Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Publication date | 2016-04-22 |
End date | 2016-05-05 08:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
Miejscowość | Poznań |
Województwo | wielkopolskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 45723 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 159810008, 158600004, 153123104, 153213007, 153320004, 155112108, 155120000, 158131204, 158316008, 158423005, 337640003, 392221005, 159812000, 159814002, 159820005, 153200007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) artykułów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych w II połowie 2016 roku dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. 5.2. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy odrębne części - zakup i sukcesywna dostawa wód mineralnych, napojów i soków - część nr I, zakup i sukcesywna dostawa herbat i kaw - część nr II oraz zakup i sukcesywna dostawa produktów spożywczych oraz cateringowych-jednorazowych - część nr III. 5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego wielkość i asortyment zawarty jest w formularzach cenowych odpowiednio dla części nr I, II i III zamówienia - załącznikach nr 5, nr 6 i nr 7 do SIWZ. 5.4. Poszczególne dostawy będą każdorazowo potwierdzane drogą telefoniczną, mailową lub za pomocą faxu przez pracownika Działu Zaopatrzenia odrębnym zamówieniem, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. 5.5. Ilości wymienione w załącznikach nr 5, 6 i 7 do SIWZ są szacunkowe i mogą ulec zmianom w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5.6. Jeśli w załącznikach nr 5, 6, 7 do SIWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe lub pochodzenie produktów spożywczych oznacza to, iż dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, które będą tożsame lub nie gorsze pod względem jakościowym, smakowym i użytkowym od wymienionego przez Zamawiającego z nazwy asortymentu. Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą spełniać wymagania określone w załącznikach nr 5, 6, 7 do SIWZ. W przypadku zaproponowania produktów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, jak również podać nazwę producenta i nazwę handlową produktu oraz opisać produkty równoważne wraz z podaniem walorów potwierdzających ich równoważność. 5.4. Dostarczane w ramach zapotrzebowań bieżących produkty spożywcze (dotyczy części I, II, III) powinny spełniać odpowiednie wymogi jakościowe, określone w obowiązujących przepisach prawa regulujących jakość produktów spożywczych. W przypadku uznania przez Zamawiającego, że oferowany produkt nie spełnia wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań zawartych w SIWZ. 5.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania produktów spożywczych w oryginalnych opakowaniach, oznakowanych nazwą (logo) producenta i terminem przydatności do spożycia (dotyczy części I, II, III). 5.6. W dacie faktycznego dostarczenia danego produktu Zamawiającemu pozostały ( do wykorzystania) okres przydatności do spożycia nie może być krótszy aniżeli 3 na 4 okresu pomiędzy datą jego wyprodukowania a wskazaną na produkcie datą końcową przydatności do spożycia. Za datę końcową przydatności do spożycia będzie się również uważać datę opisaną jako najlepiej spożyć (należy spożyć do) Zamawiający ze względu na planowany system wewnętrznej dystrybucji przedmiotu zamówienia wymaga, aby Wykonawca w czasie trwania umowy dostarczył - w terminie 2 tygodni od dnia pisemnego, telefonicznego lub zgłoszonego za pomocą poczty e-mail wezwania - do Działu Zamówień Publicznych lub Działu Zaopatrzenia UEP: 1) fotografie wszystkich artykułów spożywczych i cateringowych jednorazowych lub ich opakowań opakowań zbiorczych). Przedstawione na fotografiach produkty muszą być takie same jak dostarczane w ramach realizacji umowy. Pliki zawierające fotografie musza być nazwane oznaczeniami oferowanego artykułu (zgodnie z kolumną L.p. z oferty). Fotografie muszą być przekazane w postaci elektronicznej - na płycie CD DVD w formacie JPEG w rozmiarze nie mniejszym niż 200 na 200 pkt o nazwach z formularza cenowego. W przypadku zmiany przez producenta wyglądu opakowania w trakcie obowiązywania umowy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć uaktualnione zdjęcie nie później niż 2 dni przed dokonaniem dostawy artykułów w nowych opakowaniach. Niedostarczenie aktualnych zdjęć lub niedostarczenie w powyższym terminie może skutkować nie przyjęciem dostawy. 2) wykaz artykułów, sporządzony wg wymagań określonych w nw. Tabeli, w formie elektronicznej na płycie CDDVD i drukowanej w formacie xls lub csv: |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu |
Ulica | al. Niepodległości 10 |
Nr domu | 10 |
Miejscowosc | Poznań |
Kod poczt | 61-875 |
Wojewodztwo | wielkopolskie |
Tel | 061 8569000, 8569500 |
Fax | 061 8543988 |
Internet | www.ae.poznan.pl |
E mail | tomasz.lulka@ae.poznan.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/12/2016 |
Wadium | Nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu. |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 8.3.1 Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 8.3.2 Wypełniony i podpisany formularz cenowy z cenami jednostkowymi - dla części nr I - załącznik nr 5 Wypełniony i podpisany formularz cenowy z cenami jednostkowymi - dla części nr II - załącznik nr 6 Wypełniony i podpisany formularz cenowy z cenami jednostkowymi - dla części nr III - załącznik nr 7 Dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu, a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do końca terminu składania ofert. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie o udzielenie zamówienia publicznego po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obydwie strony. Zmiany te zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizacje danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę dotyczącą dostarczanych artykułów w sytuacji : - gdy nastąpi wycofanie danego artykułu z produkcji przez producenta a dostępny będzie artykuł o walorach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SIWZ (wycofanie danego artykułu z produkcji przez producenta, Wykonawca musi pisemnie udokumentować), - niedostępności na rynku artykułu objętego ofertą Wykonawcy (z innych powodów niż wymieniony powyżej), w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu artykuł o walorach nie gorszych niż wynikające z ich opisu w SIWZ (niedostępność danego artykułu na rynku, Wykonawca musi pisemnie uzasadnić). c) zmianę terminu początkowego rozpoczęcia świadczenia (np. w przypadku przedłużenia procedur przetargowych) z zachowaniem jej terminu końcowego z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy stosownie do skróconego okresu świadczenia i zmniejszenia zakresu świadczenia. 2. W obydwu w/wymienionych w ust. 1 pod lit. b) przypadkach, Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z Zamawiającym proponowanych zamienników a po ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego, do podpisania stosownego aneksu do umowy. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższania ceny za zamienniki artykułów będących przedmiotem umowy. 3. Warunki wprowadzenia zmiany do umowy: 1) Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1 a-c powyżej. 2) Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 3) Złożony wniosek przez stronę inicjującą zmianę musi zawierać: a) opis propozycji zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy. 4. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 97 |
Kryt 2 | czas dostawy |
Kryt 2p | 3 |
Spec www | http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/ |
Spec war | Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 pokój nr 107 bud. B |
Data skl | 05/05/2016 |
Godz skl | 08:00 |
Miejsce | Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 pokój nr 016 - kancelaria bud. B |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |