Usługa dostępu do Internetu dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej

Publication date 2016-04-19
End date 2016-04-27 10:00:00
Instytucja Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
Miejscowość Bielsko-Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 95960 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do Internetu dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej wraz z całodobowym serwisem. Termin uruchomienia Usługi nie może być późniejszy niż 14 dni od daty podpisania Umowy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 oraz 3 do nin. SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Informatyki
Ulica pl. Ratuszowy 1
Nr domu 1
Miejscowosc Bielsko-Biała
Kod poczt 43-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 33 49-71-497
Fax 33 49-71-786
Internet http://um.bielsko.pl
Regon 00051566100000
E mail shutowski@um.bielsko.pl; agolik@um.bielsko.pl; grzegorz.reszuta@um.bielsko.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2017
Zaliczka Nie
Uprawnienie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części V ust. 2 pkt 1 SIWZ.
Wiedza na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części V ust. 2 pkt 1 SIWZ.
Potencjal na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części V ust. 2 pkt 1 SIWZ.
Zdolne na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części V ust. 2 pkt 1 SIWZ.
Sytuacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w części V ust. 2 pkt 1 SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z załączonym wzorem - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców) - zawarty na Formularzu Ofertowym - np. Załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający żąda podania firm podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 3. Oświadczenie Wykonawcy (na Formularzu Ofertowym - np. Załącznik Nr 1 do SIWZ): a) o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia Oferty, b) o zapoznaniu się z warunkami postępowania zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, c) o zobowiązaniu wykonania zamówienia w terminach określonych w SIWZ, d) o zobowiązaniu się do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik Nr 3 do SIWZ), e) związaniu ofertą przez okres 30 dni. 4. Informacja o powstaniu u Zamawiającego obowiązku podatkowego (na Formularzu Ofertowym - np. Załącznik Nr 1 do SIWZ) 5. Informacja o gwarantowanej przepustowości do zasobów Internetu w warstwie IP (na Formularzu Ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ). 6. Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b Ustawy). Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty winny potwierdzać informacje dotyczące: -zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, -charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza. Pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa. 8. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty dołączone do oferty o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 9. Dokument, wykazujący, iż zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, o ile Wykonawca dokona takiego zastrzeżenia w zw. z art. 8 ust 3 Ustawy. Wykonawca w dokumencie tym powinien wykazać istnienie przesłanek z art. 11 ust. 4 ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.) tj. nieujawnienie zastrzeganych informacji do wiadomości publicznej, wskazać charakter informacji wskazany w ustawie: techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą oraz wykazać, że przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec m.in. informacji takich jak: nazwa i adres Wykonawców, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Przepustowość łącza internetowego
Kryt 2p 30
Spec www http://um.bielsko.pl/bip
Spec war Urząd Miejski Bielsko-Biała pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, pokój 332
Data skl 27/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski Bielsko-Biała pl. Ratuszowy 6, 43-300 Bielsko-Biała, pokój 332
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do nin. SIWZ. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają - pod rygorem nieważności - formy pisemnego aneksu, z zastrzeżeniem § 2. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy - Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 4. Dopuszczalne są następujące istotne zmiany Umowy: 1) wynikające ze zdarzeń będących następstwami działania siły wyższej, 2) zgodnie z art. 142 ust. 5 Ustawy - zmiany wynagrodzenia spowodowanej zmianą: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2015 r. poz. 2008), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2 lit. a), wartość wynagrodzenia netto Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2 lit. b), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 4 pkt 2 lit. c), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących przedmiot Umowy. 8. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wykazania przez Wykonawcę zmiany kosztu wykonania przedmiotu Umowy, tj. od dnia otrzymania przez Zamawiającego wniosku w tej sprawie wraz z dowodami potwierdzającymi wzrost kosztu wykonania przedmiotu Umowy, przy czym pod warunkiem, że dowody te zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)