Dostawa sprzętu i aparatury medycznej, ultradźwiękowych narzędzi do preparowania, pieluszek i pieluchomajtek dla dorosłych, jałowych zestawów dla noworodków, worków na odpady, hydroniny i wózków platformowych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Publication date 2016-04-22
End date 2016-05-11 11:00:00
Instytucja SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Miejscowość Jaworzno
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101178 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 331690002, 331951004, 331000001, 331900008, 331950003, 331215009, 331941100, 331570005, 331622005, 337712007, 337510009, 337700008, 331410000, 398300009, 349121004, 331721007, 331574009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i aparatury medycznej, ultradźwiękowych narzędzi do preparowania, pieluszek i pieluchomajtek dla dorosłych, jałowych zestawów dla noworodków, worków na odpady, hydroniny i wózków platformowych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.
Przedmiot zamówienia podzielony został na 19 pakietów:
Numer pakietu i nazwa CPV
1. Pincety bipolarne wraz z kablami 33169000-2 Przyrządy chirurgiczne
2. Kardiomonitory wraz z podstawami 2 kpl. 33195100-4 Monitory
3. Ssaki próżniowe wraz z pojemnikami 5 szt. 33100000-1 Urządzenia medyczne
4. Laryngoskop światłowodowy do trudnej intubacji 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne
5. Rejestrator holterowski EKG 33195000-3 System monitorowania pacjentów
6. Rejestrator holterowski RR 33195000-3 System monitorowania pacjentów
7. Elektrokardiograf wraz z wózkiem 33121500-9 Elektrokardiograf
8. Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa 3 szt. 33194110-0 Pompy infuzyjne
9. Dozownik do tlenu z nawilżaczem 7 szt. 33157000-5 Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej
10. Pompa objętościowa 2 szt. 33194110-0 Pompy infuzyjne
11. Ssak elektryczny 2 szt. 33100000-1 Urządzenia medyczne
12. Ultradźwiękowe narzędzia do preparowania 33162200-5 Przyrządy używane na salach operacyjnych
13. Pieluszki jednorazowe dla dzieci, chusteczki nawilżające, pieluchomajtki dla dorosłych 33771200-7 Pieluszki dla niemowląt ; 33751000-9 Chusteczki jednorazowe; 33770000-8 Artykuły higieniczne z papieru
14. Jałowe zestawy dla noworodków 33141000-0 Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
15. Worki na odpady 44174000-0 Folia
16. Hydronina 39830000-9 Środki czyszczące
17. Wózki platformowe 34912100-4 Wózki popychane
18. Aparat do znieczulania 2 szt. 33172100-7 Urządzenia do anestezji
19. Respirator 33157400-9 Medyczna aparatura oddechowa
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja asortymentowo - cenowa stanowiąca załączniki nr 3.1 - 3.19 do SIWZ.

Opis

Dostawa- Pincety bipolarne wraz z kablami zgodnie z załącznikiem 3.1 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Kardiomonitory wraz z podstawami 2 kpl. zgodnie z załącznikiem 3.2 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Ssaki próżniowe wraz z pojemnikami 5 szt. zgodnie z załącznikiem 3.3 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Laryngoskop światłowodowy do trudnej intubacji zgodnie z załącznikiem 3.4 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Rejestrator holterowski EKG zgodnie z załącznikiem 3.5 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Rejestrator holterowski RR zgodnie z załącznikiem 3.6 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Elektrokardiograf wraz z wózkiem zgodnie z załącznikiem 3.7 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa 3 szt. zgodnie z załącznikiem 3.8 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Dozownik do tlenu z nawilżaczem 7 szt. zgodnie z załącznikiem 3.9 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Pompa objętościowa 2 szt.zgodnie z załącznikiem 3.10 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Ssak elektryczny 2 szt. zgodnie z załącznikiem 3.11 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Ultradźwiękowe narzędzia do preparowania zgodnie z załącznikiem 3.12 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawy sukcesywne- Pieluszki jednorazowe dla dzieci, chusteczki nawilżające, pieluchomajtki dla dorosłych zgodnie z załącznikiem 3.13 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawy sukcesywne- Jałowe zestawy dla noworodków zgodnie z załącznikiem 3.14 do SIWZ. Rozpoczęcie dostaw od 31.07.2016r przez okres 12 miesięcy. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawy sukcesywne- Worki na odpady zgodnie z załącznikiem 3.15 do SIWZ. Rozpoczęcie dostaw od 31.07.2016r przez okres 12 miesięcy.Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawy sukcesywne- Hydronina zgodnie z załącznikiem 3.16 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Wózki platformowe zgodnie z załącznikiem 3.17 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euroDostawa- Aparat do znieczulania 2 szt. zgodnie z załącznikiem 3.18 do SIWZ. Wartość części powyżej 30 tys. euroDostawa- Respirator, zgodnie z załącznikiem 3.19 do SIWZ. Wartość części poniżej 30 tys. euro

