| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
|
| Ulica |
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
|
| Nr domu |
21C
|
| Miejscowosc |
Raszyn
|
| Kod poczt |
05-090
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
+48 22 219 61 78
|
| Fax |
42 6772546
|
| Internet |
www.zilp.lasy.gov.pl
|
| Regon |
47321576000000
|
| E mail |
biuro@zilp.lasy.gov.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
|
| Rodzaj zam inny |
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
01/12/2016
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie oprogramowania Check Point oraz świadczeniu usług wsparcia technicznego dla oprogramowania Check Point. Wartość zamówienia poświadczającego spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia nie może być mniejsza niż 40.000,00 zł brutto.
|
| Potencjal |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień Umowy w następującym zakresie:
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany produktów wskazanych w ofercie przetargowej na podstawie której udzielono przedmiotowego zamówienia, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i/lub Płatnika i nie przekroczą wartości Umowy określonego w § 4. Będą to okoliczności:
a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego i/lub Płatnika na eksploatację przedmiotu Umowy,
b) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów prawa.
2) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki VAT, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować:
- zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
- zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę,
3) zmiany terminu realizacji w przypadku:
a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak:
- wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie,
- konieczność usunięcia niezawinionych błędów Zamawiającego bądź wprowadzenia koniecznych zmian (usunięcie błędów) w dokumentacji, na podstawie której zostało wszczęte postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, że błędy te mają charakter istotny, tj. zaniechanie ich usunięcia uniemożliwi lub w znaczącym stopniu utrudni prawidłową realizację Umowy;
b) zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony Umowy nie mają wpływu, w tym siły wyższej,
2. Zmiany teleadresowe, obsługi administracyjno-bankowej (np. zmiana numeru konta) oraz zmiany składu koordynatorów realizacji Umowy nie stanowią istotnych zmian w rozumieniu art. 144 ustawy PZP i nie wymagają aneksu do Umowy, a jedynie pisemnego zawiadomienia.
3. Postanowienia zawarte w ust. 1 należą do katalogu zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień Umowy:
1) inicjowanie zmian odbywa się na podstawie pisemnego wniosku, który Zamawiający kieruje do Wykonawcy lub Wykonawca do Zamawiającego,
2) przyczyny dokonywania zmian postanowień Umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w sposób wyczerpujący w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy i/lub Zamawiającego, protokół konieczności, itp.)
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Termin dostawy
|
| Kryt 2p |
10
|
| Spec www |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
|
| Spec war |
Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn
|
| Data skl |
06/05/2016
|
| Godz skl |
11:00
|
| Miejsce |
Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C, 05-090 Raszyn
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|