| Publication date |
2016-04-16 |
| End date |
2016-04-29 11:50:00 |
| Instytucja |
Brzeskie Centrum Medyczne |
| Miejscowość |
Brzeg |
| Województwo |
opolskie |
| Branża |
- Środki czyszczące,
- Preparaty piorące,
- Produkty do zmywania naczyń,
- Papier toaletowy,
- Ręczniki papierowe do rąk,
- Perfumy i produkty toaletowe
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
94410 / 2016 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
337119006, 337111400, 337630006, 337610002, 398300009, 398312101, 398312204, 398312400, 398313009, 398320003 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Brzeskie Centrum Medyczne
|
| Ulica |
ul. Mossora 1
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowosc |
Brzeg
|
| Kod poczt |
49-301
|
| Wojewodztwo |
opolskie
|
| Tel |
077 4446521
|
| Fax |
077 4446522
|
| Internet |
http://bcm.brzeg-powiat.pl/
|
| Regon |
00031343700000
|
| E mail |
zozbrzeg@pro.onet.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
4
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
|
| Wiedza |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
|
| Potencjal |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
1. Pakiet nr 2, pozycje 4 - 6:
Do oferty należy dołączyć karty techniczne wydane przez producenta oferowanych produktów, potwierdzające ich właściwości i przeznaczenie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
2. Pakiet nr 3 i 4, pozycje 1 - 9:
Do oferty należy dołączyć karty charakterystyki oraz foldery/ulotki informacyjne wydane przez producenta oferowanych produktów, potwierdzające właściwości i przeznaczenie zaoferowanego produktu zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty |
1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 - 2/4 do SIWZ).
Zamawiający prosi o dostarczenie formularza/-y cenowego/-ych w formacie xls na nośniku cyfrowym (np. płycie CD lub nośniku pendrive).
3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika
z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 6 do SIWZ.
Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art. 144 ust. 1 Ustawy):
Wykaz możliwych zmian:
1. Ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku:
a) dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT;
b) obniżenia ceny (czasowego bądź stałego przez Wykonawcę).
Wprowadzenie nowych cen, w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian uwzględniających zmiany ww. czynników cenotwórczych i okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadamiania Zamawiającego, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.
2. Okoliczności, w wyniku których może dojść do zmiany podmiotowej umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego po stronie Wykonawcy:
- sukcesja uniwersalna (obejmująca np. dziedziczenie lub nabycie spadku na skutek umowy - art. 1053 i 1055 § 1 Kodeksu Cywilnego);
- przekształcenia spółek handlowych na podstawie przepisów kodeksu spółek handlowych;
- łączenie osób prywatnych (np. art. 96 i art. 101 prawa spółdzielczego);
- kumulatywne przystąpienie do długu (np. w wyniku zawarcia umowy zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części, z którą związane były zobowiązania dotychczasowego właściciela, wynikające z umowy o realizację zamówienia publicznego).
3. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie.
4. Dopuszcza się zmiany w zakresie:
a) numeru katalogowego produktu,
b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów.
5. Strona wnosząca o zmiany, inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem, z zastrzeżeniem ust. 1 oraz ust. 3 powyżej.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Czas dostawy od złożenia zamówienia
|
| Kryt 2p |
5
|
| Spec www |
http://bcm.brzeg-powiat.pl/
|
| Spec war |
Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg lub w formie elektronicznej: zam_publiczne@interia.pl
|
| Data skl |
29/04/2016
|
| Godz skl |
11:50
|
| Miejsce |
Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg - sekretariat
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|