rozbudowa i przebudowa obiektów jednostki ratowniczo-gaśniczej i Komendy Powiatowej PSP w Obornikach na potrzeby ośrodka szkoleniowo-sportowego dla PSP i OSP z terenu województwa wielkopolskiego - etap IV

Publication date 2016-05-04
End date 2016-05-19 14:30:00
Instytucja Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach
Miejscowość Oborniki
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części,
  • Przerywacze obwodów,
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49387 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 451100001, 452160004, 452230006, 452331206, 452623114, 453100003, 453311007, 453312008, 453322005, 453323006, 453420006, 454000001, 454100004, 454310007, 454430004, 31212100, 302000001, 316822301, 390000002, 391100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa obiektów jednostki ratowniczo-gaśniczej i Komendy Powiatowej PSP w Obornikach na potrzeby ośrodka szkoleniowo-sportowego dla PSP i OSP z terenu województwa wielkopolskiego - etap IV tj. obejmujący:

1. Roboty budowlane w zakresie prac ziemnych i podbudowy, prac fundamentowych, nadproży żelbetowych, izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych, paroizolacji i wiatroizolacji, wykonania posadzek, okładzin wewnętrznych ścian i sufitów, montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, balustrad wewnętrznych i pochwytów, schodów i podestów oraz utwardzenia placów z kostki brukowej betonowej, dostawy i montażu bramy wjazdowej oraz dostawy wyposażenia.
2. Aranżację i wyposażenie wnętrz w zakresie trzech pomieszczeń: korytarza, sali komputerowej oraz sali szkoleniowej.
3. Roboty elektryczne w zakresie: zaplecze sportowe (piwnica), główna rozdzielnia elektryczna wraz z zasilaniem awaryjnym (agregat), oświetlenie patio, oświetlenie klatki schodowej, korytarza i pomieszczeń socjalnych (wraz z instalacją oświetlenia awaryjnego), instalacja oświetleniowa placu sportowego sąsiadującego z salą gimnastyczną oraz system monitoringu sali sportowej i parkingu.
4. Roboty sanitarne w zakresie: wentylacja piwnicy, demontaże istniejącego ogrzewania w piwnicy, instalacja centralnego ogrzewania w piwnicy, wymiana grzejnika na klatce schodowej, na I piętrze, demontaż gazowego podgrzewacza cwu wraz z kominem, demontaż rurociągu gazowego zasilającego podgrzewacz cwu., podłączenie podgrzewacza cwu do instalacji grzewczej oraz ciepłej wody, demontaż przyborów sanitarnych w toalecie, przy dyżurce, wraz z rurami wodociągowymi i kanalizacyjnymi, instalacja wod.-kan. w łazience przy dyżurce, wentylator ścienny oraz nowy grzejnik w łazience przy dyżurce.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej z uwzględnieniem aktualizacji projektów pierwotnych: budowlanego i sanitarnego (w tym w przedmiarach robót z uwzględnieniem zestawienia materiałów-jeżeli załączono) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót w wersji ath stanowią wyłącznie wersję pomocniczą przedmiarów załączonych w rozszerzeniu pdf.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach
Ulica ul. 11 Listopada 16
Nr domu 16
Miejscowosc Oborniki
Kod poczt 64-600
Wojewodztwo wielkopolskie
Tel 61 2220680; 61 6648800
Fax 61 6648800
Internet www.kppsp-oborniki.pl
Regon 63127663000000
E mail pt@oborniki.starostwo.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli: 1) polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe tj. robót budowlanych, które zostały opisane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) zamówienia uzupełniające są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, 3) wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, 4) zostaną udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 100
Wadium 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (Zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (Wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je na konto Zamawiającego. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego - sekretariat. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który posiada wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane dotyczące budowy/przebudowy/rozbudowy budynku obejmujące roboty ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne i sanitarne o wartości każdej z robót co najmniej 600 000,00 zł netto
Potencjal nie dotyczy
Zdolne O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który 1) Spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) Kierownik Budowy - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych), b) Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych, co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych). c) Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych). Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394). 2) Spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zatrudniał średnio rocznie minimum 30 osób, w tym minimum 3 osoby personelu kierowniczego
