| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
|
| Ulica |
ul. Nowowiejska 28A
|
| Nr domu |
28A
|
| Miejscowosc |
Warszawa
|
| Kod poczt |
00-911
|
| Wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Tel |
261 840 600
|
| Fax |
261 840 666
|
| Internet |
www.12tol.wp.mil.pl
|
| Regon |
01212598500000
|
| E mail |
zam.pub12tol@poczta.fm
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Inny: wojsko
|
| Rodzaj zam inny |
wojsko
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
12/07/2016
|
| Wadium |
Wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych) należy wnieść w terminie do dnia 06.05.2016 r. do godz. 09.30.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny tego warunku poprzez weryfikację oświadczeń złożonych przez Wykonawcę: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 2) Oświadczenie potwierdzające, że oferowane dostawy, spełniają wymogi określone przez zamawiającego w SIWZ; 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy; 4) Oświadczenie, że zobowiązania podmiotów występujących wspólnie, co do oferty oraz co do wykonania przedmiotu zamówienia są solidarne (jeżeli dotyczy); 5) Oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia.
|
| Wiedza |
Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie (dostawę) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania.
Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie co najmniej jednej dostawy wraz z montażem wyposażenia meblowego o wartości minimum 10.000,00 zł brutto.
|
| Potencjal |
Zamawiający dokona oceny tego warunku poprzez weryfikację niżej wymienionych dokumentów złożonych przez Wykonawcę: 1) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami; 2) Informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 5.3. SIWZ albo informacja o tym, że Wykonawca wykona zamówienia siłami własnymi (bez udziału podwykonawców).
|
| Zdolne |
Wykonawcy powinni mieć do dyspozycji osoby (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób) posiadające niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie umożliwiające prawidłową realizację zamówienia.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz - Oferta Wykonawcy, stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy w przypadku: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: - zmiany zakresu, zmniejszenia zakresu rzeczowego, czasowego wstrzymania realizacji prac przez Zamawiającego lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; - w przypadku wystąpienia robót dodatkowych niezbędnych do wykonania celem zakończenia realizacji zamówienia; - w przypadku konieczności skoordynowania prac z robotami realizowanymi przez inny podmiot. 2) Zmiany zakresu rzeczowego i wysokości wynagrodzenia w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy.
3) Zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany w okresie obowiązywania Umowy stawki podatku VAT, przy czym określone wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, a wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian. 4) Zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy. 5) Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Długość okresu gwarancji i rękojmi
|
| Kryt 2p |
5
|
| Spec www |
www.12tol.wp.mil.pl
|
| Spec war |
Na stronie www.12tol.wp.mil.pl oraz do wglądu w siedzibie Zamawiającego pokój Nr 215
|
| Data skl |
06/05/2016
|
| Godz skl |
09:30
|
| Miejsce |
12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, ul. Nowowiejska 28A, 00-911 Warszawa, pokój Nr 428
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|