Wykonanie technologii sceny, oświetlenia scenicznego i kinotechniki dla budowanego Domu Kultury Kadr przy ul. Rzymowskiego 32 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn: Budowa DK Kadr (rewitalizacja)

Publication date 2016-04-20
End date 2016-05-05 10:00:00
Instytucja Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 97500 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 453000000, 453500005, 453110003, 453110000, 453170003, 453150003, 453111001, 453140001, 386520000, 386534000, 323424006, 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie instalacji technologii sceny, oświetlenia technologicznego i systemu kinotechniki oraz dostawę, montaż uruchomienie, szkolenie , strojenie, zaprogramowanie urządzeń i sprzętu zgodnie z dokumentacją projektową dla budowanego Domu Kultury Kadr.
Klauzula społeczna:
Zamawiający wymaga , aby osoby przewidziane do wykonania czynności polegających na wykonaniu pomocniczych prac budowlanych, porządkowych oraz związanych z zabezpieczeniem BHP, były zatrudnione w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Ulica ul. Rakowiecka 25/27
Nr domu 25/27
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-517
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 5651562
Fax 022 5651562
Internet www.mokotow.waw.pl
Regon 01525966300050
E mail zampubl@mokotow.waw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/01/2017
Wadium zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 75000,00 Pln
Zaliczka Nie
Wiedza Wymagane jest wykazanie wykonania: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, każda obejmująca swoim zakresem wykonanie: -instalacji dla urządzeń napędowych sceny z wykorzystaniem falowników wektorowych, -instalacji oświetlenia technologicznego, -systemu projekcji kinowej. i każda o wartości roboty minimum 2 000 000,00 zł brutto.
Zdolne Wymagane jest wykazanie: 1.kierownika robót - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej 2.kierownika robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3.osobę, która posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch instalacji urządzeń napędowych sceny, 4.osobę, która posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch instalacji oświetlenia technologicznego sceny, 5.osobę, która posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch instalacji, systemu projekcji kinowej. Zamawiający dopuszcza wykazanie w zakresie pkt 3,4,5 jednej lub dwóch lub trzech osób, które łącznie lub samodzielnie posiada doświadczenie określone w pkt 3,4,5.
Sytuacja Wymagane jest wykazanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 2 000 000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Wykaz musi zawierać co najmniej dwie roboty budowlane, każda obejmująca swoim zakresem wykonanie: -instalacji dla urządzeń napędowych sceny z wykorzystaniem falowników wektorowych, -instalacji oświetlenia technologicznego, -systemu projekcji kinowej i każda o wartości roboty minimum 2 000 000,00 zł brutto. Zamawiający nie wymaga wykazania robót budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw wykaz urządzeń i sprzętu wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane parametry techniczne opisane przez zamawiającego, zgodnie ze wzorem określonym załącznikiem nr 10 do SIWZ
Inne dokumenty -Druk oferta (wzór druku załącznik nr 1 do SIWZ) -Kosztorys ofertowy (wzór druku załącznik nr 11 do SIWZ), -Informacja o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ), -Informacja o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 przywołanej ustawy (wzór druku załącznik nr 9 do SIWZ), -Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. -Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. -Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Wszelkie zmiany umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej. 2.Poza innymi przypadkami wymienionymi w umowie, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: 1) terminu zakończenia robót, o czas trwania przeszkody w następujących przypadkach: a.jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b.gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, c.wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d.gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e.jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f.wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2)technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a.konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, b.wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania w trakcie robót niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji, sieci, urządzeń i innych elementów budowlanych, c.konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d.wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3)wynagrodzenia umownego w przypadkach, o których mowa w ust. 2 punkt 2 i w § 9 ust. 5
Kryt cena B
Kryt 1p 88
Kryt 2 Gwarancja i Rękojmia
Kryt 2p 12
Spec www www.mokotow.waw.pl
Spec war siedziba zamawiającego pok. 35A cena 100 zł; płatność - kasa
Data skl 05/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce siedziba zamawiającego, pok. 35A
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat -W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy wykonawca. -W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej - wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ musi złożyć każdy wykonawca. - Zamawiający zgodnie z art. 24 ust 2a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)