| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Gmina Lublin
|
| Ulica |
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowosc |
Lublin
|
| Kod poczt |
20-109
|
| Wojewodztwo |
lubelskie
|
| Tel |
81 4663000
|
| Fax |
81 4663001
|
| Internet |
www.bip.lublin.eu
|
| Regon |
43101951400000
|
| E mail |
zamowienia@um.lublin.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas dni |
35
|
| Wadium |
Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
.
|
| Wiedza |
.
|
| Potencjal |
.
|
| Zdolne |
.
|
| Sytuacja |
.
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć:
1. wynik średni testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w odniesieniu do oferowanych procesorów komputerów typu A, B i C.
2. Wynik średni testu PassMark G3D Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.videocardbenchmark.net/ w dniu nie wcześniejszym niż dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w odniesieniu do oferowanych kart graficznych komputerów typu A, B i C
|
| Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Wycena ofertowa. 3. Wykaz punktowanych parametrów i długości gwarancji. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 7. Dokument, wymagany w pkt 6 winien określać w szczególności: 7.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 7.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 7.3. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 7.4. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 8. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej realizację umowy w terminie określonym pierwotnie,
2) zmiana podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto,
3) zmiana zaoferowanego sprzętu,
2. Zmiany umowy dopuszczalne są na następujących warunkach:
1) ad pkt 1) zmiana terminu realizacji umowy o czas działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania.
2) ad pkt 2) zmiana podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT.
3) ad pkt 3) zmiana zaoferowanego sprzętu w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, skutkujących brakiem dostępności zaoferowanych produktów wynikającym z wycofania z rynku zaoferowanego produktu i zastąpienia go innym nowszym technologicznie modelem, w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zastąpienie go innym, tego samego producenta, o parametrach nie gorszych niż pierwotnie zaoferowany. Przy czym sytuacja taka nie powoduje wydłużenia jakichkolwiek terminów oraz wynagrodzenia określonych w niniejszej umowie
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
80
|
| Kryt 2 |
Parametry techniczne i długość gwarancji
|
| Kryt 2p |
20
|
| Spec www |
www.bip.lublin.eu
|
| Spec war |
Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8 po dokonaniu wpłaty 5,00 zł w kasie UM Lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5 zł + koszt przesyłki)
|
| Data skl |
10/05/2016
|
| Godz skl |
11:30
|
| Miejsce |
Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Katarzyna Zielonka - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, telefon 81 466 11 22. 2. W zakresie procedury: p. Paweł Patyra - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 8, telefon 81 466 30 16
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|