Dostawa wraz z montażem i przyłączeniem do instalacji elektrycznych i sanitarnych wyposażenia meblowego w ramach zadania Modernizacja składu paliw lotniczych na terenie lotniska wojskowego Łask.

Publication date 2016-04-27
End date 2016-05-06 09:30:00
Instytucja 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 105442 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i przyłączeniem do instalacji elektrycznych i sanitarnych wyposażenia meblowego w ramach zadania Modernizacja składu paliw lotniczych na terenie lotniska wojskowego Łask, obejmująca między innymi:
1) dostawę, montaż i przyłączenie do instalacji elektrycznych i sanitarnych wyposażenia pomieszczeń budynków składu mps w stoły laboratoryjne, miski zlewowe, szafki zamknięte, krzesła laboratoryjne, regały magazynowe,
2) dostawę, montaż i przyłączenie innego wyposażenia szczegółowo wyartykułowanego w zakresie rzeczowym zadania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
Ulica ul. Nowowiejska 28A
Nr domu 28A
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-911
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 261 840 600
Fax 261 840 666
Internet www.12tol.wp.mil.pl
Regon 01212598500000
E mail zam.pub12tol@poczta.fm
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: wojsko
Rodzaj zam inny wojsko
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 12/07/2016
Wadium Wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) należy wnieść w terminie do dnia 06.05.2016 r. do godz. 09.30.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dokona oceny tego warunku poprzez weryfikację oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Oświadczenie potwierdzające, że oferowane dostawy, spełniają wymogi określone przez zamawiającego w SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy; 4) Oświadczenie, że zobowiązania podmiotów występujących wspólnie, co do oferty oraz co do wykonania przedmiotu zamówienia są solidarne (jeżeli dotyczy); 5) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia.
Wiedza Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie (dostawę) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania. Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie co najmniej jednej dostawy wraz z montażem wyposażenia meblowego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto.
Potencjal Zamawiający dokona oceny tego warunku poprzez weryfikację niżej wymienionych dokumentów złożonych przez Wykonawcę: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2) Informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 5.3. SIWZ albo informacja o tym, że Wykonawca wykona zamówienia siłami własnymi (bez udziału podwykonawców).
Zdolne Wykonawcy powinni mieć do dyspozycji osoby (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób) posiadające niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie umożliwiające prawidłową realizację zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz - Oferta Wykonawcy, stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w przypadku: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - zmiany zakresu, zmniejszenia zakresu rzeczowego, czasowego wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania celem zakończenia realizacji zamówienia; - w przypadku konieczności skoordynowania prac z robotami realizowanymi przez inny podmiot. 2) Zmiany zakresu rzeczowego i wysokości wynagrodzenia w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy. 3) Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania Umowy stawki podatku VAT, przy czym określone wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. 4) Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy. 5) Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Długość okresu gwarancji i rękojmi
Kryt 2p 5
Spec www www.12tol.wp.mil.pl
Spec war Na stronie www.12tol.wp.mil.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego pokój Nr 215
Data skl 06/05/2016
Godz skl 09:30
Miejsce 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, pokój Nr 428
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)