dostawa worków foliowych i wyrobów z folii

Publication date 2016-04-19
End date 2016-04-27 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 96744 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa worków foliowych i wyrobów z folii - 2 zadania

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
Ulica ul. dr K. Jaczewskiego 8
Nr domu 8
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-954
Wojewodztwo lubelskie
Tel 0-81 72-44-360
Fax 081 746-71-55
Internet www.spsk4.lublin.pl
Regon 00028875100000
E mail dzp@spsk4.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa worków foliowych i/lub wyrobów z folii - o wartości nie mniejszej niż 243 000,00 zł brutto w przypadku składania oferty na oba zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań: Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 176 000,00 2 67 000,00
Potencjal Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Zdolne Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
Sytuacja Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku , jeśli Wykonawca posiada środki finansowe w banku lub kasie oszczędnościowo - kredytowej lub zdolność kredytową, na łączną kwotę - w przypadku składania oferty na oba pakiety - co najmniej 91 000,00 zł, a w przypadku składania ofert na wybrane pakiety - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań: Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł) 1. 66 000,00 2 25 000,00
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) kosztorys ofertowy wyrażony w PLN, wskazujący co najmniej na *): a) nazwę przedmiotu zamówienia i producenta b) wielkość zamówienia (wg poszczególnych zadań - zgodnie z SIWZ lub w pełnych opakowaniach i wskazując jednocześnie ich wielkość) c) ceny jednostkowe netto każdej z wielkości zamówienia (sztuka lub opakowanie) d) stawka podatku VAT e) wartość netto i brutto ogółem pozycji asortymentowej i każdego z pakietów 2) oświadczenie, iż oferowane produkty posiadają właściwe im atesty i/lub zgłoszenia oraz, iż są dopuszczone do obrotu i stosowania w Polsce, a na żądanie Zamawiającego zostaną przedstawione kopie tych dokumentów lub oświadczenie, że dla produktu nie wydano atestów lub zgłoszeń dopuszczających do obrotu i stosowania. 3) dla Zadania nr 1- atest PZH lub dokument innego podmiotu potwierdzający możliwość stosowania worków przeźroczystych określonych w zadaniu nr 1 poz. 6 w kontakcie z żywnością. 4) dla Zadania nr 2- karta informacyjna środka chemicznego stosowanego do produkcji worków, rękawów i półrękawów 5) dla Zadania nr 2- atest PZH lub dokument innego podmiotu potwierdzający możliwość stosowania produktów określonych w zadaniu nr 2 do transportu bielizny szpitalnej. 6) Próbki asortymentu wg ilości opisanych w Załącznikach nr 1-2
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków. a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy; c) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto; d) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz - proporcjonalnie do zmiany - korekta ceny opakowania e) w przypadku niewyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy. 13. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez stronę wnioskującą. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 5
Spec www www.spsk4.lublin.pl
Spec war www.spsk4.lublin.pl lub w siedzibie Zamawiającego pokój 110
Data skl 27/04/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Kancelaria Ogólna pokój 106
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)