Dostawa artykułów ogólnospożywczych

Publication date 2016-05-04
End date 2016-05-13 09:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Miejscowość Sandomierz
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa,
  • Warzywa przetworzone,
  • Mleko i śmietana,
  • Masło,
  • Produkty serowarskie,
  • Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Wyroby ciastkarskie i ciasta,
  • Cukier,
  • Czekolada i wyroby cukiernicze,
  • Produkty mączne,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda

Szczegóły

Numer ogłoszenia 48993 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 158420002, 158120003, 158110006, 155100006, 155400005, 155513008, 155300002, 158511009, 153300000, 158700007, 158712604, 153311709, 33110002, 158310002, 156133001, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych:
1. Artykuły ogólnospożywcze - Pakiet nr I,
2. Artykuły bufetowe - Pakiet nr II,
3. Pieczywo- Pakiet nr III,
4. Mleko i produkty mleczne - Pakiet nr IV,
5. Makaron z pszenicy Durum - Pakiet nr V,
6. Przetwory - Pakiet nr VI,
7. Przyprawy i sosy - Pakiet nr VII,
8. Mrożonki - Pakiet nr VIII,
9. Ryby i przetwory rybne - Pakiet nr IX,
10. Jaja - Pakiet nr X,
11. Cukier - Pakiet nr XI
12. Produkty zbożowe - Pakiet nr XII.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów bufetowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa makaronu z pszenicy Durum.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przypraw i sosów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cukru.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zbożowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu
Ulica ul. Schinzla 13
Nr domu 13
Miejscowosc Sandomierz
Kod poczt 27-600
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 15 8323001 do 5, 8330566
Fax 15 8323575
Internet www.sand.pl
Regon 00030238500000
E mail przetargi@sand.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Wadium Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca podlega nadzorowi Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z Ustawą O bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. nr 171 z 2006 r. poz. 1225 z późn. zm) 2) oświadczenie, że Wykonawca posiada wdrożony i opracowany system HACCP, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. 3) oświadczenie, że dostarczony towar będzie posiadać aktualną datę przydatności do spożycia oraz wymagane atesty
Inne dokumenty 1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, a w zakresie Pakietów I, II, IV, V, VI, VII, VIII, XI, XII, uwzględniający również nazwę Producenta, 3) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2. Zmiany oferty z korzyścią dla Zamawiającego z zachowaniem ceny określonej w złożonej ofercie. 3. W przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takim samych składzie i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany pro-dukt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową. 4. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy. 5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy. 6. Zmiany stawki podatku VAT.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Spec www www.sand.pl
Spec war Siedziba Zamawiającego - Budynek Główny Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Data skl 13/05/2016
Godz skl 09:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego - SEKRETARIAT, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)