DOSTAWA KOMPUTERÓW - Szp/FZ-24/2016

Publication date 2016-04-19
End date 2016-04-28 09:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 97154 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych komputerów. Przedmiot zamówienia nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2015 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z parametrami granicznymi znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
2. Wymagany okres gwarancji producenta na przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 6 do SIWZ wynosi 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Ulica ul. H. Kamieńskiego 73a
Nr domu 73a
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 51-124
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3254375
Fax 071 3270425
Internet www.wssk.wroc.pl
Regon 00097789300000
E mail zp@wssk.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium dla oferty w kwocie 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złoty).
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. 2. Oferta musi się składać z: 1) dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. VI SIWZ; 2) Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularza ofertowo-cenowego , stanowiącego Załącznik nr 1.1 do SIWZ 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. XI pkt 4 SIWZ).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności następujących aneksów: a. aneks dotyczący zmiany ilości przedmiotu umowy oraz zmniejszenia kwoty wynagrodzenia określonego w specyfikacji spowodowany ograniczeniem lub wyłączeniem z realizacji przez Zamawiającego części przedmiotu zamówienia; b. aneks dotyczący przedmiotu zamówienia - Zamawiający dopuszcza w stosunku do pierwotnie złożonej przez Wykonawcę oferty, zamianę elementów stanowiących przedmiot dostawy na elementy równoważne lub lepsze co do funkcjonalności, o ile uzna ich parametry za nie gorsze niż w złożonej pierwotnie ofercie. Zamiana takich elementów może być spowodowana: - niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tych urządzeń; - pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji przedmiotu zamówienia; - pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 wynik w teście PassMark CPU Mark
Kryt 2p 10
Kryt 3 termin dostawy przedmiotu zamówienia
Kryt 3p 10
Spec www http://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-2016
Spec war Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a, Budynek nr 10
Data skl 28/04/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73a, Budynek nr 10
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)