| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
|
| Ulica |
ul. Podgórna 7
|
| Nr domu |
7
|
| Miejscowosc |
Zielona Góra
|
| Kod poczt |
65-057
|
| Wojewodztwo |
lubuskie
|
| Tel |
68 4565403, 4565404, 4565277
|
| Fax |
68 4565404
|
| Internet |
www.lubuskie.pl
|
| Regon |
97077008900000
|
| E mail |
przetargi@lubuskie.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
18
|
| Wadium |
nie dotyczy
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia
|
| Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie 1 usługę, potwierdzoną dowodami, polegającą na:
-pełnieniu funkcji Doradcy projektu lub Projektanta, dla projektu regionalnego lub realizowanego w partnerstwie dla przynajmniej 5 partnerów dotyczącego realizacji e-usług dla sektora finansów publicznych o wartości projektu minimum 5 000 000 zł brutto. W ramach pełnionej funkcji Doradca projektu opracował co najmniej studium wykonalności, które zostało odebrane bez uwag przez Zamawiającego. Przez pojęcie projektu regionalnego Zamawiający rozumie projekt zrealizowany minimum na terenie powiatu dla co najmniej 5 jednostek.
UWAGA: Zamawiający pod pojęciem usługi rozumie jedną umowę z jednym podmiotem. Zamawiający nie dopuszcza sumowania różnych usług w celu uzyskania wartości wymaganej.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 i Wykazu usług (zał. Nr 6 do SIWZ) oraz dowodów czy została wykonana lub jest wykonywana należycie, według formuły spełnia nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnił
|
| Potencjal |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia nie spełnia
|
| Zdolne |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował Zespołem ekspertów składającym się, z co najmniej 3 osób:
-Ekspert ds. ekonomiczno-finansowych
Osoba wchodząca w skład zespołu i posiadająca wykształcenie wyższe ekonomiczne musi posiadać doświadczenie polegające na przygotowaniu studium wykonalności, analiz ekonomiczno-finansowych (w zakresie analizy wykonalności i rozwiązań alternatywnych, analizy finansowej wraz z zestawieniem przepływów pieniężnych, analizy ekonomicznej, analizy wrażliwości oraz analizy ryzyk), dla co najmniej 3 projektów na usługę dotyczących wdrażania usług dla e-Administracji o wartości nakładów inwestycyjnych brutto, co najmniej 5 000 000 zł każdy, w tym dla co najmniej jednego projektu podpisano umowę o dofinansowanie ze środków funduszy europejskich.
-Ekspert ds. prawnych
Osoba wchodząca w skład zespołu i posiadająca wykształcenie wyższe, musi posiadać doświadczenie określone poniżej, polegające na:
-przygotowaniu dokumentacji postępowań, w tym, co najmniej:
-warunków udziału w postępowaniu,
-projektu umowy,
-kryteriów oceny wykonawcy,
oraz udziale w ww. postępowaniach, jako doradca na rzecz zamawiającego, na wybór wykonawcy, dla co najmniej 3 projektów na usługę doradztwa technicznego, finansowego i prawnego o wartości nakładów inwestycyjnych brutto co najmniej 5 000 000 zł każdy. Wybór wykonawcy musi być przeprowadzony na podstawie: ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164).
-Ekspert techniczny ds. infrastruktury IT
Osoba posiadająca wiedzę i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie doboru i konfiguracji sprzętu komputerowego w tym serwerów, stacji roboczych i pamięci masowych, infrastruktury sieciowej, rozwiązań backupu.
-Ekspert techniczny ds. systemów IT
Osoba posiadająca wiedzę i co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia prac wdrożeniowych w zakresie budowy i wdrożenia zintegrowanych systemów informatycznych ERP opartych o relacyjną bazę danych oraz opracowała co najmniej 3 specyfikacje wymagań funkcjonalnych dla systemu informatycznego klasy ERP (Enterprise Resources Planning) dla jednostek finansów publicznych o wartości inwestycji brutto co najmniej 1 000 000 zł każda.