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
Ulica ul. Chełmońskiego 28
Nr domu 28
Miejscowosc Jaworzno
Kod poczt 43-600
Wojewodztwo śląskie
Tel 032 6164482 w. 292
Fax 032 7519844
Internet www.szpital.jaw.pl
Regon 27064118400000
E mail zampubl@szpital.jaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 19
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy;
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy;
Potencjal O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy;
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy;
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - wymagane złożenie oświadczenia Wykonawcy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; wraz z zestawieniem asortymentowo - cenowym (odpowiednio na załącznikach 3.1 do 3.19 z wypełnionymi załącznikami opisującymi parametry techniczne). 2. Oświadczenie, że oferowane aparaty medyczne, wyroby medyczne posiadają dopuszczenie do obrotu na podstawie właściwych przepisów w tym zakresie. Zamawiający ma prawo zażądać w każdym czasie do wglądu w/w dokumentów oferowanego przedmiotu zamówienia, a Wykonawca winien je przedłożyć niezwłocznie Zamawiającemu do wglądu (dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz. 876 z późn. zmianami)). 3. Dla pakietu 1-19: Zamawiający wymaga także następujących dokumentów: Aktualne katalogi lub karty katalogowe lub inne materiały informacyjne oferowanych produktów z nazwą producenta / nazwą handlową i kodem katalogowym, z zaznaczeniem w katalogu pozycji oferowanego produktu.
Inne dokumenty Stosownie do Art. 24 ust. 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, z wyłączeniem czynności wykonywanych podczas dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ust. 1, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2; 2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu. 5) należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. oraz na podstawie Art. 24 ust. 2 a ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawcę który: w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 3.1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r Poz. 231 § 3.1. zamawiający żąda: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; 3.2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 ustawy, zamawiający żąda zgodnie z art. 26 ust. 2d Ustawy PZP złożenia: Listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust.2 pkt.5 Ustawy PZP albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w formie oświadczenia (wzór załącznik nr 5 do SIWZ). 3.3. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 3.1. W przypadku wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w cz. VI pkt. 3.1 i pkt.3.2 SIWZ dla wszystkich podmiotów. Stosownie do Art. 26 ust.2b i ust. 2e ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się udostępnienia zasobów zgodnie z ust.2 b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Z wybranym wykonawcą zamawiający zawrze umowę na warunkach określonych we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 4.... do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiednio dla poszczególnych pakietów). Wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, okoliczności i warunki zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy, będącym integralną częścią SIWZ. Pakiety 1-11 i 17-19: 1. Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie na piśmie w formie aneksów podpisanych przez obie strony i opatrzonych datą - pod rygorem ich nieważności. 2. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty. 3. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 niniejszego paragrafu, Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: zmiany danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. Pakiet 12: 1. W okresie obowiązywania umowy ceny pozostają niezmienne z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiany umowy oraz warunki i okoliczności zmiany: Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) w przypadku zmiany podatku VAT dostosowującej podatek VAT od wyrobów medycznych do stawek wynikających z dyrektywy UE w tym zakresie, dopuszcza się zmianę wartości i cen brutto przedmiotu zamówienia d) zmiany cen urzędowych, e) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany). f) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. g) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-f, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy. Pakiety 13-16: 1. W okresie obowiązywania umowy ceny pozostają niezmienne z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Strony umowy dopuszczają zmiany w umowie w następujących okolicznościach i w poniżej określonych przypadkach: a) zmiana wartości umowy, w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, m.in.: obniżenie stawki podatku VAT, obniżenie cen jednostkowych (promocja), b) zmiany stawki podatku VAT (przy czym, zmianie ulegnie wyłącznie cena netto, cena brutto pozostanie bez zmian), c) zmiany cen urzędowych, d) zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany zawartej umowy (np. zakaz wprowadzania do obrotu i konieczność zastąpienia produktem o tym samym działaniu i zastosowaniu, co produkt oferowany), e) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru, zmiany numerów katalogowych lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron, f) inne okoliczności nie ujęte w pkt. a-e, a których wystąpienie było niemożliwe do przewidzenia, a wprowadzenie zmian jest niezbędne do realizacji umowy.
Spec www www.szpital.jaw.pl
Spec war Specyfikację można uzyskać pod adresem: www.szpital.jaw.pl lub w Dziale Zamówień Publicznych tel. 326164482 wew.292, po wcześniejszym złożeniu wniosku o przekazanie SIWZ. Koszt 20 zł
Data skl 11/05/2016
Godz skl 11:00
Miejsce SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie (Sekretariat I piętro), ul. Chełmońskiego 28; 43-600 Jaworzno
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)