Dostawa oleju napędowego w systemie bezgotówkowym do samochodów i maszyn Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie, Sp. z o.o.

Publication date 2016-04-22
End date 2016-05-02 10:00:00
Instytucja Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Miejscowość Wejherowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 100700 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 91341008, 301631000, 446114103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa oleju napędowego w systemie bezgotówkowym do samochodów i maszyn Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie, Sp. z o.o.
1)Sukcesywną dostawę oleju napędowego w systemie bezgotówkowym do samochodów i maszyn Zamawiającego, przy czym:
planowana ilość dostaw oleju napędowego to: 15 000 l/mc,
Dostarczone paliwo musi odpowiadać polskim normom jakościowym określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1728, ze zm.), ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 775, ze zm.) oraz wydanych na podstawie powyższych ustaw rozporządzeniach, w tym w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680) oraz w normie PN - EN 590:2013-12/AC - paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań,
Dostawę, zainstalowanie i udostępnienie w formie bezpłatnego użyczenia na okres wykonywania zamówienia:
zbiornika na paliwo o poj. nie mniejszej niż 5 000 litrów z dystrybutorem o wydajności pompy min 70 l/min na teren bazy Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo,
zbiornika na paliwo o poj. nie mniejszej niż 2 000 litrów z dystrybutorem o wydajności pompy min 70 l/min na teren Składowiska Odpadów w Rybnie w gminie Gniewino
Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w opisie zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie.
Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, produkty, itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, produktów, itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego.
Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dopisuje wyrazy -lub równoważny
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdz. IV SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
Ulica ul. Obrońców Helu 1
Nr domu 1
Miejscowosc Wejherowo
Kod poczt 84-200
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 6769520
Fax 58 6769521
Internet www.zukwejherowo.pl
Regon 22180312700000
E mail marta.borowska@zukwejherowo.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Spółka prawa handlowego
Rodzaj zam inny Spółka prawa handlowego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace 1.Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających. 2.Zamówienia te będą udzielone, jeżeli zmiana Wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze. 3.Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zak 31/12/2016
Wadium 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych 00/100. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b) wnoszone w pozostałych formach musi być ważne na cały okres związania ofertą wskazany w rozdz. X SIWZ. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA nr 37 1160 2202 0000 0000 6196 5678. Dowód wpłaty wadium należy złożyć wraz ze składana ofertą. b) wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą; 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w rozdz. XII pkt 5 SIWZ, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w pkt 3 od b do emusi być wystawione na Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w rozdziale XII SIWZ
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.)
Wiedza Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. co najmniej jedną dostawę świadczoną nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 6 kolejnych miesięcy kalendarzowych polegającą na dostawie paliw płynnych o łącznej ilości nie mniejszej niż 5 000 l/miesiąc. Uwaga: Jeżeli dana dostawa jest nadal wykonywana (niezakończona), to dla potwierdzenia spełnienia warunku w udziału w postępowaniu konieczne jest wykazanie, że przedstawiona przez Wykonawcę dostawa została zrealizowana w zakresie i w terminie wymaganym przez Zamawiającego.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Przez główne dostawy, Zamawiający rozumie dostawy, o których mowa w rozdz. VIII pkt. 2 SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Oferta winna zawierać: Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; Dowód wniesienia wadium, zgodnie z rozdz. XII ust. 2 pkt 2 Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami rozdz. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Postanowienia dotyczące dopuszczalnych zmian umowy i warunki tych zmian zostały określone w załączniku nr do SIWZ - projekt umowy, w szczególności: Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1.Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2.Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3.Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: 1)siłą wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, rozumiana jako wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (żywiołowym), nie do uniknięcia, pozostające poza racjonalną kontrolą stron, następstwom którego strony nie mogły zapobiec, uniemożliwiające którejkolwiek ze stron realizację zobowiązań w ramach niniejszej umowy, 2)zmianą danych związanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 3) zmianą danych teleadresowych, 4)Wystąpieniem konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 5)Wystąpieniem konieczności zwiększenia ilościowego przedmiotu umowy (według potrzeb Zamawiającego). W takim przypadku wynagrodzenie za przedmiot umowy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu i zostanie obliczone zgodnie z postanowieniami §5 nin. umowy. Przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia maksymalnie do 20% ilości zakupionych paliw w stosunku do ilości określonej w § 1. Zmiana taka będzie uzależniona od zapewnienia środków na ten cel w budżecie Zamawiającego. 6)Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z realizacją umowy. 7)Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy. 8)Pozostałe zmiany określone w umowie. 4.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony. Przewidziane w nin. umowie zmiany nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia na nie zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Wydłużenie terminu płatności ponad wymagany w SIWZ termin płatności 21 dni (Termin płatności)
Kryt 2p 10
Spec www www.zuk.wejherowo.pl
Spec war Sekretariat (I piętro), w siedzibie Zamawiającego, Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., ul.12 Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo
Data skl 02/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Oferty należy składać w sekretariacie (I piętro), w siedzibie Zamawiającego, Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., ul.12 Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, zgodnie z art. 24 ust.2a ustawy. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Zgodnie z art. 23 ust.1 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie wymienione w rozdz. IX ust. 1 SIWZ powinno zostać złożone wspólnie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2) Dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 2 SIWZ składa każdy Wykonawca wykazujący spełnienie warunków, spośród Wykonawców składających ofertę wspólną 3) Dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 3. SIWZ składa dowolny Wykonawca lub dowolni Wykonawcy wykazujący spełnienie warunków, spośród Wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Oświadczenia oraz dokumenty wymienione w rozdz. IX ust. 4 albo odpowiadające im dokumenty dotyczące podmiotów zagranicznych powinny być złożone przez każdego Wykonawcę. 5) Lista lub informacja, o której mowa w rozdz. IX ust. 6 pkt 1. SIWZ powinna być złożona przez każdego Wykonawcę. 10. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty o których mowa w ust.1, 2 i 4 i ust. 6.pkt 1 w rozdz. IX dotyczyć winny każdego ze wspólników tej spółki.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)