Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych

Publication date 2016-04-21
End date 2016-04-29 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Druki i produkty podobne,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe,
  • Baterie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 99504 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 301251105, 301251208, 301920001, 314400002, 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru, materiałów eksploatacyjnych, baterii. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 pakiety.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
Ulica ul. Północna 42
Nr domu 42
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 91-425
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6341270
Fax 42 6341254
Internet www.zozmswlodz.pl
Regon 47080507600000
E mail zamowienia@zoz-mswia-lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Wiedza Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Potencjal Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Dotyczy pakietu 1 - karty producenta dla pozycji podanych w załączniku nr 2
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie: - zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT - numeru katalogowego towaru - zmian cen rynkowych - wydłużenie okresu trwania umowy w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w załączniku Formularz cenowy - zmian ilości asortymentu określonego w załączniku Formularz cenowy w granicach kwoty zamówienia Zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.zozmswlodz.pl
Spec war 91-425 Łódź, ul. Północna 42 Dział zamówień publicznych
Data skl 29/04/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Dział zamówień publicznych budynek administracji , piętro I
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)