dostawa odczynników do badań serologicznych oraz wyrobów medycznych jednokrotnego użytku

Publication date 2016-04-25
End date 2016-05-06 10:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Bielizna pościelowa,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46079 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 336961006, 331415108, 395122006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do badań serologicznych i krwinek wzorcowych, zwanych dalej odczynnikami lub wyrobami oraz podkładów jednokrotnego użytku, mat chłonnych, czepków do mycia głowy na sucho, filtrów antybakteryjnych do ssaków, materiałów laboratoryjnych, serwet operacyjnych i chust trójkątnych oraz wkładów dousznych do sond (przesiewowe badanie słuchu), zwanych dalej wyrobami.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry oraz maksymalne ilości wyrobów zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty, zaś wymagane parametry techniczno-użytkowe dotyczące odczynników i krwinek wzorcowych ujętych w zadaniu nr 1 zawiera załącznik nr 6 do formularza oferty.
3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia w zakresie zadania nr 1 zawiera rozdział II SIWZ.
4. Zamawiający wymaga, by oferowane wyroby stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679) i by były wprowadzone do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Ilości wyrobów określone w formularzu cen jednostkowych stanowiącym załącznik nr 4 do oferty mają charakter orientacyjny i Zamawiający realizując zamówienie będzie miał prawo zakupić mniejszą ich ilość, z tym, że nie mniej niż 60 % wartości zadania. Zamówienie mniejszej ilości wyrobów pozostaje bez wpływu na wysokość cen jednostkowych wyrobów.
6. Okres przydatności do użycia - licząc od daty dostarczenia wyrobów do siedziby Zamawiającego:
- dla zadania 1 - zgodnie z terminami podanymi dla poszczególnych pozycji w załączniku nr 6 do oferty,
- dla zadań 2-9 - minimum 24 miesiące,
licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
7. 1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia:
przez okres 18 miesięcy od dnia podpisania umowy dla zadania 1,
przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy dla zadań nr 2-7,
przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy dla zadań 8-9.

