Zakup sprzętu informatycznego dla Zarządu Dróg i Transportu

Publication date 2016-04-27
End date 2016-05-06 11:00:00
Instytucja Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47069 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302131006, 489000007, 302321108, 301211004, 302330001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia


Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, serwerów, macierzy, biblioteki taśmowej, urządzeń sieciowych, licencji systemów operacyjnych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Tom III SIWZ) oraz w Formularzu Aktu Umowy (Tom II SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Ulica ul. Piotrkowska 175
Nr domu 175
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-447
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6384959, 6384911
Fax 42 638-49-58
Internet www.zdit.uml.lodz.pl
Regon 47317005200000
E mail k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 25
Wadium Wysokość wadium ustala się na kwotę 24 000,00,00 PLN (słownie: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100), które należy wnieść w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Wiedza
w szczególności Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) należycie zamówienie polegające na: dostawie serwerów i/lub stacji roboczych i/lub drukarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości co najmniej: 600 000 zł brutto, w ramach jednego zamówienia.
Dla potrzeb oceny spełniania warunku, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5
1) Za główne dostawy, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia w/w dowodów uznaje się co najmniej dostawy niezbędne do oceny spełnienia warunku określonego w pkt III.3.2
2) Dowodami, o których mowa powyżej, są:
poświadczenie,
oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. 3) W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.
Uwaga: Treść zobowiązania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego musi określać:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 40
Spec www www.zdit.uml.lodz.pl
Spec war Zarząd Dróg i Transportu, 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175, pokój nr 9 (I piętro, lewa oficyna)
Data skl 06/05/2016
Godz skl 11:00
Miejsce Zarząd Dróg i Transportu, 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175 (Kancelaria ZDiT)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat
DOTYCZY III.3)
1) Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt III.3) oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt III.3) muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy.
3) Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki
DOTYCZY III.4.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w pkt III.4.2), III.4.3) oraz III.4.4) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców.
5) Forma złożonych dokumentów:
5.1. Dokumenty i oświadczenia (z wyłączeniem: formularza ofertowego, formularza cenowego, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ oraz dokumentów wskazanych w pkt. 7.3.4. SIWZ, które mogą zostać złożone wyłącznie pisemnie w formie oryginału, a także z wyłączeniem pełnomocnictw, o których mowa w pkt. 11.2., 12.3. i 12.6. SIWZ, które mogą zostać złożone w jednej z form, wskazanych w pkt. 11.2., 12 3. i 12.6. SIWZ) składane:
a) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
b) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty
5.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
6) Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz wymogami ustawowymi lub przez ustawowego pełnomocnika. Podpis osoby musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie czytelny lub uzupełniony pieczątką). Jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza
7) Złożone wraz z ofertą informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji muszą być oddzielone od pozostałej części oferty i umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu prawidłowo oznakowanym: NIE UDOSTĘPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY Z DNIA 16 KWIETNIA 1993 R. O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ZE ZM.), w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie jawnych elementów oferty innym uczestnikom postępowania. Zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy, Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. UWAGA! Zgodnie z art. 8 ust. 3 Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Oznacza to, że wraz z ofertą wykonawca będzie musiał uprawdopodobnić, że utajnione dokumenty zawierają informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności (zgodnie z definicją art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji). W przypadku niespełnienia powyższego obowiązku, zastrzeżone dokumenty zostaną przez Zamawiającego odtajnione.
8) Termin wykonania zamówienia: do 25 dni od daty podpisania umowy.
Powyższy termin może ulec skróceniu w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę w ofercie krótszego terminu, zgodnie z zapisami pkt 18 SIWZ.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)