Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów w latach 2016 -2018

Publication date 2016-04-21
End date 2016-05-06 11:00:00
Instytucja Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Rękawice robocze,
  • Okulary ochronne,
  • Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100046 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 181410009, 181420006, 188122006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Lublinie oraz podległych Rejonów
w latach 2016 -2018 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
Ulica ul. Ogrodowa 21
Nr domu 21
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-075
Wojewodztwo lubelskie
Tel 81 534 92 39
Fax 81 5349239, 5324467
Internet www.gddkia.gov.pl
Regon 01751157500161
E mail zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Wiedza Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu / wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 lub 2 dostaw polegających na dostawie odzieży ochronnej i odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników o łącznej wartości minimum 100.000,00 zł brutto.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Kopię gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Kopia gwarancji lub poręczenia powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz trwale połączona z ofertą. Oryginał gwarancji lub poręczenia należy załączyć do oferty w sposób umożliwiający jego odłączenie oraz zwrócenie Wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - w odniesieniu do podmiotów, na zasobach, których Wykonawca polega, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w Umowie. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144 ust. 1 Pzp oraz określonych w niniejszej Umowie 2. Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej; b) w sytuacji, gdy towar określony w formularzu asortymentowo-cenowym, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym pismem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia za cenę określoną w ofercie i umowie; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; d) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej Stronie; za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; e) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; f) zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę - o wartość wynikającą z tych zmian; g) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę - o wartość wynikającą z tych zmian; h) zmian organizacyjnych powstałych u Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.gddkia.gov.pl
Spec war Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin (pokój nr 55).
Data skl 06/05/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin (pokój nr 55).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający wymaga, aby całość zamówienia została zrealizowana w terminie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy w tym: - Realizacja zamówienia przewidywana jest sukcesywnie w okresie 36 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania maksymalnej kwoty wynagrodzenia wymienionej w § 3 ust. 1 umowy - w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Jednostkowe zamówienie Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zgodnie z terminem zadeklarowanym w ofercie, przy czym termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. - Wymagany przez Zamawiającego termin dostawy jednostkowego zamówienia wynosi 20 dni roboczych, Wykonawca może zaproponować skrócenie terminu dostawy jednostkowego zamówienia do 14 dni roboczych. Za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku. Termin jednostkowego zamówienia liczony jest od dnia następnego po dniu złożenia zapotrzebowania Wykonawcy drogą elektroniczną lub faksem. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2a) ustawy Pzp., tj. wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)