narzędzi w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1 - 3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.Dostawy środków do dezynfekcji skóry w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach 1-3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.Dostawy środków do dezynfekcji i pielęgnacji rąk oraz dozowników przyłóżkowych i pompek w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.Dostawy środków do dezynfekcji błon śluzowych w ilościach i o parametrach określonych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.Dostawy środków do mycia i dezynfekcji rąk w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1- 3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym...Dostawy środków do dezynfekcji powierzchni w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1-4 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.Dostawy środków do dezynfekcji powierzchni w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.: Dostawy środków do dezynfekcji aparatów do hemodializ w ilościach i o parametrach określonych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.Dostawy środków do dezynfekcji aparatów do hemodializ w ilościach i o parametrach określonych w pozycji nr 1 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowymDostawy wanien dezynfekcyjnych w ilościach i o parametrach określonych w pozycjach nr 1-3 w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Ulica ul. Szpitalna 13
Nr domu 13
Miejscowosc Tarnów
Kod poczt 33-100
Wojewodztwo małopolskie
Tel 14 63 10 341
Fax 14 6310337
Internet http://www.ssz.tar.pl
Regon 00031340800000
E mail zamowienia@ssz.tar.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.1 SIWZ oraz dokumentów o których mowa w pkt IV. 2.2 SIWZ tj.oryginału lub kopii ważnego zezwolenia, licencji w zakresie Pakietu Nr 2 poz. 1-2, Pakietu Nr 3 poz. 2, Pakietu Nr 5 poz. 1, jak również w zakresie każdej innej pozycji pakietu, w której Wykonawca oferuje produkt leczniczy (antyseptyk) - (odpowiedni dokument): 2.2.a. zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w Polsce, lub równoważne w przypadku prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w krajach członkowskich Unii Europejskiej, 2.2.b. zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą w Polsce, lub równoważne gdy Wykonawca jest wytwórcą w krajach członkowskich Unii Europejskiej. Dotyczy również każdego innego pakietu, w którym zaoferowano produkt leczniczy (antyseptyk), 2.2.c. w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład celny lub konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu celnego lub konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie obrotu produktami leczniczymi dla Wykonawców prowadzących skład w Polsce lub równoważne dla Wykonawców w przypadku prowadzenia składu w krajach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty oryginał lub kopię zezwolenia, licencji w zakresie Pakietu Nr 2 poz. 1-2, Pakietu Nr 3 poz. 2, Pakietu Nr 5 poz. 1, jak również w zakresie każdej innej pozycji pakietu, w którym Wykonawca oferuje produkt leczniczy (antyseptyk) (odpowiedni dokument).Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia.
Wiedza W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.2 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Potencjal W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Zdolne W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Sytuacja W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.4 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, przy czym w zakresie Pakietu Nr 2 poz. 1-2, Pakietu Nr 3 poz. 2, Pakietu Nr 5 poz. 1 oraz w zakresie każdego innego pakietu, w którym Wykonawca oferuje produkt leczniczy (antyseptyk) zgodnie z ustawą Prawo Farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. z 2001r. Nr 126 poz. 1381 z póź. zm), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015r. poz.876 z póź. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie - dotyczy asortymentu wymienionego w Pakiecie Nr 5 poz. 3, Pakiecie Nr 10 poz. 1-3. 3.Oświadczenie, że załadunek i transport oferowanego w Pakiecie Nr 2 poz. 1-2, Pakiecie Nr 3 poz. 2, Pakiecie Nr 5 poz. 1 oraz w zakresie każdej innej pozycji pakietu, w którym Wykonawca oferuje produkt leczniczy (antyseptyk) asortymentu odbywać się będzie zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz.U z 2015r. poz.381). 4.Oświadczenie, że w zakresie Pakietu Nr 1-10 (z wyłączeniem Pakietu Nr 2 poz. 1-2, Pakietu Nr 3 poz. 2 i Pakietu Nr 5 poz. 1 i każdej innej pozycji pakietu, w którym Wykonawca oferuje produkt leczniczy (antyseptyk))Wykonawca gwarantuje, że warunki transportu zamawianych wyrobów będą zgodne z zaleceniami producenta. 5.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada aktualne karty charakterystyki produktu zaoferowanego w Pakiecie Nr 1, Pakiecie Nr 2, poz. 3, Pakiecie Nr 3 poz. 1 i 3, Pakiecie Nr 4, Pakiecie Nr 5 poz. 2, Pakiecie Nr 6-9 sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami, które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie.
Inne dokumenty 1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt IV.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy wymaga się załączenia do oferty oryginału lub kopii informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub ich zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę, którą Wykonawca pozyska od tych podmiotów. 5. Wykonawca polegając na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt-cie III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę (osoby) uprawniona do reprezentowania firmy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia wymienione pkt. IV.1.2 SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt IV.3.2 - IV.3.3 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie IV.2.2 SIWZ- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 10. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Z uwzględnieniem punktu XIV ppkt. 11 SIWZ oraz art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w przypadku: a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b) wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, c) zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d) zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, e) obniżenia ceny, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, g) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, h) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz, i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod warunkiem wykazania, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin realizacji reklamacji
Kryt 2p 2
Spec www www.ssz.tar.pl
Spec war Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie, pokój nr 11.
Data skl 09/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Budynek Dyrekcji, ul. Szpitalna 13, pokój nr 11.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)