| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
|
| Ulica |
ul. Partyzantów 36
|
| Nr domu |
36
|
| Miejscowosc |
Gdańsk
|
| Kod poczt |
80-254
|
| Wojewodztwo |
pomorskie
|
| Tel |
058 3412041
|
| Fax |
058 3416758
|
| Internet |
www.zdiz.gda.pl
|
| Regon |
19003008390919
|
| E mail |
info@zdiz.gda.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
15/12/2016
|
| Wadium |
6500,00 zł
Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego.
Uwaga :
Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.
Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich.
Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał natomiast złożyć w kasie Zamawiającego lub oryginał gwarancji załączyć do oferty.
Potwierdzenie złożenia wadium w kasie Zamawiającego można otrzymać na wcześniej przygotowanej kopii gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej.
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Wiedza |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) realizacją co najmniej dwóch dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, skanerów, urządzeń wielofunkcyjnych lub faksów każda o wartości zamówienia nie mniejszej niż 35 000,00 zł (brutto).
Wykonawca może wykazać mniejszą ilość wykonanych dostaw jeżeli ich wartość wyniesie minimum 70 000,00 zł brutto.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek
w sposób następujący - Wykonawcy mogą spełnić ten warunek wspólnie.
Uwaga!
Spełnienie warunku poprzez: wypełnienie zał. nr 1 SIWZ, potwierdzenie realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, że są wykonywane należycie.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców należy przedstawić zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) tj. w formie
w oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
1) Oświadczenie art. 22 ust.1 ustawy Pzp., 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) Dokumenty wymagane od podmiotów zagranicznych. Dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w zawartej umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług dotyczącej przedmiotu umowy; wówczas stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego stosownie do stawki podatku VAT ustalonej przez ustawodawcę. Zmiana wynagrodzenia zostanie wprowadzona do umowy aneksem.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
96
|
| Kryt 2 |
Czas realizacji dostawy
|
| Kryt 2p |
4
|
| Spec www |
www.zdiz.gda.pl
|
| Spec war |
Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, 80-251 Gdańsk..
|
| Data skl |
10/05/2016
|
| Godz skl |
09:30
|
| Miejsce |
siedziba ZDiZ w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-251 Gdańsk, bud. B, pok. nr 25 (sekretariat)
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.05.2016r. o godz. 10:00 w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Gdańsku ul. Partyzantów 36, bud. B pok. nr 09
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|