Modernizacja układu zasilania gwarantowanego UPS dla zasilania urządzeń CNS w OKRL Gdańsk

Publication date 2016-05-05
End date 2016-05-16 10:00:00
Instytucja Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Sieci zasilające,
  • Wyroby elektryczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49769 / 2016
Document type ZP-400
Cpv code 316825304, 310000006, 313100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz
They depend on the

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest modernizacja układu zasilania gwarantowanego UPS dla zasilania urządzeń CNS w OKRL Gdańsk polegająca na: 1.1 demontażu i zagospodarowaniu nieczynnego UPS-a wraz z by-pass-em i szafą bateryjną oraz akumulatorami, 1.2 modernizacji układu dla zasilania urządzeń CNS w OKRL Gdańsk, polegającej na dostawie i zainstalowaniu dwóch UPS-ów 60 kVA i budowie modułowej, z możliwością rozbudowy o kolejny moduł do mocy 80 kVA, wyposażonych w trzy moduły, każdy o mocy 20 kVA wymiennych w czasie pracy UPS-a (pod napięciem) przystosowanych do pracy redundantnej. 1.3 zainstalowaniu dwóch regałów na dwie gałęzie baterii, każdy z zabezpieczeniami i okablowaniem. Moduły powinny współpracować (wymienne) z UPS-em zainstalowanym w OKRL Gdańsk w pomieszczeniu agregatu pod nazwą UPS-2B typu NH+80kVA wyposażony w 3 moduły po 20 kVA. 1.4 dostarczeniu, montażu i podłączeniu by-pass-u zewnętrznego (serwisowego). 1.5 wykonaniu, montażu i podłączeniu tablicy synoptycznej. 1.6 dostawie obciążnicy rezystancyjnej 20 kW prądu zmiennego o budowie modułowej wyposażonej w trzy moduły o mocy 6,66 kW do testów UPS-ów i agregatów prądotwórczych. 1.7 zapewnieniu serwisu dla dostarczonych urządzeń i wykonanej instalacji na okres udzielonej gwarancji. 1.8 dostarczeniu wraz z urządzeniami odpowiedniego oprogramowania wraz z licencjami, niezbędnego do funkcjonowania urządzeń oraz do wykonania czynności obsługowych i serwisowych w tym oprogramowanie do zdalnej diagnostyki i monitoringu, kompatybilne z zastosowanymi urządzeniami 1.9 wykonaniu Usług, tj.: 1.9.1. przygotowaniu dokumentacji projektowej rozwiązania technicznego koniecznej do realizacji układu zasilania gwarantowanego; 1.9.2. przeprowadzeniu przez Wykonawcę przeszkolenia zgodnie z § 4 Umowy; 1.9.3. instalacji i uruchomieniu Urządzeń, oraz przeprowadzeniu przez Wykonawcę Testów Odbioru Końcowego zgodnie z § 5 Umowy; 1.9.4. wykonaniu pozostałych usług, o których mowa w Umowie, niezbędnych do jej właściwego wykonania

