Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Profesora Lotha 26
|
Nr domu |
26
|
Miejscowosc |
Słupsk
|
Kod poczt |
76-200
|
Wojewodztwo |
pomorskie
|
Tel |
59 8460620, 8460621
|
Fax |
59 8460621
|
Internet |
www.szpital.slupsk.pl
|
Regon |
77090151100000
|
E mail |
zp@szpital.slupsk.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
18
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Wiedza |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Potencjal |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja |
Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, jako wyrób medyczny (dotyczy tylko wyrobów medycznych).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego wymagania Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a)Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada dokumenty dopuszczające go do obrotu, jako wyrób medyczny, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107, poz. 697), którymi są:
- certyfikat zgodności lub deklaracja zgodności w zależności od klasy wyrobu;
oraz
- dowód zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, albo dowód wpisu do bazy danych o wytwórcach i wyrobach medycznych, prowadzonej przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Ponadto Wykonawca zobowiązuje się okazać w/w dokumenty na każde żądanie Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 24 h od wezwania przez Zamawiającego. Załącznik nr 1 do IDW.
2.Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w Formularzu asortymentowo-ilościowym, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszych wymagań Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
a)Wypełniony Formularz asortymentowo-ilościowy;
b)Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą kart katalogowych/folderów ze zdjęciem (rysunkiem) oferowanych produktów wraz z nazwą producenta
i numerami katalogowymi z dokładnym opisem w języku polskim z zaznaczeniem, której pozycji i części zamówienia dotyczą - Zamawiający dopuszcza by karty katalogowe, opisy były na płycie CD.
Ocena spełniania przedstawionych powyżej wymagań zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów przedłożonych w ofercie.
|
Inne dokumenty |
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3 zastępuje sie je dokumentem
zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,
złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Terminy, o których mowa w pkt. III.4.3.1
stosuje się odpowiednio
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
3. Zamawiający, w terminie realizacji zamówienia w szczególnie uzasadnionych przypadkach, dopuszcza wprowadzenie zmiany w postanowieniach zawartej umowy
w następujących sytuacjach:
1) Wykonawca zaproponuje wykonanie umowy na warunkach bardziej korzystnych niz zaproponował to w ofercie:
W takim przypadku Zamawiajacy uprawniony jest do zmiany umowy w zakresie zapropowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
Zmiany umowy nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy i parametrów oferowanych zawartych w ofercie, chyba, że zobowiazania te lub parametry oferowane w ocenie Zamawiajacego są wyższe (lepsze) od oferowanych przez Wykonawcę w ofercie, a cena oferty nie ulegnie zmianie.
2) Cena jednostkowa ulegnie zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych dla przedmiotu zamówienia, w takim przypadku zmianie ulega cena jednostkowa brutto, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto.
Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
3) W trakcie trwania umowy Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu rabat na zasadach uzgodnionych przez Strony.
Powyższe nie jest zmianą umowną i nie wymaga od Stron konieczności składania dodatkowych oświadczeń.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin wykonania
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.szpital.slupsk.pl/bip/
|
Spec war |
76-200 Słupsk ul.
Prof. Lotha 26 pokój nr 21 lub poczta w cenie 20,00PLN
|
Data skl |
29/04/2016
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Prof.
Lotha 26, pokój nr 32
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|