| Przedmiot zamówienia stanowią usługi związane z organizacją i realizacją imprezy pn. Międzynarodowe Małopolskie Spotkania z Folklorem - 2016. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi montażu i obsługi sceny, oświetlenia, nagłośnienia wraz z organizacją zaplecza scenicznego podczas w/w imprezy. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje 1) usługi transportu, montażu, demontażu i obsługi sceny tj. zapewnienie odpowiedniego sprzętu (podestu scenicznego wraz z wyposażeniem - zgodnego z wymaganiami zawartymi w Tomie III OPZ), wykwalifikowanych pracowników do transportu, montażu i demontażu sprzętu scenicznego na miejscu imprezy 2) usługi montażu, demontażu i obsługi sprzętu oświetleniowego i nagłośniającego zgodnego z wymaganiami technicznymi opisanymi w Tomie III SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ) w tym wymaganiami Zamawiającego oraz wymaganiami Riderów technicznych zespołów komercyjnych występujących podczas imprezy Międzynarodowe Małopolskie Spotkania z Folklorem - 2016, wraz z zapewnieniem wykwalifikowanych osób do obsługi tego sprzętu w czasie trwania imprezy (łącznie z okresem prób nagłośnienia i oświetlenia oraz okresem prób artystów i zespołów artystycznych) 3) organizacja zaplecza scenicznego obejmuje w szczególności organizację widowni, zapewnienie barierek ochronnych, zapewnienie namiotów oraz toalet przenośnych wraz z serwisem 4) organizacja obsługi multimedialnej imprezy wraz z realizacją wizji koncertów i ich zapisem odbywających się w ramach Międzynarodowych Małopolskich Spotkań z Folklorem 2016 (usługi transportu, montażu, demontażu i obsługi) 5) Montaż scenografii na scenie z dostarczonych przez Zamawiającego elementów, tj. gotowych siatek maskujących z nadrukiem. Jej montaż ma umożliwiać swobodne i bezpieczne korzystanie ze sceny przez wykonawców.. Pieczę nad realizacją zamówienia sprawuje Zamawiający przez wyznaczonego przez siebie pracownika Zamawiającego, który ocenia zgodność realizacji zamówienia z warunkami niniejszej specyfikacji oraz postanowieniami umowy o wykonanie niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający informuje, iż w Tomie III SIWZ - OPZ przedmiot zamówienia został dokonany poprzez ujęcie kolejnych obowiązków Wykonawcy oraz wymagań Zamawiającego w ramach poszczególnych zadań; ZADANIE I - nagłośnienie, ZADANIE II - oświetlenie/artystyczna realizacja światła, ZADANIE III - organizacja sceny, zaplecza i widowni, , ZADANIE IV - multimedia/realizacja wizji wraz z zapisem, ZADANIE V - scenografia. Przedstawiony podział ma wyłącznie charakter redakcyjno - funkcjonalny i nie może być odczytywany jako podział zamówienia na części o czym wyraźnie mówi pkt 5 ppkt 1) niniejszej IDW.. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Urząd Miasta i Gminy Myślenice
|
| Ulica |
Rynek 8/9
|
| Nr domu |
8/9
|
| Miejscowosc |
Myślenice
|
| Kod poczt |
32-400
|
| Wojewodztwo |
małopolskie
|
| Tel |
012 6392300
|
| Fax |
012 6392305
|
| Internet |
www.myslenice.pl
|
| Regon |
00052549300000
|
| E mail |
info@myslenice.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
17/07/2016
|
| Wadium |
Zawierający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków, jaki winni spełnić Wykonawcy w tym zakresie.
|
| Wiedza |
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu lub wykonywaniu usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającej na wykonaniu; co najmniej trzech usług instalacji sceny, oświetlenia i nagłośnienia imprez oraz obsługi multimedialnej, których wartość wynosiła minimum 40 000,00 zł brutto (każda usługa). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego przez Wykonawcę: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług*, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie); - dowodów, określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; - pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (wiedzy i doświadczenia), niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy), Wykonawca samodzielnie ustala, które usługi uznaje za główne i tylko te wskazuje w wykazie usług oraz tylko dla tych przedstawia dowody. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wczesnej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3a do IDW.