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
Ulica ul. Wieżowa 8
Nr domu 8
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 02-147
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 574 62 44
Fax 22 574 63 59
Internet www.bip.pansa.pl
Regon 14088677100000
E mail zp@pansa.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 112
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00|100 groszy). 3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. w: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych (bezwarunkowych, nieodwołalnych, płatnych na pierwsze żądanie), 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00 - 955 Warszawa, nr rachunku: 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn, w kancelarii - pokój 004 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej: wadium - postępowanie nr AQW-2221-10|39|2016 dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 9. W przypadku wniesienia wadium i niezłożenia oferty, Wykonawca jest zobowiązany złożyć do Zamawiającego wniosek o zwrot wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek nr 1 - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku nr 1: Wykonawca musi wykazać, iż: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy z instalacją układu zasilania gwarantowanego polegające na dostawie i zainstalowaniu minimum dwóch zasilaczy UPS o mocy co najmniej 60 kVA każdy.
Zdolne Warunek nr 2 - Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku nr 2: Wykonawca musi wykazać, iż: dysponuje: 1) co najmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne E w zakresie obsługi, konserwacji i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 2) co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D w zakresie obsługi, konserwacji i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Uprawnienia wymagane w pkt 1) i 2) powyżej może posiadać jedna osoba łącznie
Sytuacja Warunek nr 3 - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku nr 3: Wykonawca musi wykazać, iż: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych); UWAGA: W przypadku podania wartości dostawy w walucie innej niż PLN, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W związku z określeniem w Rozdziale V pkt 1.1. SIWZ zakresu dostaw koniecznych do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, Wykonawca obowiązany jest w ww. Wykazie podać również informacje o wykonanych (co najmniej dwóch) dostawach z instalacją układu zasilania gwarantowanego polegających na dostawie i zainstalowaniu minimum dwóch zasilaczy UPS o mocy co najmniej 60 kVA każdy
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, określone w niniejszej Specyfikacji, Wykonawca przedstawi w stosunku do oferowanej dostawy: 1) certyfikat CE na oferowane: UPS, obciążnicę; 2) karty katalogowe lub inne dokumenty techniczne jednoznacznie wskazujące parametry techniczne oferowanych urządzeń : UPS, bypass, obciążnicy, akumulatorów. Zamawiający wymaga, aby wszystkie karty katalogowe | inne dokumenty techniczne dołączone do oferty zostały dokładnie opisane poprzez wskazanie jednoznacznie parametrów wymaganych dla matrycy zgodności dla konkretnie zaoferowanych urządzeń. 3) oświadczenie Wykonawcy w postaci Matrycy zgodności, wypełnionej wg wzoru zamieszczonego w Załączniku nr 3b do SIWZ - wskazane oświadczenie należy złożyć w 1 egzemplarzu
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań, 3. dostawa danego Urządzenia okaże się niemożliwa z obiektywnych powodów, np. z powodu zakończenia produkcji tego urządzenia i braku jego dostępności na rynku po dacie wejścia w życie Umowy. W takim przypadku Wykonawca, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, może dostarczyć inny sprzęt o parametrach nie gorszych oraz cenie nie wyższej niż określona w Umowie, 4. zaistnieją powody operacyjne wynikające z zarządzania ruchem lotniczym, których skutkiem będzie długotrwała niemożność wykonania innych prac mających na celu realizację Umowy
Kryt cena B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi (nie krócej niż 36 miesięcy)
Kryt 2p 20
Kryt 3 Termin realizacji zamówienia (nie dłużej niż 16 tygodni)
Kryt 3p 10
Spec www www.bip.pansa.pl
Spec war Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Dział Zamówień Publicznych, ul. Gałczyńskiego 2a, 05-090 Raszyn.
Data skl 16/05/2016
Godz skl 10:00
Miejsce Budynek Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej 05-090 Raszyn, ul. Gałczyńskiego 2a pok. 004 - Kancelaria
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca wizję lokalną w miejscu realizacji zamówienia. Wizja lokalna odbędzie się na zgłoszenie Wykonawców w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego. Zgłoszenia chęci uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować na e-mail: zp@pansa.pl wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, rodzaj i numeru dokumentu tożsamości, nr PESEL, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego. W przypadku ustalenia terminu wizji lokalnej Zamawiający każdorazowo zamieści taką informację na stronie internetowej www.bip.pansa.pl. 2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie do 16 tygodni od daty zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. REPREZENTACJA I PEŁNOMOCNICTWO 3.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3.3. Oferta oraz wszystkie złożone z nią dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez pełnomocnika osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą zawierać oświadczenie: |za zgodność z oryginałem|. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10 % Wynagrodzenia, określonego w § 6 ust. 1 istotnych postanowień umowy. szczegółowo wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy znajdują się w Rozdziale XVI SIWZ
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)