-Kierownik Zespołu Ekspertów
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika Zespołu ekspertów, która posiada doświadczenie w kierowaniu zespołem ekspertów świadczących usługi doradztwa prawnego, ekonomiczno-finansowego i technicznego, dla co najmniej 2 projektów dotyczących e-usług o wartości nakładów inwestycyjnych brutto co najmniej 10 000 000 zł każdy. Kierownikiem może być jeden z ekspertów wchodzących w skład Zespołu.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby Doradcę projektu stanowił Zespół ekspertów, składający się z minimum 3 osób, o kompetencjach w zakresie: ekonomiczno-finansowym, prawnym oraz technicznym ds. systemów IT, technicznych ds. infrastruktury IT. Zamawiający dopuszcza pełnienie dwóch funkcji przez jedną osobę. Wszystkie osoby wymienione w ofercie muszą brać udział w realizacji przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 i Wykazu osób (zał. Nr 7 do SIWZ) według formuły spełnia nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunek Wykonawca spełnił.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2.Pisemne zobowiązanie (w oryginale), o którym mowa w rozdziale IX pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.
3.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4.Wypełnienie i podpisanie dokumentu pn. Jakość zespołu - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ na kryterium oceny ofert. UWAGA: Niezłożenie wraz z ofertą lub niewypełnienie zał. nr 8 do SIWZ nie będzie podlegało uzupełnieniu na podst. art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Oferta w ramach kryterium Jakość zespołu otrzyma 0 pkt.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1.Zmiany o których mowa, dopuszcza się tylko w granicach unormowanych art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164).
2.Zamawiający dopuszcza istotną zmianę treści Umowy w następujących aspektach:
1)wynagrodzenia w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w takim zakresie, aby w razie wzrostu obciążeń podatkowych nie uległa
wzrostowi kwota brutto wynagrodzenia, zaś w przypadku obniżenia należności podatkowych, aby kwota brutto została zmniejszona o nominalną równowartość umniejszenia należności podatkowych Wykonawcy,
2)zmiany formy organizacyjno-prawnej po stronie Wykonawcy, ale wyłącznie takiej, która nie powoduje likwidacji Wykonawcy,
3)zmianie ulegnie minimalne wynagrodzenie za pracę ustalone na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
4)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
5)zmiany terminu końcowego obowiązywania umowy i lub terminów poszczególnych etapów realizacji umowy, a wynikającej z:
a)przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
b)długotrwałej procedury oceny wniosku przez IZ RPO L2020,
c)przedłużających się postępowań przetargowych na wybór Generalnego Wykonawcy i Inżyniera Kontraktu,
d)powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grążącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
e) zaistnienia konieczności wykonania prac, od których jest uzależnione prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,
f)powodu działań zaniechań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Umowy, które to nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
g)w zakresie uniemożliwiającym jej wykonanie, w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie, w szczególności w razie zmiany terminarza realizacji projektu.
6)zmiany nazwy, adresu Stron Umowy, numerów rachunków bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
7)zmiany osób upoważnionych do koordynowania realizacji przedmiotu umowy w imieniu stron,
8)wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
9)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób wykonujących zamówienie ze strony Wykonawcy. Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.
10)Dopuszcza się możliwość zmiany podwykonawców w przypadku gdy podwykonawca nie realizuje lub realizuje w sposób nienależyty przedmiotu zamówienia - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie
mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
11)z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
12)zmiany terminów wykonania poszczególnych etapów określonych w umowie w par.2 pkt 1.2), w sytuacji, gdy nie mają wpływu na zmianę terminu końcowego realizacji Umowy i za wyłączną zgodą Zamawiającego
13)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Strony Umowy - Wykonawcy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów.
3.Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności.
4.Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
5.Zmiany umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych podlegają unieważnieniu.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
90
|
| Kryt 2 |
Jakość zespołu
|
| Kryt 2p |
10
|
| Spec www |
www.bip.lubuskie.pl
|
| Spec war |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
WYDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
|
| Data skl |
10/05/2016
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Departament Administracyjno - Gospodarczy
KANCELARIA OGÓLNA
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|