Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Dozoru Technicznego
|
Ulica |
ul. Szczęśliwicka 34
|
Nr domu |
34
|
Miejscowosc |
Warszawa
|
Kod poczt |
02-353
|
Wojewodztwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5722100
|
Fax |
022 5722388
|
Internet |
www.udt.gov.pl
|
Regon |
01719630000000
|
E mail |
azp@udt.gov.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Inny: Państwowa osoba prawna
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa osoba prawna
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2016
|
Wadium |
Zamawiajacy nie wymaga wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę asysty technicznej na oprogramowanie firmy Dell Software o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto;
W przypadku usług nadal wykonywanych wartość wykonanej na dzień składania ofert usługi nie może być mniejsza niż 100.000,00 PLN zł brutto.
Podana przez Wykonawcę wartość usługi, wskazanej przez Wykonawcę
w Wykazie usług, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ musi być wartością zrealizowanej usługi w ramach jednej umowy/kontraktu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę asysty technicznej na oprogramowanie firmy Dell Software o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto;
W przypadku usług nadal wykonywanych wartość wykonanej na dzień składania ofert usługi nie może być mniejsza niż 100.000,00 PLN zł brutto.
Podana przez Wykonawcę wartość usługi, wskazanej przez Wykonawcę
w Wykazie usług, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ musi być wartością zrealizowanej usługi w ramach jednej umowy/kontraktu.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego,
2) zmiany organizacyjnej Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy,
3) zmiany nazwy, siedziby stron Umowy, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
4) zmiany stawek podatku od towarów i usług,
5) korygowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
6) w razie zmian obowiązującego prawa mających wpływ na zasady realizacji Umowy w zakresie koniecznym dla dostosowania zasad przyjętych w Umowie
do obowiązującego prawa,
7) zmian podwykonawców - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
W przypadku zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy zarówno ze Strony Wykonawcy, jak i Zamawiającego wynikających z umowy - zmiany te mogą być dokonywane w drodze pisemnego powiadomienia drugiej Strony umowy
- za potwierdzeniem odbioru.
Zamawiający zastrzega, że niedopuszczalny jest przelew wierzytelności wynikających z niniejszej umowy bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie.
Wszystkie postanowienia, o których mowa powyżej, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania
do wyrażenia takiej zgody.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Dodatkowe usługi (U) - 5 dni Rozszerzonej Asysty Technicznej
|
Kryt 2p |
10
|
Spec www |
www.udt.gov.pl, zakładka:O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia
|
Spec war |
bezpłatnie ze strony
internetowej Zamawiającego albo odpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul.
Szcześliwickiej 34, cena: 0,50 zł za stronę formatu A.
|
Data skl |
28/04/2016
|
Godz skl |
12:00
|
Miejsce |
Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pokój nr 2 -
KANCELARIA UDT.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Doprecyzowanie w zakresie określonego w Sekcji II.2 niniejszego Ogłoszenia, tj. czasu trwania lub terminu wykonania:
1) Usługi Asysty Technicznej świadczone będą przez Wykonawcę od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2016 r.;
2) Dostawa licencji wymienionych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w terminie do 14 dni od podpisania umowy.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|