Dostawa polegająca na zakupie akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego.
Publication date | 2016-04-25 |
End date | 2016-05-04 12:00:00 |
Instytucja | Rejonowy Zarząd Infrastruktury |
Miejscowość | Szczecin |
Województwo | zachodniopomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 101818 / 2016 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 441913009, 243100000, 395200003, 391570007 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: CZĘŚĆ I zamówienia - Produkty klejowe, środki impregnacyjne, farby, lakiery, rozcieńczalniki; CZĘŚĆ II zamówienia- Materiały tapicerskie do remontu sprzętu kwaterunkowego; CZĘŚĆ III zamówienia - Akcesoria i części meblowe do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego; CZĘŚĆ IV zamówienia - Materiały drewniane i drewnopochodne do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego; Do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 1÷9 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia dla części I zamówienia należy dołączyć przy dostawie Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r. (Dz. U. Nr 140 poz. 1171) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.1÷4.4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla I, II, III, IV części zamówienia. 4. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze. 5. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. 6. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. Opis1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Produkty klejowe, środki impregnacyjne, farby, lakiery, rozcieńczalniki;2. Do każdego rodzaju materiałów wymienionych w poz. 1÷9 Specyfikacji Przedmiotu Zamówienia dla części I zamówienia należy dołączyć przy dostawie Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002 r. (Dz. U. Nr 140 poz. 1171) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.1 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla I części zamówienia. 4. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze. 5. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. 6. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Materiały tapicerskie do remontu sprzętu kwaterunkowego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.2 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla II części zamówienia. 3. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze. 4. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. 5. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Akcesoria i części meblowe do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.3 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla III części zamówienia. 3. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze. 4. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. 5. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup akcesoriów meblowych i materiałów do produkcji remontu sprzętu kwaterunkowego - Materiały drewniane i drewnopochodne do produkcji i remontu sprzętu kwaterunkowego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4.4 do SIWZ - Specyfikacja Przedmiotu Zamówienia dla IV części zamówienia. 3. Dostawa do magazynu RZI Szczecin przy ul. Ostrawickiej 16 w Szczecinie. Magazyn jest czynny w godz. 08:00-13:00 w dni robocze. 4. Wykonawca zapewni transport na koszt własny. 5. Za rozładunek odpowiada Wykonawca. Dostawa obejmuje rozładunek i ułożenie przedmiotu zamówienia przed magazynem wyznaczonym przez Zamawiającego w sposób umożliwiający jego przeliczenie i sprawdzenie jakości. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Rejonowy Zarząd Infrastruktury |
Ulica | ul. Narutowicza 17B |
Nr domu | 17B |
Miejscowosc | Szczecin |
Kod poczt | 70-240 |
Wojewodztwo | zachodniopomorskie |
Tel | 261 452026, 261 452000 |
Fax | 261 452024, 261 452029 |
Internet | http://www.rziszczecin.wp.mil.pl |
Regon | 81006093700000 |
E mail | rziszczecin.przetargi@wp.mil.pl |
Czy obowiazkowa | Nie |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Inny: Jednostka Organizacyjna MON |
Rodzaj zam inny | Jednostka Organizacyjna MON |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 4 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | Spełnieniem warunku będzie posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku. |
Potencjal | Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, tj. dysponują środkami transportu pozwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku. |
Inne dokumenty | 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 2) pisemne oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wiedzy i doświadczenia w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 3) pisemne oświadczenie wykonawcy o dysponowaniu środkami transportu pozwalającymi na realizację przedmiotu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ; 4) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie niezalegania w opłatach podatkowych oraz opłatach z zakresu ubezpieczeń społecznych - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 5) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie niepopełnienia przestępstw związanych udzielaniem zamówień publicznych, przestępstw przekupstwa, przestępstw przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innych przestępstw popełnianych w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 6) pisemne oświadczenie wykonawcy w przedmiocie zapoznania się z warunkami przetargu i posiadania własnych sił niezbędnych do terminowej realizacji zamówienia - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 7) pisemne oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z uwagi na niewykonanie lub nienależyte wykonanie z winy Wykonawcy zamówienia w okresie ostatnich 3 lat - wzór zał. nr 6 do SIWZ; 8) Formularz cenowy dla I, II, III, IV części zamówienia. UWAGA. Nieprzedłożenie któregokolwiek z oświadczeń lub dokumentów określonych powyżej, jak i złożenie nieprawdziwych informacji spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i nierozpatrywanie jego oferty. Dokumenty powinny być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiana umowy może nastąpić między innymi w przypadku: 1) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); 2) Zmiany danych teleadresowych; 3) Rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 4) Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, 5) Zmiany terminu dostawy akcesoriów meblowych i materiałów w uzasadnionych przypadkach. Wszystkie zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron. |
Kryt cena | A |
Spec www | www.rziszczecin.wp.mil.pl |
Spec war | Rejonowy Zarząd Infrastruktury, Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin. |
Data skl | 04/05/2016 |
Godz skl | 12:00 |
Miejsce | kancelaria Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Szczecinie - pok. nr 4 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | 1. Termin wykonywania zamówienia: - CZĘŚĆ I, II, III - 30 dni od daty zawarcia umowy, - CZEŚĆ IV - 60 dni od daty zawarcia umowy. |
Czy uniewaznienie | Nie |