| Publication date |
2016-04-19 |
| End date |
2016-04-27 09:00:00 |
| Instytucja |
Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej |
| Miejscowość |
Ruda Śląska |
| Województwo |
śląskie |
| Branża |
- Owoce, warzywa i podobne produkty,
- Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne,
- Produkty mleczarskie,
- Produkty przemiału ziarna,
- Różne produkty spożywcze,
- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
- Wody mineralne,
- Części lamp i sprzętu oświetleniowego,
- Sprzęt nadawczy,
- Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
96514 / 2016 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
32210006, 32220003, 151311066, 152000000, 153000001, 154000002, 155000003, 156100007, 158000006, 158100009, 159810008 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej
|
| Ulica |
ul. Plebiscytowa 12
|
| Nr domu |
12
|
| Miejscowosc |
Ruda Śląska
|
| Kod poczt |
41-705
|
| Wojewodztwo |
śląskie
|
| Tel |
0-32 2409007
|
| Fax |
0-32 2409007
|
| Internet |
http://biuletyn.abip.pl/opdir-r-sl
|
| Regon |
27274598200000
|
| E mail |
sekretariat@opdzir.rsl.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
30/09/2016
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
nie dotyczy
|
| Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał/wykonuje co najmniej 2 dostawy artykułów na kwotę min. 30.000,00 zł brutto każda.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Potencjal |
nie dotyczy
|
| Zdolne |
nie dotyczy
|
| Sytuacja |
nie dotyczy
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Pod pojęciem dostaw Zamawiający rozumie dostawy art. żywnościowych w przedmiocie i ilości niezbędnej do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej. Dowodami, o których mowa są: 1. poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 2. oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń -na formularzu oferty- zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ;
2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie;
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2.2, oprócz dokumentów wyszczególnionych powyżej, należy złożyć oświadczenie zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ;
4. W zakresie warunków udziału w postępowaniu w pkt 2.2 (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) niniejszego rozdziału SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
4.1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków opisanych w pkt 2.2 niniejszego rozdz. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej w pkt 4 (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia;
c) charakteru stosunku jaki będzie łączyć Wykonawcę a innym podmiotem;
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia
|
| Kod trybu |
PN
|
| Kryt cena |
A
|
| Spec www |
http://biuletyn.abip.pl/opdir-r-sl
|
| Spec war |
Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej, ul. Plebiscytowa 12
|
| Data skl |
27/04/2016
|
| Godz skl |
09:00
|
| Miejsce |
Ośrodek Pomocy Dzieciom i Rodzinie w Rudzie Śląskiej, ul. Plebiscytowa 12
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|
| Captcha sec code |
9qbcW
|
| Query |
select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and kodnuts = 0 and (data_term >= current_date or (data_term is null and datawydaniabiuletynu >= current_date - 31)) and datawydaniabiuletynu = current_dateD,PN
|