Opis

odczynniki do badań serologicznych oraz krwinki wzorcowepodkłady operacyjneMata chłonna na podłogęCzepek do mycia głowy na suchoPodkład na rolceFiltry antybakteryjne do ssakówSzkiełka podstawowe adhezyjne
Żyletki do mikrotomoweserwety operacyjne, niejałowe chusty trójkątnewkład douszny (końcówka) do sondy do przesiewowego badania słuchu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Ulica Al. Powstańców Wielkopolskich 72
Nr domu 72
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-111
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 4661086
Fax 91 4661113
Internet www.spsk2-szczecin.pl
Regon 00028890000000
E mail zamowienia@spsk2-szczecin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 9
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 36
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potencjal Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia: 1.1 dla zadań 2-9: oświadczenia o dopuszczeniu oferowanych wyrobów do obrotu i używania na terytorium RP - zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty; 1.2 dla zadania 1: dokumentów potwierdzających dopuszczenie ich do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 z 2010 r. poz. 679), tj.: a) deklaracji zgodności, b) certyfikatu wystawionego przez jednostkę notyfikowaną, c) kopii powiadomienia lub zgłoszenia do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. Dokumenty wymienione w pkt 1.2 lit. b) i c) należy załączyć, jeżeli jest to wymagane przepisami Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, z 2010 r., poz. 679). 1.3 dla zadania 1: w odniesieniu do odczynników oraz krwinek wzorcowych - metodyki badań (zgodne z zaleceniami Instytutu Hematologii i Transfuzjologii), specyfikacji, kart charakterystyki, katalogów oferowanych produktów, oświadczenia producenta lub innych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 6 do formularza oferty. Wszystkie ww. dokumenty muszą być wystawione przez producenta oferowanych wyrobów. Każdy dokument należy oznaczyć wskazując, której pozycji dotyczy. 1.4 w odniesieniu do wyrobów oferowanych w zadaniach 2-9 - dokumentów wystawionych przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela oferowanych wyrobów, takich jak karty charakterystyki, karty techniczne, katalogi/karty katalogowe, zawierających dane potwierdzające, ze oferowane wyroby posiadają parametry i właściwości określone w załączniku nr 4 do Formularza oferty z wyraźnym zaznaczeniem, których pozycji dotyczą. UWAGA: dokumenty te muszą zawierać co najmniej: wskazanie producenta wyrobu i nazwę wyrobu (jeśli wyrób posiada nazwę), numery katalogowe wyrobów (artykułów) zgodne z numerami katalogowymi podanymi w formularzu cen jednostkowych, opis zawierający - jeśli dotyczy - wymiary, gramaturę, chłonność, sposób pakowania, rodzaj surowca, z którego wyrób jest wykonany, ilość warstw, kolor. W przypadku, gdy dokumenty wymienione w ppkt 1.3 i 1. 4 nie będą zawierały informacji, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia do oferty oświadczenia wystawionego przez producenta bądź autoryzowanego przedstawiciela producenta, zawierającego wymagane informacje. 1.5 dla zadań 2-9 - próbek oferowanych wyrobów - oryginalnie zapakowanych, identycznych z przeznaczonymi do późniejszej sprzedaży: do zadania 2, poz. 1 i 2 - po 4 sztuki, do zadania 3 - 4 sztuki, do zadania 4 - 4 sztuki, do zadania 5, poz. 1 i 2 - po 2 sztuki w dwóch kolorach, poz. 3 - 1 sztuka, do zadania 6 - 4 sztuki, do zadania 7, poz. 1 i 2 - po 4 sztuki, do zadania 8, poz 1 i 2 - po 10 sztuk, poz. 3 - 2 sztuki, do zadania 9 - rozmiar 3 mm - 2 sztuki, rozmiar 4 mm - 2 sztuki. Próbki zostaną sprawdzone w toku badania i oceny ofert pod kątem zgodności parametrów oferowanego wyrobu z wymogami określonymi w załączniku nr 4 (formularz cen jednostkowych) w sposób odpowiadający codziennemu użytkowaniu wyrobu, zgodnie z jego przeznaczeniem. W przypadku parametrów niemożliwych do sprawdzenia w warunkach opisanych powyżej, zamawiający przyjmie za podstawę zgodności treść dokumentów, o których mowa w ppkt 1.4. Próbki muszą być zapakowane i opisane w sposób pozwalający na jednoznaczne ustalenie, której oferty dotyczą - opis powinien zawierać nazwę Wykonawcy, numer pozycji, której dotyczą oraz numer katalogowy, jeśli wyrób go posiada. UWAGA: jako próbek Zamawiający wymaga złożenia wyrobów identycznych z przeznaczonymi do późniejszej sprzedaży. Próbki podlegają zwrotowi na wniosek i koszt Wykonawcy jedynie w przypadku, gdy Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. W pozostałych przypadkach próbki nie będą zwracane.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności 2. Zmiana umowy jest dopuszczalna wyłącznie w przypadku: a) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Kupującego, b) wprowadzenia do obrotu po zawarciu umowy nowych wyrobów o lepszej jakości od wyrobów stanowiących przedmiot umowy, o ile zostaną spełnione warunki określone w § 11 ust. 2-7 umowy c) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, e) w przypadku, o którym mowa w § 11 i 12 umowy, f) zmian w zakresie przedmiotu zamówienia, terminu obowiązywania umowy oraz warunków jej realizacji w przypadku wystąpienia: - stanu wojny, - zagrożenia o charakterze terrorystycznym lub sabotażowym, - pożaru, powodzi czy huraganu, - awarii technicznych zagrażających powstaniem szkody, - stanu klęski żywiołowej, - innego stanu nadzwyczajnego, który zostanie stwierdzony przez właściwe organy państwa jeżeli konieczność dokonania modyfikacji obowiązków stron wynikała będzie z powszechnie obowiązujących przepisów prawa regulujących zachowania w danym stanie zagrożenia lub będzie niezbędna dla zapobiegnięcia szkodzie znacznych rozmiarów. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 dokonywane są w drodze aneksu do umowy. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku winien być załączony projekt aneksu do umowy a w przypadku, o którym mowa w § 6 ust. 3-4 umowy do wniosku ponadto winny być załączone dowody na okoliczność, w jakim stopniu powoływana zmiana przepisów ma wpływ na wysokość cen jednostkowych.
Kryt cena C
Spec www www.spsk2-szczecin.pl
Spec war w siedzibie zamawiającego
Data skl 06/05/2016
Godz skl 10:30
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 (Sekretariat), budynek C
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)