Sytuacja O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 trzy zamówienia, których przedmiotem były roboty budowlane dotyczące budowy/przebudowy/rozbudowy budynku obejmujące roboty ogólnobudowlane, instalacyjne elektryczne i sanitarne o wartości każdej z robót co najmniej 600 000,00 zł netto
Oswiadczenie potwierdzenia 8 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca ponadto przedkłada: 1) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót Zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich pozycji z przedmiaru robót, bez możliwości ich pomijania. Ceny jednostkowe winny być ustalana wg kalkulacji własnej Wykonawcy i obejmować wszystkie koszty niezbędne do wykonania robót, przy czym podstawą tej kalkulacji nie muszą być jednostkowe nakłady rzeczowe określone w katalogach. Jeżeli w wyniku dokonanej przez Wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 2) (jeżeli dotyczy) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia, oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób ich wykorzystania przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy umocowanie takie nie wynika ze złożonego odpisu z właściwego rejestru).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie istotnych zmian treści umowy za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć: 1) zmniejszenia lub zwiększenia ilości robót budowlanych, pod warunkiem, że zwiększenia robót nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych, 3) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń lub wyposażenia, 4) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 5) zmiany terminów określonych w § 7 umowy, 6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym podatku VAT), 5. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny (zatwierdzony przez organ architektoniczno-budowlany - jeżeli wymagają tego przepisy prawa budowlanego) zawierający opis proponowanych zmian i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mogą zostać dokonane, jeżeli zachodzą i są ich uzasadnieniem niżej wymienione okoliczności: 1) niezgodność przedmiaru robót z określeniem przedmiotu zamówienia zawartego w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2) rezygnacja przez Zamawiającego z wykonania części robót, 3) obniżenie kosztu wykonania robót (wynagrodzenia Wykonawcy) lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 4) poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych, 5) zmiana obowiązujących przepisów prawnych, 6) podniesienie wydajności urządzeń, 7) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 8) usprawnienia lub podniesienie walorów zdrowotnych i bezpieczeństwa w trakcie użytkowania obiektu, 9) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót powstałe w wyniku: a) przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, innego wykonawcy zatrudnionego na terenie placu budowy lub gestorów sieci infrastruktury technicznej, których działania są niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, b) wystąpienia warunków pogodowych lub gruntowych uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z przyjętą technologią, potwierdzonych przez inspektora nadzoru budowlanego poprzez odpowiedni wpis do Dziennika Budowy, c) realizacji robót powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania robót i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych, i/lub uzupełniających, d) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, e) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, f) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, W takiej sytuacji minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. 10) zaistnienie nieprzewidzialnych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach. 7. Podstawę obliczenia kosztów zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-3 w związku z pkt 6 stanowi kosztorys opracowany na podstawie: 1) cen jednostkowych oraz danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych przez Wykonawcę do sporządzenia oferty niniejszego zamówienia (dotyczy robót ujętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy), 2) danych wyjściowych do kosztorysowania oraz aktualnych średnich cen publikowanych w SEKOCENBUD (dotyczy robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy). 8. Zakazuje się zmiany umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4 pkt 1-6 wymaga zawarcia aneksu do umowy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian określonych w ust. 4 w zw. z ust. 6 pkt 1 i 2.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji - roboty budowlane
Kryt 2p 5
Kryt 3 Okres gwarancji -urządzenia/materiały
Kryt 3p 5
Spec www www.kppsp-oborniki.pl
Spec war Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Obornikach ul. 11 Listopada 16, 64-600 Oborniki
Data skl 19/05/2016
Godz skl 14:30
Miejsce siedziba Zamawiającego - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat uzupełnienie kodów CPV: 39120000-9, 39221120-4, 39299300-7, 39515410-2
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)