DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, HYDRAULICZNYCH I ELEKTRYCZNYCH

Publication date 2016-05-05
End date 2016-05-13 09:00:00
Instytucja 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Kleje,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 112114 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 310000006, 351215003, 441110001, 440000000, 249100006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa: materiałów elektrycznych, hydraulicznych oraz budowlanych dla 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Bydgoszczy. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, ilości oraz opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 będący integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu.

Cz.1:
Dostawa materiałów elektrycznych
Główny przedmiot zamówienia:
CPV 31000000-6
CPV 31211300-1
CPV 31211310-4
CPV 31224100-3
CPV 31224600-8
CPV 31224700-9
CPV 31500000-1
CPV 31521330-6
CPV 31532510-2
CPV 31532920-9
CPV 34942000-2
CPV 39710000-2
CPV 42620000-8
CPV 44141000-0
CPV 44163200-2
CPV 44300000-3
CPV 44321000-6


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Cz.2:
Dostawa materiałów hydraulicznych
Główny przedmiot zamówienia:
CPV 35121500-3
CPV 42130000-9
CPV 44163100-1
CPV 44163200-2
CPV 44165000-4
CPV 44167400-2
CPV 44400000-4
CPV 44411000-4
CPV 44423700-8
CPV 44600000-6

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 dołączony do niniejszego wniosku.

Cz.3:
Dostawa materiałów budowlanych
Główny przedmiot zamówienia:
CPV 44111000-1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 dołączony do niniejszego wniosku.

Cz.4:
Dostawa materiałów budowlanych
Główny przedmiot zamówienia:
CPV 44000000-0
CPV 44423200-3
CPV 44521210-3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 dołączony do niniejszego wniosku.

Cz.5:
Dostawa materiałów budowlanych
Główny przedmiot zamówienia:
CPV 24910000-6
CPV 31711140-6
CPV 35121500-3
CPV 44000000-0
CPV 44111000-1
CPV 44192100-3
CPV 44300000-3
CPV 44316400-2
CPV 44810000-1
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 dołączony do niniejszego wniosku

1. Ze względu na obowiązujące zasady finansowania środków trwałych, cena jednostkowa nie może przekraczać kwoty 3 500,00zł brutto za sztukę/opakowanie.
Materiały budowlane winny być zapakowane w oryginalne nieuszkodzone opakowanie bezzwrotne w sposób umożliwiający identyfikacje wyrobu, oraz winny posiadać na opakowaniu oryginalne opisy, nie preparowane etykiety z pełnym opisem zawartości opakowania, nazwę i logo producenta, symbolem produktu
i terminem gwarancji w wymiarze określonym przez producenta przedmiotu umowy.
2. Wszystkie materiały i wyroby muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, wymagane prawem i być dopuszczone do obrotu handlowego w Polsce.
3. Ilościowy i jakościowy odbiór przedmiotu zamówienia dokonywany będzie
w magazynie Zamawiającego przy ul. Powstańców Warszawy 2, na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez uprawnionych przedstawicieli stron, stwierdzającego należyte wykonanie umowy.
4. Cena asortymentów przedstawiona w ofercie nie może ulec zmianie przez okres obowiązywanie umowy.
5. Wykonawca przy dostawie materiału do 11 WOG udzieli gwarancji: 24 miesięcznej na produkty objęte 24 miesięczną gwarancją jakości producenta; 6 miesięcznej na produkty objęte 6 miesięczną gwarancją jakości producenta; 4 miesięcznej na produkty objęte 4 miesięczną gwarancją jakości producenta.
6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w umowie.
7. Wykonawca w oparciu o art.37 ust.2 Ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym
i elektronicznym (Dz.U 2015.1688) przejmuje obowiązek nieodpłatnego odbioru
od Zamawiającego w terminie 2 lat od sprzedaży, zużytych wyrobów w ilości
i asortymencie tego samego rodzaju i przeznaczenia co sprzęt dostarczony. Odbiór zużytego sprzętu nastąpi w ustalonym przez Zamawiającego miejscu i terminie.
8. Wykonawca wraz z towarem przekaże Zamawiającemu dokumenty: gwarancyjne, atesty producenta, świadectw jakości, certyfikatów CE, deklaracji zgodności, kart charakterystyki.
9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy materiały na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania
i zabezpieczenia materiałów podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania materiałów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę materiałów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu).
10. Ilekroć w SIWZ Zamawiający wskazuje na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu tylekroć, stosownie do treści art. 29 ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, które nie będą gorsze pod względem jakościowym i użytkowym od wymienionego przez Zamawiającego
z nazwy asortymentu.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Gdańska 147
Nr domu 147
Miejscowosc Bydgoszcz
Kod poczt 85-915
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 378 13 19
Fax 52 378 13 13
Internet www.11wog.wp.mil.pl
Regon 34126041200000
E mail zamowienia@11wog.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
Rodzaj zam inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 20
Wadium 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1) na część 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2) na część 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 3) na część 3 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 4) na część 4 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), 5) na część 5 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1146). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 27 1010 1078 0106 2113 9120 1000 z dopiskiem wadium sprawa nr 26/ZP/D/INFR/2016 część Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 8. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 11. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 11 ppkt a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1) warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;
Wiedza warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku
Potencjal 3) Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;
Zdolne 4) Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku;
Sytuacja 5) Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1) w przypadku działania siły wyższej, zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych, nie cierpiących zwłoki lub innych okoliczności niezależnych od stron umowy; 2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które wymagają natychmiastowego działania; 3) zmienionych faktycznych potrzeb Zamawiającego; 4) ograniczenia w planie finansowym w zakresie przeznaczonym na realizację umowy; 5) potrzeby zmian wynikających z postanowień niniejszej umowy; 6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 7) zmiany obowiązującej stawki VAT. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym, odpowiednio: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, wpływ zmian na termin wykonania umowy. 3. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy oraz jej uzupełniania wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi na piśmie niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. Zmiany te nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy. 5. Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 TERMIN DOSTAWY
Kryt 2p 5
Spec www www.11wog.mil.pl
Spec war 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz
Data skl 13/05/2016
Godz skl 09:00
Miejsce 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 - 09.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)