SUKCESYWNA DOSTAWA MROŻONYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DZIAŁU STOŁÓWEK STUDENCKICH POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ

Publication date 2016-04-26
End date 2016-05-05 10:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty głęboko mrożone

Szczegóły

Numer ogłoszenia 103954 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 152200006, 153311709, 158960005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów spożywczych, w tym:m.in. ryb mrożonych, mrożonych warzyw i owoców oraz mieszanek warzywnych i owocowych, mrożonych wyrobów gotowych (mącznych, mięsnych i wędliniarskich), lodów i sorbetów, mrożonych i chłodzonych frytek i wyrobów ziemniaczanych oraz mrożonych grzybów w ilości i asortymencie określonych w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ dla Działu Stołówek Studenckich znajdującego się w budynku Strefy Kultury Studenckiej Politechniki Wrocławskiej ul. J. M. Hoene-Wrońskiego 10 we Wrocławiu, bud. C-18.
2.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ.
4.Realizacja zamówienia ma odbywać się z należytą starannością i zgodnie ze wszystkimi wymogami zawartymi w SIWZ z załącznikami i ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców.
5.Dostarczany w opakowaniach przedmiot zamówienia musi posiadać na tych opakowaniach oznaczenia określające rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, skład surowców, datę przydatności.
6.Złożona przez Wykonawcę Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować całą dostawę i cały asortyment - stanowiący przedmiot zamówienia niniejszego zamówienia. Artykuły będące przedmiotem umowy muszą być dopuszczone do powszechnego stosowania i muszą posiadać posiadają wszelkie wymagane przepisami prawa zezwolenia i atesty obowiązujące w aktach prawnych, a w szczególności Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 594) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r., o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2014, poz. 669). Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru, kompletność asortymentu i zgodność poszczególnych dostaw z zamówieniem.
7.Przez okres obowiązywania Umowy Wykonawca na swój koszt dostarczać będzie produkty do siedziby Zamawiającego własnym transportem zapewniającym należyte ich zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami, itp. oraz w z zachowaniem odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych do przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Odbiór zamówionych produktów następować będzie w miejscu dostawy na podstawie wydruku zamówienia podpisanego przez Pracowników Stron. Do czasu podpisania przez Pracownika Zamawiającego wydruku zamówienia potwierdzającego przyjęcie dostaw, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.
8.Wykonawca gwarantuje, że dostarczone produkty będą pochodziły bezpośrednio od producenta lub hurtowni. Dostarczone produkty muszą być I klasy jakości, odpowiadające normom jakościowym dla danego rodzaju produktu, które obowiązują na terenie Polski. Produkty powinny posiadać aktualne terminy przydatności do spożycia i powinny być dostarczone Zamawiającemu przed upływem połowy terminu ich przydatności do spożycia. Opakowania dostarczonych przez Wykonawcę produktów muszą być oznakowane z widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Zamawiający dopuszcza produkty pakowane o maksymalnej wadze 25 kg, vacum oraz w zbiorczych pojemnikach transportowych. Maksymalna waga towaru w pojemniku transportowym nie może przekroczyć wagi przewidzianej przez producenta.
9. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15221000-3 - ryby mrożone
15331170-9 - warzywa mrożone
15896000-5 - produkty głęboko mrożone
10. Termin realizacji całego zamówienia - sukcesywnie przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty brutto przeznaczonej na realizację całego zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Wrocławska
Ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
Nr domu 27
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-370
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3202182,3203145
Fax 71 3202143
Internet http://przetargi.pwr.edu.pl/ http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Regon 55181193009000
E mail bzp@pwr.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza W kwestii warunku udziału w postępowaniu dot. wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował/realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: należycie wykonaną/wykonywaną dostawę/ o podobnym charakterze (związaną z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz proporcjonalnego do niego), tj. polegającą na sukcesywnej dostawie artykułów spożywczych na łączną kwotę 100 tys. zł brutto realizowaną w ramach jednej umowy. Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wysłania ogłoszenia do BZP).
Potencjal Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. Dowodami o których mowa powyżej są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia: -pisemnego zobowiązania (oryginału) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wraz z określeniem zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (odpowiednio Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców), Zamawiający żąda: Próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego, tj.: Wykonawca składa szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją cenową, pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia - odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykonawca wskazuje nazwę i producenta wskazanych w załączniku nr 5 asortymentów. 4. Oferta musi się składać z: a.dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdz. V SIWZ i niniejszym ogłoszeniu; b.Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; c.(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); d.(jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: - podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; - zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; - w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody przez Zamawiającego; - w przypadku niewyczerpania całości przedmiotu umowy i maksymalnego wynagrodzenia w terminie jej zawarcia, możliwość przedłużenia terminu realizacji dostawy o maksymalnie 6 miesięcy.
Kryt cena A
Spec www http://przetargi.pwr.wroc.pl/, http://przetargi.pwr.edu.pl/
Spec war Na stronie internetowej Zamawiającego, na wniosek Wykonawcy w siedzibie BZP lub mailem lub pocztą.
Data skl 05/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 409 50-372 Wrocław.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)