Zakup sprzętu komputerowego, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego

Publication date 2016-04-27
End date 2016-05-11 10:00:00
Instytucja Gmina Czechowice-Dziedzice
Miejscowość Czechowice-Dziedzice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 105634 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia pn.: Zakup sprzętu komputerowego, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego składa się z następujących zadań:
Zadanie nr 1 - Zakup sprzętu komputerowego.
Zadanie nr 2 - Zakup drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego.

ZADANIE nr 1 - Zakup sprzętu komputerowego

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę komputerów stacjonarnych.

ZADANIE nr 2 - Zakup drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) drukarek,
b) urządzenia wielofunkcyjnego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 zawiera:
- załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia
który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 (załącznik nr 2 do SIWZ), , pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
b. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.),
c. parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
d. standardów emisyjnych.
Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.


W ramach zadania nr 1 i zadania nr 2 Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - warunki skorzystania z prawa opcji:
a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.
b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie do 14 dni od podpisania umowy.
c) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy.
d) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych).
e) Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

Opis

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę komputerów stacjonarnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawiera:
- załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia
który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 (załącznik nr 2 do SIWZ), , pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
b. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.),
c. parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
d. standardów emisyjnych.
Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.


W ramach zadania nr 1 Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - warunki skorzystania z prawa opcji:
a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.
b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie do 14 dni od podpisania umowy.
c) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy.
d) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych).
e) Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) drukarek,
b) urządzenia wielofunkcyjnego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawiera:
- załącznik nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia
który stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Jeśli w materiałach przetargowych opisujących przedmiot zamówienia został wskazany jakikolwiek znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, należy je traktować jedynie jako dane pomocnicze określające właściwości techniczne, eksploatacyjne i użytkowe wyrobów i materiałów; w takim przypadku Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych w stosunku do opisywanych w opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 (załącznik nr 2 do SIWZ), , pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a. charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
b. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, itp.),
c. parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
d. standardów emisyjnych.
Wykonawca, który będzie powoływać się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

W ramach zadania nr 2 Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o której mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - warunki skorzystania z prawa opcji:
a) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.
b) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w terminie do 14 dni od podpisania umowy.
c) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy.
d) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie. Brak stosownej informacji świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych).
e) Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Czechowice-Dziedzice
Ulica Plac Jana Pawła II 1
Nr domu 1
Miejscowosc Czechowice-Dziedzice
Kod poczt 43-502
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 2147114
Fax 32 2147152, 2147182
Internet www.czechowice-dziedzice.pl
Regon 00052360800000
E mail zp@um.czechowice-dziedzice.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 45
Wadium Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości : - dla zadania nr 1: 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysiące złotych ); - dla zadania nr 2: 500,00 zł ( słownie: pięćset złotych)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową).
Wiedza DLA ZADANIA nr 1: Wykonawca musi wykazać, że: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia obejmujące wykonanie lub wykonywanie minimum jednej dostawy sprzętu komputerowego w ramach jednej umowy o wartości min. 70 000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów, że dostawa została wykonana/jest wykonywana należycie. W przypadku dostawy wykonywanej jej potwierdzenie ma obejmować opinię z okresu stanowiącego wartość min. 70 000,00 zł brutto. W przypadku szerszego zakresu wykonanych prac od wskazanego powyżej należy wyodrębnić faktyczną wielkość wymaganej dostawy - polegającej na dostawie sprzętu komputerowego w ramach jednej umowy o wartości min. 70 000,00 zł brutto. Wartość dostawy sprzętu komputerowego nie może być mniejsza niż 70 000,00 zł brutto celem spełnienia ww. warunku. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. DLA ZADANIA nr 2: Wykonawca musi wykazać, że: W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia obejmujące wykonanie lub wykonywanie minimum jednej dostawy drukarek o wartości min. 10 000,00 zł brutto, wraz z załączeniem dowodów, że dostawa została wykonana/jest wykonywana należycie. W przypadku dostawy wykonywanej jej potwierdzenie ma obejmować opinię z okresu stanowiącego wartość min. 10 000,00 zł brutto. W przypadku szerszego zakresu wykonanych prac od wskazanego powyżej należy wyodrębnić faktyczną wielkość wymaganej dostawy - polegającej na dostawie drukarek o wartości min. 10 000,00 zł brutto. Wartość dostawy drukarek nie może być mniejsza niż 10 000,00 zł brutto celem spełnienia ww. warunku. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową).
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową).
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową).
Sytuacja DLA ZADANIA nr 1: Wykonawca musi wykazać, że: posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 70 000,00 zł. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać zdolnościach ekonomicznych zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. DLA ZADANIA nr 2: Wykonawca musi wykazać, że: posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie nie mniejszej niż 10 000,00 zł. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać zdolnościach ekonomicznych zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia/nie spełnia (metodą zero - jedynkową).
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. wypełniony formularz ofertowy: - dla zadania nr 1 - załącznik nr 1 a do SIWZ, - dla zadania nr 2 - załącznik nr 1 b do SIWZ. 2. jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, w celu oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dla zadania 1 i 2. Zaleca się, aby pisemne zobowiązanie zawierało informacje dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału, kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 3. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy), 4. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium - dla zadania 1 i 2.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy DLA ZADANIA nr 1: Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca winien zapoznać się z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, w tym między innymi: a) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych treści umowy. 3. Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) wystąpienia siły wyższej powodującej, że wykonanie przedmiotu umowy w terminie nie jest możliwe - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o okres wystąpienia siły wyższej; c) zmiany nazw, siedziby, stron umowy oraz innych danych identyfikacyjnych; d) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; e) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. DLA ZADANIA nr 2: Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłożył ofertę najkorzystniejszą. Wykonawca winien zapoznać się z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, w tym między innymi: a) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, b) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych. c) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych treści umowy. 3. Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) wystąpienia siły wyższej powodującej, że wykonanie przedmiotu umowy w terminie nie jest możliwe - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o okres wystąpienia siły wyższej; c) zmiany nazw, siedziby, stron umowy oraz innych danych identyfikacyjnych; d) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; e) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
Kryt cena C
Spec www www.czechowice-dziedzice.pl
Spec war Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, pokój 408 (III piętro). W przypadku pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi się o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym
Data skl 11/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, Plac Jana Pawła II 1, Biuro Podawcze - parter
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)