Dostawa systemów automatycznych: do badań mikrobiologicznych oraz do badań moczu wraz z dzierżawą urządzeń, zamówienie: LAS-852/2788-PN/75-2015

Publication date 2016-04-26
End date 2016-05-11 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Miejscowość Rybnik
Województwo śląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 102872 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 336965000, 331400003, 384340006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemów automatycznych: do badań mikrobiologicznych oraz do badań moczu wraz z dzierżawą urządzeń dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Zamówienie podzielone jest na 2 pakiety (części). Specyfikację zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (komplet załączników stanowiących charakterystykę przedmiotu zamówienia oraz podstawę wyliczenia ceny ofertowej), a orientacyjne informacje na temat pakietów zawiera ZAŁĄCZNIK I w niniejszym ogłoszeniu (INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH). W ramach załącznika nr 1 określono także wymagania dotyczące dzierżawionych urządzeń (w części nr 1.2). Ze względu na zakres zamówienia obejmujący dzierżawę urządzeń uzupełnienie dla niżej podanego kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV 38434000-6 stanowi kod: PA02-0 (dzierżawa).
Umowy w zakresie obu pakietów zostaną zawarte bezpośrednio po zakończeniu postępowania na okres 48 miesięcy

Opis

System automatyczny do badań mikrobiologicznych z dzierżawą urządzeńSystem automatyczny do badań moczu z dzierżawą urządzeń

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
Ulica ul. Energetyków 46
Nr domu 46
Miejscowosc Rybnik
Kod poczt 44-200
Wojewodztwo śląskie
Tel 0324291000, 4291288
Fax 032 4291225
Internet www.szpital.rybnik.pl
Regon 27278032300014
E mail zampub@szpital.rybnik.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 48
Wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Potencjal Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Do oferty (oprócz formularzy cenowych stanowiących załącznik nr 1.1, w tym: dla pakietu nr 1 - część 1.1A i 1.1.B) należy ponadto dołączyć jako załączniki nr 1.2 i 1.3 następujące oświadczenia i dokumenty: Dla pakietu nr 1: 1.2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia. System automatyczny do badań mikrobiologicznych z dzierżawą urządzeń - w tym analizator - 1 komplet, dla pakietu nr 1: Charakterystyka przedmiotu zamówienia. System automatyczny do badań moczu z dzierżawą urządzeń - w tym analizatora pasków do moczu: 2 sztuki (analizator główny i back-up). Dla obydwu pakietów: 1.3: oświadczenia i dokumenty potwierdzające posiadanie przez cały zaoferowany asortyment, określony w załączniku nr 1.1 i 1.2, dopuszczenia do obrotu i do używania, tj.: 1.3.1 oświadczenie, że wykonawca jest w posiadaniu dopuszczeń do obrotu i do używania - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - dla całego zaoferowanego asortymentu (z zakresu dostaw sukcesywnych i wszystkich zaoferowanych urządzeń) oraz jest gotów do udostępnienia tych dopuszczeń na żądanie zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.3.1 do specyfikacji, 1.3.2 deklaracja zgodności dla wszystkich zaoferowanych urządzeń (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), 1.3.3 certyfikat zgodności dla wszystkich zaoferowanych urządzeń wydany przez jednostkę notyfikowaną (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego z wyjątkiem klasy I)
Inne dokumenty W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach III.3.1 - 3.5 oraz III.4 niniejszego ogłoszenia należy wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy wykonawcy spełniają co najmniej łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W związku z tym w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wystarczające jest złożenie jednego wspólnego oświadczenia wymienionego w punkcie III.3.1 - 3.5 i III.4.1 - wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 2.1). W zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy należy złożyć odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenia wymienione w punkcie III.4.2 wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 3.1) i odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.2 lub III.4.3 (wymagane jako załącznik nr 3.2 do oferty), a także odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.4 (wymagane jako załącznik nr 3.3 do oferty)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy określono we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 3
Spec www www.szpital.rybnik.pl
Spec war w siedzibie szpitala (kancelaria - w Pawilonie nr 2, Przychodnia Wielospecjalistyczna, I piętro, pok. nr 116), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.4.16
Data skl 11/05/2016
Godz skl 11:00
Miejsce oferty należy składać w sekretariacie Dyrektora, w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku - w godzinach 7:45-14:30 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.4.1. Wniosek należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę i numer referencyjny, podane w punkcie II.1.1. Koszt specyfikacji: 17,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)