Dostawa polegająca na zakupie akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego.

Publication date 2016-04-25
End date 2016-05-04 12:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Części mebli,
  • Gotowe wyroby włókiennicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 101818 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 441913009, 243100000, 395200003, 391570007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części:
CZĘŚĆ I zamówienia - Produkty klejowe, środki impregnacyjne, farby, lakiery, rozcieńczalniki;
CZĘŚĆ II zamówienia- Materiały tapicerskie do remontu sprzętu kwaterunkowego;
CZĘŚĆ III zamówienia - Akcesoria i części meblowe do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego;
CZĘŚĆ IV zamówienia - Materiały drewniane i drewnopochodne do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego;
Do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 1÷9 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia dla części I zamówienia należy dołączyć przy dostawie Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r. (Dz. U. Nr 140 poz. 1171)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.1÷4.4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla I, II, III, IV części zamówienia.
4. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze.
5. Wykonawca zapewni transport na koszt własny.
6. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.

Opis

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Produkty klejowe, środki impregnacyjne, farby, lakiery, rozcieńczalniki;
2. Do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 1÷9 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia dla części I zamówienia należy dołączyć przy dostawie Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r. (Dz. U. Nr 140 poz. 1171)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.1 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla I części zamówienia.
4. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze.
5. Wykonawca zapewni transport na koszt własny.
6. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Materiały tapicerskie do remontu sprzętu kwaterunkowego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.2 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla II części zamówienia.
3. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze.
4. Wykonawca zapewni transport na koszt własny.
5. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Akcesoria i części meblowe do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.3 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla III części zamówienia.
3. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze.
4. Wykonawca zapewni transport na koszt własny.
5. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Materiały drewniane i drewnopochodne do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla IV części zamówienia.
3. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze.
4. Wykonawca zapewni transport na koszt własny.
5. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Ulica ul. Narutowicza 17B
Nr domu 17B
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-240
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 261 452026, 261 452000
Fax 261 452024, 261 452029
Internet http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
Regon 81006093700000
E mail rziszczecin.przetargi@wp.mil.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka Organizacyjna MON
Rodzaj zam inny Jednostka Organizacyjna MON
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Spełnieniem warunku będzie posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
Potencjal Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponują środkami transportu pozwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.
Inne dokumenty 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 3) pisemne oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu środkami transportu pozwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 4) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie niezalegania w opłatach podatkowych oraz opłatach z zakresu ubezpieczeń społecznych - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 5) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie niepopełnienia przestępstw związanych udzielaniem zamówień publicznych, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnianych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 6) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie zapoznania się z warunkami przetargu i posiadania własnych sił niezbędnych do terminowej realizacji zamówienia - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 7) pisemne oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z uwagi na niewykonanie lub nienależyte wykonanie z winy Wykonawcy zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 8) Formularz cenowy dla I, II, III, IV części zamówienia. UWAGA. Nieprzedłożenie któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów określonych powyżej, jak i złożenie nieprawdziwych informacji spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i nierozpatrywanie jego oferty. Dokumenty powinny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić między innymi w przypadku: 1) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); 2) Zmiany danych teleadresowych; 3) Rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 5) Zmiany terminu dostawy akcesoriów meblowych i materiałów w uzasadnionych przypadkach. Wszystkie zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
Kryt cena A
Spec www www.rziszczecin.wp.mil.pl
Spec war Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin.
Data skl 04/05/2016
Godz skl 12:00
Miejsce kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Termin wykonywania zamówienia: - CZĘŚĆ I, II, III - 30 dni od daty zawarcia umowy, - CZEŚĆ IV - 60 dni od daty zawarcia umowy.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)