|
| Potencjal |
Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób lub sprzętu niezbędnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w ppkt 1) lit. c) Wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia o dysponowaniu sprzętem technicznym, zgodnym z zestawieniem sprzętowym zawartym w Tomie III SIWZ - załącznik nr 3c do IDW. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu osób , które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia, - informacji o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, - oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu odpowiedniego sprzętu technicznego pisemnego, - zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów (osób lub sprzętu) niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy).
|
| Zdolne |
Wykonawca musi dysponować zespołem technicznym do obsługi sprzętu złożonym z 4 osób (operator sprzętu nagłośniającego, operator sprzętu oświetleniowego, dwóch techników obsługi sceny) oraz 2 osoby do obsługi sprzętu multimedialnego i realizacji wizji oraz dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób lub sprzętu niezbędnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać osoby (członków zespołu technicznego do obsługi sprzętu) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia: Dla osoby operatora sprzętu nagłaśniającego wymaga się wykazania posiadania przez tę osobę doświadczenia w obsłudze sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego podczas realizacji dwóch imprez . Dla osoby operatora sprzętu oświetleniowego wymaga się wykazania posiadania przez tę osobę doświadczenia w obsłudze sprzętu nagłaśniającego i oświetleniowego podczas realizacji dwóch imprez .Dla każdego z techników obsługi sceny (wymagane wykazanie co najmniej dwóch takich osób) wymaga się wykazania posiadania przez tę osobę doświadczenia w obsłudze sceny podczas dwóch imprez. Dla osoby operatora sprzętu multimedialnego wymaga się wykazania posiadania przez tę osobę doświadczenia w obsłudze sprzętu multimedialnego (telebimy, realizacja wizji) podczas realizacji dwóch imprez. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji przez wskazane osoby, stanowiące skład zespołu technicznego do obsługi sprzętu. Powyższe wymagania należy odczytywać jako wymagania minimalne. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 3b do IDW. Ocena spełniania przedstawionego powyżej warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu osób , które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia, - informacji o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, - oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu odpowiedniego sprzętu technicznego pisemnego, - zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów (osób lub sprzętu) niezbędnych do wykonania zamówienia (o ile dotyczy),
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków, jaki winien spełniać wykonawca w tym zakresie.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1) Formularz oferty sporządzony na podstawie wzory stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW. 2) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiedniego sprzętu technicznego, - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3c do IDW.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany; a) możliwość zmian stron Umowy w przypadku sukcesji generalnej po stronie Wykonawcy; b) możliwość zmian terminu wykonania zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w § 6 ust 4 Umowy; c) możliwość zmiany artysty, zespołu jeżeli jego występ w terminie określonym w umowie, ofercie jest niemożliwy z uwagi na epidemie, klęski żywiołowe, działanie siły wyższej, nagłą chorobę potwierdzoną stosowną dokumentacją medyczną; d) możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT; e) możliwość zmiany miejsca realizacji imprezy, w przypadku gdy realizacja imprezy we wskazanej lokalizacji i we wskazanym terminie będzie niemożliwa z przyczyn niezależnych od stron Umowy lub z przyczyn technicznych, w szczególności w przypadku utrzymujących się złych warunków atmosferycznych. W takim przypadku z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmianie miejsca lokalizacji imprezy wskazując nowe miejsce lokalizacji imprezy; f) możliwość zmian wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ograniczenia zakresu przedmiotowego Umowy w szczególności rozumianego jako użycie mniejszej ilości sprzętu do obsługi imprezy w związku z realizacją imprezy w innej lokalizacji zgodnie z postanowieniami §5 ust 7 niniejszej Umowy; 2. Dokonanie zmiany Umowy w zakresie wskazanym w ust 1 powyżej, wymaga uprzedniego złożenia na piśmie propozycji zmian przez Wykonawcę wskazującej zasadność wprowadzenia zmian i wymaga zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
80
|
| Kryt 2 |
pozyskiwanie partnerów medialnych dla celów promocyjnych imprezy Międzynarodowe Małopolskie Spotkania z Folklorem 2016
|
| Kryt 2p |
20
|
| Spec www |
www.myslenice.pl
|
| Spec war |
Gmina Myślenice ul. Rynek 8/9, 32-400 Myślenice, pok. nr 12.
|
| Data skl |
05/05/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
5.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Myślenice, ul. Rynek 8/9, 32-400 Myślenice (sekretariat, pok. 10).
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|