Zakup i instalacja monitoringu miejskiego
Publication date | 2016-04-19 |
End date | 2016-04-27 09:30:00 |
Instytucja | Gmina Sulechów |
Miejscowość | Sulechów |
Województwo | lubuskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 43591 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 349710004, 302130005, 302360002, 323332008 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostarczenie Zamawiającemu przez wykonawcę oraz montaż w miejscach wskazanych przez Zamawiającego fabrycznie nowego Systemu Monitoringu Miejskiego spełniającego następujące warunki szczegółowe: 1) cztery kamery IP szybkoobrotowe zewnętrzne o następujących parametrach minimalnych: a) standard TCP/IP, b) rozdzielczość min. 1920x1080, c) wielkość matrycy min. 2.0 Mpx, d) czułość min. 0,05 lux (kolor), e) zoom optyczny min. 12x, f) zakres obrotu w poziomie 360 st. ciągły, g) zakres obrotu w pionie min. 0-90 st., 2) rejestrator IP 2.0, 8 kanałów o następujących parametrach minimalnych: a) rozdzielczość min. 1920x1080, b) łączna prędkość zapisu min. 150 kl/s @ 1920x1080, c) pojemność dysku twardego zamontowanych w rejestratorze min. 4 Tb 3) dwa komputery stacjonarne do obsługi monitoringu o następujących parametrach minimalnych: a) pojemność dysku twardego komputera min. 500 GB, b) pojemność pamięci min. 4 GB ram, c) procesor min. i3 lub równorzędny, d) 2 monitory LCD o przekątnej ekranu min. 23 cale, e) system operacyjny kompatybilny z Microsoft Windows 7 lub nowszy. 2. Jedna kamera zamontowana będzie na lampie znajdującej się na rondzie Marszałka Józefa Piłsudskiego w Sulechowie na wysokości około 10m, kamera ma być połączona z budynkiem ratusza za pomocą sieci WiFi w standardzie 5Ghz, trzy kamery mają zostać zamontowane na budynku Ratusza w Sulechowie mieszczącego się Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów na wysokości około 10m. 3. Wykonawca zobowiązuje się dokonać montażu kompletnego Systemu Monitoringu Miejskiego, z wykorzystaniem urządzeń opisanych w ust. 1 powyżej oraz materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren montażu na własny koszt i ryzyko. Koszt robocizny, użycia niezbędnego sprzętu i wszelkich materiałów użytych do montażu ponosi Wykonawca. 4. Wykonawca zobowiązuje jest uruchomić kompletny System Monitoringu Miejskiego, sprawdzić poprawność jego działania oraz przeszkolić wskazanego przez Zamawiającego funkcjonariusza Straży Miejskiej w Sulechowie. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z zachowaniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, aktualnych zasad wiedzy technicznej i adekwatnych norm, a w szczególności z zachowaniem przepisów BHP i przeciwpożarowych. 6. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu montażu, wywiezienia na własny koszt odpadów z terenu montażu z uwzględnieniem transportu odpadów do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. 7. Wykonawca jest zobowiązany do uporządkowania terenów zielonych w obrębie prowadzonych prac montażowych po ich zakończeniu. 8. Wykonawca zamówienia zobowiązuję się do uporządkowania terenu montażu, zaplecza, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji prac montażowych, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy. 9. Wykonawca jest zobowiązany zorganizowania we własnym zakresie energii elektrycznej; 10. Wykonawca zobowiązuję się do zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza oraz terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń; 11. Wykonawca zobowiązuję się do wykonania interwencji serwisowych w razie awarii nie później, niż w terminie do 5 dni roboczych, 12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z procedurą gwarancyjną, w tym koszty transportu i koszty części zamiennych. 13. Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 17. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Sulechów |
Ulica | Plac Ratuszowy 6 |
Nr domu | 6 |
Miejscowosc | Sulechów |
Kod poczt | 66-100 |
Wojewodztwo | lubuskie |
Tel | 068 3851120 |
Fax | 068 3854686 |
Internet | www.sulechow.pl |
Regon | 00052676500000 |
E mail | bz@sulechow.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 14 |
Wadium | Zamawiający nie żąda wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Inne dokumenty | 1. Formularz oferty na załączniku nr 1. 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt III.4.2) i III.4.4). |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagane 24 miesiące |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.bip.sulechow.pl |
Spec war | Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok. 119b |
Data skl | 27/04/2016 |
Godz skl | 09:30 |
Miejsce | Urząd Miejski Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta, pok. 002 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |