| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
|
| Ulica |
ul. Energetyków 46
|
| Nr domu |
46
|
| Miejscowosc |
Rybnik
|
| Kod poczt |
44-200
|
| Wojewodztwo |
śląskie
|
| Tel |
0324291000, 4291288
|
| Fax |
032 4291225
|
| Internet |
www.szpital.rybnik.pl
|
| Regon |
27278032300014
|
| E mail |
zampub@szpital.rybnik.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
2
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
48
|
| Wadium |
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
|
| Wiedza |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
|
| Potencjal |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
|
| Zdolne |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
|
| Sytuacja |
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
Do oferty (oprócz formularzy cenowych stanowiących załącznik nr 1.1, w tym: dla pakietu nr 1 - część 1.1A i 1.1.B) należy ponadto dołączyć jako załączniki nr 1.2 i 1.3 następujące oświadczenia i dokumenty:
Dla pakietu nr 1:
1.2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia. System automatyczny do badań mikrobiologicznych z dzierżawą urządzeń - w tym analizator - 1 komplet,
dla pakietu nr 1: Charakterystyka przedmiotu zamówienia. System automatyczny do badań moczu z dzierżawą urządzeń - w tym analizatora pasków do moczu: 2 sztuki (analizator główny i back-up).
Dla obydwu pakietów:
1.3: oświadczenia i dokumenty potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, określony w załączniku nr 1.1 i 1.2, dopuszczenia do obrotu i do używania, tj.: 1.3.1 oświadczenie, że wykonawca jest w posiadaniu dopuszczeń do obrotu i do używania - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - dla całego zaoferowanego asortymentu (z zakresu dostaw sukcesywnych i wszystkich zaoferowanych urządzeń) oraz jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na żądanie zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.3.1 do specyfikacji, 1.3.2 deklaracja zgodności dla wszystkich zaoferowanych urządzeń (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), 1.3.3 certyfikat zgodności dla wszystkich zaoferowanych urządzeń wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I)
|
| Inne dokumenty |
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach III.3.1 - 3.5 oraz III.4 niniejszego ogłoszenia należy wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy wykonawcy spełniają co najmniej łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W związku z tym w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wystarczające jest złożenie jednego wspólnego oświadczenia wymienionego w punkcie III.3.1 - 3.5 i III.4.1 - wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 2.1). W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenia wymienione w punkcie III.4.2 wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 3.1) i odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.2 lub III.4.3 (wymagane jako załącznik nr 3.2 do oferty), a także odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.4 (wymagane jako załącznik nr 3.3 do oferty)
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
określono we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
97
|
| Kryt 2 |
Termin dostawy
|
| Kryt 2p |
3
|
| Spec www |
www.szpital.rybnik.pl
|
| Spec war |
w siedzibie szpitala (kancelaria - w Pawilonie nr 2, Przychodnia Wielospecjalistyczna, I piętro, pok. nr 116), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.4.16
|
| Data skl |
11/05/2016
|
| Godz skl |
11:00
|
| Miejsce |
oferty należy składać w sekretariacie Dyrektora, w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku - w godzinach 7:45-14:30 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.4.1. Wniosek należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę i numer referencyjny, podane w punkcie II.1.1. Koszt specyfikacji: 17,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania)
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|