Sukcesywna dostawa licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych i serwerów (oznaczenie sprawy: PN/07-2016/DOP-a)

Publication date 2016-04-19
End date 2016-04-28 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43701 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 487610000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa licencji oprogramowania antywirusowego dla stacji roboczych i serwerów dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Maksymalna ilość licencji oprogramowania w trakcie trwania 36 miesięcy umowy: 3 458 sztuk, w tym: - licencja oprogramowania na okres 25-36 miesięcy - 3 367 sztuk,- licencja oprogramowania na okres 13-24 miesięcy - 71 sztuk, - licencja oprogramowania na okres 1-12 miesięcy - 20 sztuk. Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie przez okres 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Dostawy będą realizowane partiami na podstawie zamówień jednostkowych (wysyłanych faksem lub e-mailem) składanych sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego będzie mógł skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu o 542 szt. licencji na oprogramowanie antywirusowe w stosunku do zamówienia podstawowego. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne przewidziane dla poszczególnych pozycji zamówienia podstawowego, w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Ulica Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
Nr domu 5
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-031
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 5375965
Fax 081 5375965
Internet www.umcs.pl
Regon 00000135300000
E mail zampubl@umcs.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Potencjal Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 2) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym siły wyższej, 2. Zamawiający dokona zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług w okresie trwania umowy, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Zmiany określone w ust. 2 zostaną wprowadzone na umotywowany wniosek Wykonawcy w drodze aneksu do umowy. Umotywowany wniosek musi zawierać kalkulację udowadniającą, że zmiany stawki podatku VAT, zmiana minimalnego wynagrodzenia za pracę, zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiana wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej w formie aneksu, pod rygorem ich nieważności za zgodą obu stron. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP. 5. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Czas realizacji zamówienia jednostkowego
Kryt 2p 5
Spec www www.przetargi.umcs.pl
Spec war Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203
Data skl 28/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piętro XII, pokój 1203
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)