| Publication date |
2016-04-26 |
| End date |
2016-05-04 10:30:00 |
| Instytucja |
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego |
| Miejscowość |
Zawiercie |
| Województwo |
śląskie |
| Branża |
- Komputery osobiste,
- Ekrany i konsole komputerowe,
- Sprzęt peryferyjny,
- Serwery komputerowe,
- Usługi wdrażania oprogramowania
|
Szczegóły
|
| Numer ogłoszenia |
104090 / 2016 |
| Document type |
ZP-400 |
| Cpv code |
302130005, 302313000, 302321108, 488220006, 302410000, 302482001, 722630006 |
| Adres strony internetowej siwz |
|
| BZP |
Zobacz
|
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego
|
| Ulica |
ul. Piłsudskiego 80
|
| Nr domu |
80
|
| Miejscowosc |
Zawiercie
|
| Kod poczt |
42-400
|
| Wojewodztwo |
śląskie
|
| Tel |
32 6722011
|
| Fax |
32 6710614
|
| Internet |
www.bip.zlazawiercie.jur.pl
|
| Regon |
27627114000000
|
| E mail |
zamowieniapubliczne@zlazawiercie.jur.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Adres dyn zak |
nie dotyczy
|
| Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas dni |
45
|
| Wadium |
4000,00zł
zgodnie z zapisami siwz
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego, wdrożeniu kontrolera domeny wraz z konfiguracją środowiska i szkoleniu oraz migracji baz danych na mninimalną kwotę 150.000,00zł każde zamówienie.
W przypadku wykonywania i nie zakończenia jeszcze dostawy Wykonawca zobowiązany jest podać na jaka wartość do momentu upływu terminu składania ofert umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełnienia warunku.
|
| Potencjal |
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a która posiada:
- doświadczenie rozumiane jako uczestniczenie w co najmniej jednym przedsięwzięciu w zakresie wdrażania kontrolera domeny wraz z konfiguracją środowiska
- kwalifikacje zawodowe w zakresie wdrożenia kontrolera domeny wraz z konfiguracją środowiska potwierdzone stosownym certyfikatem lub zaświadczeniem o odbyciu szkolenia lub innym równoważnym dokumentem.
|
| Zdolne |
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, opisanego w ust.XII pkt 1.3 siwz
|
| Sytuacja |
opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
pełnomocnictwa
dowód wniesienia wadium
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w przypadku: - wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, np. zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę,
- wycofania ze sprzedaży przez producenta sprzętu przedstawionego w ofercie lub wprowadzenia przez producenta nowszego modelu sprzętu - w przypadku zaistnienia któregokolwiek z wymienionych warunków Zamawiający dopuści sprzęt równoważny lub o lepszych parametrach,
- obniżenia cen,
- zmiany terminu umownego i planu prac w wyniku działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności niedających się przewidzieć (nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji dostaw)
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
wsparcie techniczne
|
| Kryt 2p |
10
|
| Spec www |
www.bip.zlazawiercie.jur.pl
|
| Spec war |
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 42-400 Zawiercie ul.Piłsudskiego 80
|
| Data skl |
04/05/2016
|
| Godz skl |
10:30
|
| Miejsce |
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 42-400 Zawiercie ul.Piłsudskiego 80 sekretariat
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
nie dotyczy
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|